Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6379 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כבעל FR לשעבר(3 וחצי שנים) וכבעל קופרה כיום(כמעט שנה) וכאחד ששקל רבות אם כדאי לי בכלל להחליף כי זה הרי אותו רכב פלוס מינוס. אני רוצה להגיד לכם שלמרות שנהנתי מאוד מהFR, כאשר עברתי לקופרה הרגשתי שינוי לטובה (שוב השינוי הורגש בעיקר בתחושה ופחות בקיזוזי שניות במסלול) השינוים המוחשים הבולטים, היה הגה מתקשר ומתקשח בנסיעה, תחושת ביטחון עדיפה בסיבובים והסאונד שנשמע יותר בשרני, כל החבילה פשוט הרגישה יותר ספוטיבית וכייפית במיוחד לאור ההבדל הזניח במחיר (אל תשכחו שב2005 נמכרה הקופרה ב180 אלף ש"ח) אגב יש לי חבר שקכה יחד איתי FR והוא מבסוט עד הגג מהרכב שלו וכאשר הוא נוהג ברכב שלי הוא אומר שהרכב מרגיש לו קשיח ולא מהנה שוב עניין של תחושה כל אחד אוהב דברים אחרים.

 

לגבי שיפורי התנהגות קחו טיפ קטן שיעלה לכם גג 200 ש"ח ולא תאמינו כמה שזה ישתלם לכם (לפחות אני לא האמנתי). בקופרה הייתה לי בעיית משיכה קלה בהאצה ובטיפול בעל המוסך שלח אותי על חשבונו לכוון פרונט שמומחה לרכביVAG. למרות שהמשיכה הייתה מינורית ביותר וידעתי שהיה לבעל המוסך גם שיקול כלכלי אישי בהחלטה לשלוח אותי לשם, הלכתי.בעל המוסך קיבל אותי יפה מאוד ועשה רושם של אדם מאוד מקצועי, הוא בעצמו עשה לי את הבדיקה והבדיקה יצאה תקינה. המשכנו לדבר על רכבים ספורטיביים ועל שיפורי התנהגות והוא הסביר לי שאנשים קונים בולמים בסכומים אסטרונומיים אך לא מכוונים אותם והרכב שלהם מתנהג גרוע אפילו מהמקור. הוא גם שאל אותי מה אופי הנהיגה שלי והאם משהו בהתנהגות של הקופרה מפריע לי, השבתי לו שאני נוסע בעיקר בסופי השבוע בכבישם סלולים עם פניות מהירות יחסית והכי מפריע לי זה התת היגוי (שאגב הוא מופחת מאוד בקופרה יחסית לFR שוב תחושה) והשתהות הרכב בכניסתו לTURN IN הוא אמר לי שעל ידי כוון פשוט אני לא יכיר את הרכב שלי בהתחלה חששתי אבל הוא נראה לי רציני והבטיח שאם לא אהיה מרוצה יחזיר לי את הכוון למקורי, אקיצר הוא כוון לי את הרכב בערך 5 דקות אתם יודעים, קמבר, TOE וכל החברים, כאשר הוא משקלל נתונים של משקלי ועם מי אני נוהג בדרך כלל שאר שאלות ואמר לי לנסוע שבוע לחזור אליו אם משהו יפריע לי.

האמת הייתי מאוד סקפטי הוא כוון דברים במילימטרים בכמה דקות ולא האמנתי שיהיה שינוי בכלל, אבל כאשר נהגתי בכבישים המוכרים לי כל כך לא האמנתי, תת ההיגוי שהיה לי כמעט נעלם הרכב נכנס בנחישות לפניה והוא כל כך מתקשר וכייפי מבעבר ואפשר לחזור לגז מוקדם בתוך הפניה, פשוט כיף אדיר !!! החסרונות הם שהרכב מרגיש מושך בכל לחיצה על הגז משהו מינורי אך מורגש

אני הייתי מאוד מרוצה ולמרות שבעל כוון הפרונט,כאשר חזרתי אליו המליץ לכוון עוד קצת TOE OUT, לי זה הרגיש בסדר והשארתי כך את הכוון

אז לפני שאתם רוכשים בולמים,קפיצים בכל כך הרבה כסף נסו כוון פרונט אצל אחד שמבין זה יעלה לכם פחות ממיכל דלק ואולי יחסוך לכם כמה שקלים

מקווה שעזרתי. אגב הקופרה שלי סטנדרטית לחלוטין.

פורסם

כידוע זה מחסל את דופן הצמיגים , פוגם בנוחות , וגם לא פרקטי.

 

אבל מי שמוכן לסבול את זה , זה אחלה שיפור במעט כסף.

 
 

 

 
 
פורסם

ליאור (NAX), אשמח לקבל את שם העסק :-).

