Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6378 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מבקש.. לא לשכוח את הדגל שש בש שרקום על המושב וכן התפרים האדומים.. אה והלק האדום שצבעו איתו את הפלסטיק של הפתחי אוורור למזגן. האמת שאני הכי נהנה פשוט לשמוע את המנוע בסרק.. יופי של עבודה עם האגזוז האובלי (טוב לימים הגשומים האלה :) )

אברה קדברה

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

החלפת בולמי זעזועים וקפיצים לקוילאוברים בגולף GTI חדשה עשתה ניסים ונפלאות לתגובות השלדה. אני רק יכול להניח ששיפור כזה בקופרה יעשה לה משהו דומה.

 

רוני

פורסם

בנוגע להבדלים בין FR לקופרה

1. ג'אנטים - כבר לא מהווים שום הבדל חוץ מבצורה, ב08 הג'אנטים הם 17 לשני הדגמים

2. קולר חזית מול צד, משהו שניתן לשנות מקופרות בפירוק וקצת מזומן נזיל

3. תוכנת ניהול מנוע שונה כיוון שזהו אותו טורבו KO3S, רק ניהול שונה

4. מתלים ובולמים - שוב, טיפה של נזילות מזומנים וגם זה נפתר

 

אלו כל ההבדלים כיום בין שני הדגמים

 

עידן שכחת גם בלמים יותר גדולים.

ב-FR יש 265 מ"מ ובקופרה 320 מ"מ...

 

ועוד משהו, כתבת שעם קצת כסף נזיל אפשר להחליף קולר ולהחליף מתלים ואז ה-FR משתווה לקופרה.

קח את אותו סכום של אותו "כסף נזיל", תשקיע בקופרה והיא תתרחק עוד יותר מה-FR אז מה הנקודה שלך ?

אתה אומר שנגיד ב-10K אתה הופך FR לקופרה אבל נקודת הפתיחה של הקופרה יותר טובה. משמע תשקיע את ה-10K האלה בקופרה ותקבל עסקה יותר משתלמת בהרבה מאשר FR משופרת.

מבין את ההבדל ?

פורסם

גם אצלי על לאון 05 עם קוילאוברים בהשוואה ללאון סטנדרטית - ההבדל הוא ענק, הרכב פשוט ישר לחלוטין בסיבובים, הרגשה אחרת לגמרי.

אבי.

פורסם
עידן שכחת גם בלמים יותר גדולים.

ב-FR יש 265 מ"מ ובקופרה 320 מ"מ...

 

 

אלדד, גם אתה טועה.

 

FR - בלמי 288 מ"מ.

 

CUPRA - בלמי 312 מ"מ.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
גם אצלי על לאון 05 עם קוילאוברים בהשוואה ללאון סטנדרטית - ההבדל הוא ענק,

הרכב פשוט ישר לחלוטין בסיבובים, הרגשה אחרת לגמרי.

אבי.

 

אכן, הרכב פשוט (ממשיך) ישר לחלוטין בסיבובים...

 

:wink: :wink: :wink: :wink:

 

בתור אחד שב"מיקום" שלו כתוב "על הצד"... ועוקץ כאלו עם ההנעה הנכונה - הרמת להנחתה די יפה... :twisted:

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
החלפת בולמי זעזועים וקפיצים לקוילאוברים בגולף GTI חדשה עשתה ניסים ונפלאות לתגובות השלדה. אני רק יכול להניח ששיפור כזה בקופרה יעשה לה משהו דומה.

 

רוני

 

החלפת בולמי זעזועים וקפיצים לקוילאוברים בגולף GTI חדשה עשתה ניסים ונפלאות לתגובות השלדה. אני רק יכול להניח ששיפור כזה בקופרה יעשה לה משהו דומה.

 

רוני

 

 

מבולבלים? גם אנחנו:roll:

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
אתה אומר שנגיד ב-10K אתה הופך FR לקופרה אבל נקודת הפתיחה של הקופרה יותר טובה. משמע תשקיע את ה-10K האלה בקופרה ותקבל עסקה יותר משתלמת בהרבה מאשר FR משופרת.

מבין את ההבדל ?

 

לא מבין את ההבדל...

אם אני מחליף את האינטר לאינטר חזית בגודל נורמאלי (גדול יותר מהקופרה), ואת המיתלים לקויילים או לבולמים+קפיצים ברמה גבוהה (טובים ואוחזים הרבה יותר מקופרה), צנרת מלאה, צ'יפ, אינלט , פילטר, ווסת דלק. אזי ההבדל היחידי מקופרה שתשפר את אותם דברים בדיוק הם כמה כ"ס (על הנייר), בלמים קצת יותר גדולים וקשקושים קוסמטיים.

