Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6367 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתה לי גטס ו-i30, לשניהם יש איזופיקס.

ניראה לי שליונדאי יש סטנדרד איזופיקס.

בדקתי מיספר טויוטות - אין להם איזופיקס.

הי- i30 מאוד בטיחותית, וקיבלה ציונים גבוהים במדד בטיחות לתינוקות (יש כזה). נא לבדוק.

 

יש לי כיסא גרקו, שהוא גם מגיע עם איזופיקס - עלי לי פחות מאשר כיסאות איטלקיים שונים - אז זה לא נכון שאיזופיקס יקר.

לדעתי, איזופיקס זה חובה, ולא ניצן להשוות עיגון של כיסא בלי איזופיקס.

 

הלכתי להדרכות של בטרם על התקנת כיסאות, והשוותי את היציבות של הכיסא.

 

שוב - יש כל מיני כיסאות עם איזופיקס, אבל קניתי גרקו במוצצים - לא יקר, ושווה.

 

אייל

פורסם
לא תינוקות בד"כ שמים במושב קדמי בסל-קל. כך שחשוב שיהיה אפשרות לנתק כרית אויר מקדימה.

 

המקום הבטוח לתינוק הוא מאחור.

התעסקות הנהג/ת עם התינוק והסחת תשומת הלב שלו/שלה בזמן נהיגה - מסוכנת.

גם בזמן תאונה, המושב האחורי הוא הבטוח יותר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מנסיון של הבת שלי עם הנכד, הבעל, העגלה, הכלב ומיליון טיטולים חדשים ומפיות נייר משומשות:

הרכב צריך הרבה מקום, כלומר בגאז' מרווח שיוכל להכניס בקלות עגלת טיול מתקפלת וגם המון תיקים כשנוסעים לבקר את הסבים והסבתות.

לכן כל ההצעות למכוניות בלי בגאז' כמו איביזה היו נפסלות על ידי.

לבת קנינו פאביה סטיישן וזה אוטו מעולה, בטיחותי, מרווח, חדיש ועם המון מקום לכל דבר.

לי יש את הקורדובה שהיא בעצם גירסה חדשה יותר לרכב שיש לכם (הקלאסיק) וגם היא תתאים. הבעיה היא שהקורדובה שמשווקת (עדיין?) היא דור קודם של הפולו ואילו הפאביה היא כבר הדור החדש.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

תודה לכולכם.

כאמור, בינתיים אני "בודק את השטח" והכדאיות. הלידה צפויה עוד מספר חודשים, אז יש זמן...

עזרתם לי מאד (ואשמח לשמוע דעות והמלצות נוספות)

פורסם

רוב מכוניות ההצ'בק יוכלו לאכלס עגלת ילדים ללא קושי, אין חובה לבגאז' נפרד (בשעת הצורך, נכנסים 3 ילדים, עגלה, תיקים ועוד).

 

אחרי שמחליטים איזה מכוניות באות בחשבון, ניתן ללכת עם העגלה ולנסות בפועל אם העסק אכן עובד.

 

יתרון של הדלת החמישית הוא הגמישות בהעמסת המטען ונוחות הטעינה/פריקה.

פורסם
המקום הבטוח לתינוק הוא מאחור.

התעסקות הנהג/ת עם התינוק והסחת תשומת הלב שלו/שלה בזמן נהיגה - מסוכנת.

גם בזמן תאונה, המושב האחורי הוא הבטוח יותר.

אתה צודק בגדול כשמדובר בתינוקות מבוגרים יותר שנה ומעלה

כי מן הסתם ידוע שמבחינת מיקום ברכב - המושב האחורי הוא הפחות בטוח בזמן תאונה.

אם מבחינת נוחות- עדיף תמיד קדימה כי הסיבוב שלך לשים לו מוצץ יסיים בתאונה לא משנה באיזה מהירות אתה...

רק רציתי לחדד גם את נושא כיוון הנסיעה:

לתינוקות עד גיל חצי שנה~8 חודשים אין מפרקת חזקה וקשיחה שמסוגלת להחזיק את כובד ראשם.

אי לכך ובהתאם לזאת קח תינוק בן חצי שנה ותנסה להושיב אותו - הראש שלו ייזרק אחורה כמו שוט.

בגלל הסיבה הזו אסור בתכלית האיסור לשים תינוקות עם הפנים קדימה כדי שהמפרקת שלהם לא תשבר עם עצירת החירום הראשונה.

המקום הבטוח ביותר לתינוק עד גיל שנה או עד שהם מחזיקים בעצמם את הראש(וגם להורה שנוהג) הוא במושב הקידמי ,עם הפנים נגד כיוון הנסיעה ברכב שאין בו כרית אוויר פעילה.

אם אין אין לך אחד משלושת הדברים שציינתי - צריך לשים את הילד במושב האחורי,עם הפנים נגד כיוון הנסיעה.

 

לכל המכוניות החדשות יש חיבור isofix מאחור וצריך גם כיסא מתאים

לגבי ISOFIX -אל תתפשר אף פעם!! כל הכבוד!

אבל מר KOKA קצת הטעה אותך - לא כל הרכבים החדשים מגיעים עם העוגנים...מה שכן בזמן רכישת הרכב צריך לבקש את כל העוגנים - לא עולה כסף אבל חובה לבקש.

לדוגמא - פורד פוקוס 2008 שהזמנתי הגיעה בלי והייתי צריך ללכת ולהתקין...

×
×
  • תוכן חדש...