 

נ.ב,

תיהיה בקשר לקראת הסופ"ש - לגבי מה שדיברנו.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

לגבי כוון הפרונט אין לי את שם המכון המדויק סורי אני רק יודע שזה באיזור התעשייה של אשדוד והוא עובד עם צמפיון,אני כוונתי את הרכב בגבול המותר של היצרן כמובן, לכן כל כוון פרונט שתלכו אליו יוכל לעשות את העבודה.הוא רק צריך להעלות את הנתונים של הדגם שלכם ואז יש טווח לכל כוון לדוגמא TOE יכול להיות בין +2 ל 2- וכו'. מה שהוא עשה אצלי הוא פשוט כוון את הרכב ליכולות פניה עדיפות על יציבות ונסיעה בקו ישר (אם אני לא טועה זה TOE OUT מקס' וקמבר שלילי מקס' בגבולות שקבע היצרן) מה שכן הוא לא הסתפק בבדיקה הממוחשבת וכוון גם בצורה ידנית בעזרת מוט ארוך עם פינים(דרשו זאת ממכון הפרונט)

לאחר סיבוב קצר, הוא המליץ לכוון את הרכב ליותר TOE OUT אך מכוון שזה כבר היה מעבר לגבולות שהיצרן המליץ לא רציתי.

מאז עברו כ 4000 ק"מ ולא הבחנתי שינוי משמעותי בשחיקה בצמיגים ואפילו הבנתי שכאשר מכוונים את הרכב לTOE OUT יש פחות שחיקה בדופן הצמיג החיצוני מאשר הפנימי.

פורסם

ה TOE הקדמי כמעט לא משפיע על ההתנהגות , מומלץ 0

לגבי TOE מאחור, מומלץ IN קטן של 3-5 מ"מ ע"פ המלצות יצרן, לעולם לא OUT שמפר איזון בצורה קשה, הכיוון הזה עוזר מעט לסלחנות של החלק האחורי.

 

לרכב הנעה קדמית חזק, הכיולים החשובים ביותר הם קמבר שלילי גדול ככל שניתן, (אני נוסע על 2 מעלות) מה שנותן אחיזה משופרת מאד בפניות (ע"ח קו ישר, האצות ובלימות במיוחד), הפחד שהחלק הפנימי של הצמיג ישחק יותר יכול להיות מוצדק ברכב שנוסע ישר רוב חייו, ברכב ספורטיבי, השחיקה בחלק החיצוני בפניות מתקזזת מהר מאד 8)

 

לגבי קסטר, מספרים גדולים נותנים הגה "כבד" מעט יותר, אולם תחושות טובות יותר, TURN IN טוב יותר, וחאיזה משופרת בפניות, את כל ההסברים כתבתי בת'רד הדביק בראש הפורום על שיפור סיאט לאון.

 

לגבי מה שכתב קודמי על כיוון פרונט - כל מילה בסלע, אבל הכי טוב סט מתלים מקצועי, ואז כיוון פרונט כמו שצריך, התוצאות נהדרות

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

זה לא חוכמה, המלאך השומר שלך נוהג על פרארי ושלו נוהג על חיפושית... :wink:

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
בנאי אתה מוזמן לרדוף אחרי מגאן 1.6 אוטומתית עם הסט אפ המפואר שלך :lol:

 

התכוונת ל-אוטומטית, אני מניח, בלי ברקסים... מה קרה לפרודרייב, נותן לי פור ???

 

זה לא חוכמה, המלאך השומר שלך נוהג על פרארי ושלו נוהג על חיפושית... :wink:

 

חיפושית שאכלה תרד .... קיימן S, בגלל שאתה "סכסכן" לא תקבל סיבוב !!!

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

אני ? סכסכן ? :roll:

 

אל תיתן סיבוב... אני אגנוב לאון את האוטו...

 

גם חזקה יותר, וגם מגיעה בצבע הנכון :-P

 

(טוב, נו, תביא סיבוב גם על שלך, אם אתה מתעקש...)

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

בנאי עזוב חירטוטים כמו אני רוכב על אופניים, אני עוקר עשבים בגינה, יש לבת של השכנים בת מצווה , אני צריך לעשות תספורת לחתול וכדומה...:oops:

 

אתה מצטרף אלי השבת ?! אני עושה לך חיים קלים ובא עם מזבלה במיוחד בשבילך (מגאן 1.6 אוט'). :shock:

 

תהיה לך הזדמנות לבדוק את כל הברברת על הסט אפ. :-D

 

השבת הקרובה שקטה ונהיה שם רק שנינו, הקפה עלי !!8)

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

עודף הטוסטסטרון פה משפריץ לי על המקלדת ומקלקל אותה אז תעבירו בבקשה את הדיון האקדמי הזה לה"פ.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...