מי שלא מעוניין לשפר את רכבו לרמות הללו, אכן הקופרה תהיה נק' פתיחה (וכנראה סיום) עדיפה בשבילו.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
לא מבין את ההבדל...

אם אני מחליף את האינטר לאינטר חזית בגודל נורמאלי (גדול יותר מהקופרה), ואת המיתלים לקויילים או לבולמים+קפיצים ברמה גבוהה (טובים ואוחזים הרבה יותר מקופרה), צנרת מלאה, צ'יפ, אינלט , פילטר, ווסת דלק. אזי ההבדל היחידי מקופרה שתשפר את אותם דברים בדיוק הם כמה כ"ס (על הנייר), בלמים קצת יותר גדולים וקשקושים קוסמטיים.

מי שלא מעוניין לשפר את רכבו לרמות הללו, אכן הקופרה תהיה נק' פתיחה (וכנראה סיום) עדיפה בשבילו.

עידן

יש לך טעות קטנה בחשיבה.אדם שמוכן לכזאת הוצאה(על כל השיפורים הנ"ל),כנראה לא קנה FR.גם לא קופרה.זאת הוצאה ששווה רק בגללה לקנות אוטו חזק יותר מראש.

 

ההבדל העיקרי למי שמחליט לשפר,הוא שבקופרה שיפור בשלבים(כמו רוב האנשים - חמוצים,ואז כל שאר ירקות) יהיה יותר אפקטיבי,יותר זול ויותר מורגש.

בקופרה-את האינטרקולר לא חיבים להחליף עד לשלבים מאד מתקדמים.הצ'יפ יעלה אותך ליותר כ"ס ממה שיעלה FR(רק צ'יפ-לא קאסטום,בלי תוספות).כל השיפורים בעלויות גדולות יכולים להגיע בשלב מאוחר יחסית לFR,ככה שיהיה לך זמן לחסוך אליהם.הוצאה במכה אחת של כל מה שציינת היא לא שפויה,או שאתה ממש אוהב את האיביזה שלך.

הקופרה היא נקודת פתיחה יותר טובה למי שמתכוון לשפר בשלבים,ולא בטוח לשפר למקסימום(כלומר לעצור באמצע,כמו רוב האנשים).ולמי שלא,אלה מתכוונים לשפר במכה:או שלא קנו איביזה, או שזה לא משנה-הFR תהיה כמו הקופרה בסוף התהליך.ואז הבדל של 10K במחיר הרכב אולי יבדיל.

פורסם

אגב אני לא מבין מה בדיוק הבעייה בקולר של הקופרה שאתם טוענים שצריך להחליף אותו כ"כ מהר, האמת היא שהוא אחד הקולרים היותר טובים שיושבים על רכבי הוואג (כולל את הלאון קופרה R שמגיעה עם שני SMICים!!).

 

הוא מעולה והמון מונעים על ידו בSCN עד 250 כ"ס, משם והלאה באמת צריך אינטר יותר גדול (פורג' מוכרים אחלה אינטר חזית שדורש 0 התאמות בדיוק.)

 

מעבר לעובדה שאני לא רואה טעם בלנסוע באיביזה עם יותר מ250 כ"ס, פשוט בזבוז.

 

אבי.

פורסם
אגב אני לא מבין מה בדיוק הבעייה בקולר של הקופרה שאתם טוענים שצריך להחליף אותו כ"כ מהר, האמת היא שהוא אחד הקולרים היותר טובים שיושבים על רכבי הוואג (כולל את הלאון קופרה R שמגיעה עם שני SMICים!!).

 

אבי.

 

מחזק!

 

הקולר (חזית) המקורי של הקופרה - עושה עבודה טובה ואין צורך לרוץ ולהחליפו.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
"זה כן מתנהג, זה לא מתנהג"...

 

די, נו, מה כל הכח עוזר בימים גשומים כאלו,

 

כשכל מה שתקבלו בלחיצה על הגז הוא תת היגוי ?

 

Join The Dark Side...

 

(נכתב בצחוק, להתייחס בהתאם, הכל באהבה) :wink:

 

קונדסון, לא קשור לשרשור, אבל גם אתה הרמת לי להנחתה ...הן עם האיביזה בגשם, והן עם ההנעה האחורית שלך בגשם ב"20 קמ"ש" ו... גם הבחור עם הלאון ש"ממשיכה ישר בגשם" ...

 

אין לכם מושג כמה כיף יכול להיות השילוב של גשם + 1.8T משופר, אבל על לאון-4, נהיגת ראלי על הכביש !!! 8)

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

הרמת לי להנחתה ליאור , צא מהסרט של הנעה כפולה בכאילו.

 

עכשיו חסר בעל STI שיסתלבט על כולנו.

 

אני חושב שמצינו את משחק הפינג פונג הזה:arrow:

 
 

 

 
 

×
×
  • תוכן חדש...