Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8604 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הדבר הזה לא עובד בכלל.

נרשמתי לפני שנה והדבר היחיד שקיבלתי זאת הודעת ברוך הבא למערכת.

גם עזבתי את פלאפון לפני כמה חודשים (מי נמצא היום בפלאפון בכלל??)

 

עובד גם עובד...

הבעסה היא שהשירות עובד רק בימי חו"ל ועד שעות 18:00-19:00.... שעות

העבודה של "המפעיל".

לא הייתה פעם כזו שבו השירות "הציל אותי" אבל ההודעות ברובן (לפי מה

שאני נתקלתי בו) נכונות. נחמד.

 

תצחק, תצחק על פלאפון... אבל טכנולוגיית הרשת שלהם (CDMA) היא המתקדמת

ביותר מבין שלל המפעילים בארץ... :!:

MCS 2008

פורסם
הדבר הזה לא עובד בכלל.

נרשמתי לפני שנה והדבר היחיד שקיבלתי זאת הודעת ברוך הבא למערכת.

גם עזבתי את פלאפון לפני כמה חודשים (מי נמצא היום בפלאפון בכלל??)

 

זה חרא של שרות

והבעסה זה שהוא לא מבוסס מיקום ...

 

ואני בפלאפון.....

2001 Opel Astra 1.6

פורסם
תצחק, תצחק על פלאפון... אבל טכנולוגיית הרשת שלהם (CDMA) היא המתקדמת

ביותר מבין שלל המפעילים בארץ...

 

CDMA היא מבין הטכנולוגיות העתיקות ביותר שקיימות בטלפונים הסלולאריים.

הצלצולים המעצבנים בכל פעם כשאני מטלפן ל"פלאפון" מעידים על טכנולוגיה ישנה ביותר.

 

המתקדת ביותר כיום היא אורנג', אך גם סלקום הצטרפה לאחרונה לטכנולוגית ה-GSM.

פלאפון הרחק מאחור עם מכשירים מצועצעים.

172

פורסם

אל תזלזל כ"כ.

CDMA , ובעברית Code division multiple access , הינה אחת השיטות היותר מתקדמות לשדר הרבה מידע על גלי רדיו.

גם הדור השלישי,המדובר כ"כ , יהיה מבוסס על השיטה הזו,רק שיקבל יותר תדרים (או רוחב פס) ומכאן שמו השני ( WCDMA (W- Wideband .

 

אתה כנראה מדבר על ה-AMPS העתיקה , שהייתה נהוגה ברשת האנלוגית של פלאפון.

 

GSM היא לא כזו מערכת מתקדמת , והינה בסה"כ גירסה של שיטת ה(TDMA (T-TIME , עם מספר שינויים.

יתרונה של ה-GSM הוא בתפוצתה , שגורמת לחברות להשקיע בה יותר מכל שיטה אחרת , מכיוון שהשוק למוצרים גדול כ"כ.

 

הבעייה של פלאפון היא באופן הטמעת הטכנולוגיה , לא בטכנולגיה עצמה.

פורסם

במקום לזיין את השכל....

תבינו שבין gsm

ל cdma

זו רק שיטת ריבוב ושידור על תדר מסויים.

כרגע

הטכנולגיה הכי מתקדמת ישנה בפלאפון מכוון שהם עומדים על cdma

דור 3.

 

בזמן ש אורנג וסלקום על gsm דור 2.

סלקום עברה ל gsm מכוון ש cdma

הרבה יותר יקרה.

עכשיו למה לפלאפון יש חרא קליטה..

השקיעו בטכנולגיה אומנם אבל לא באתרי ממסר.. זאת אומרת אין פריסה של הרבה אנטנות ומתגים לאורך הארץ.

 

מכוון ש סלקום ואורנג בעקפין יש אותם בעלי מניות הם עובדים על אותם אתרי תקשורת.

ושרות ופירסום הרבה יותר חזק מפלאפון.

 

אם פלאפון הייתה מפטרת מנכ"ל ומחליפה מכשירים היא הייתה המובילה..

 

 

יום טוב מקווה שסימתי את ה ויכוח....

 

דרך אגב אני מנוי אורנג; אז ככה שלא תחשבו שאני סתם רוצה להגיד שלא נידפקתי ...

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

אין ספק שהטכנולוגיה של פלאפון אחת מהיותר טובות שיש היום.

כל הרעיון שלי היה הוא שפלאפון היא הרשת בעלת מספר המנויים הקטן ביותר בארץ

ורק התרחבות של שירות ה SMS לאורנג וסלקום תוכל באמת לתת לו זריקת מרץ.

כמובן שהשירות צריך להיות מבוסס מיקום , כי מה מעניין אותי שוטר סמוי באילת ליד הקניון אם אני נמצא בכלל בתל אביב?

 

אייל.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אין ספק שהטכנולוגיה של פלאפון אחת מהיותר טובות שיש היום.

כל הרעיון שלי היה הוא שפלאפון היא הרשת בעלת מספר המנויים הקטן ביותר בארץ

ורק התרחבות של שירות ה SMS לאורנג וסלקום תוכל באמת לתת לו זריקת מרץ.

כמובן שהשירות צריך להיות מבוסס מיקום , כי מה מעניין אותי שוטר סמוי באילת ליד הקניון אם אני נמצא בכלל בתל אביב?

 

אייל.

 

אבל הוא לא מבוסס מיקום !!!!!!!

 

אני בחיפה ואני מקבל הודעה על מכמונת בצומת גהה

 

ויש עוד מיליון דוגמאות

2001 Opel Astra 1.6

×
×
  • תוכן חדש...