Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ניסיון שלילי עם פלאגים של NGK


STAS-S
שימו לב! השרשור הזה בן 5904 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

לא ממזמן נעשה ברכבי ראש מנוע , משהו לפני חודש-חודשיים.

ומשום מה המליצו לי על פלאגים מבית NGK והחלטתי לשים אותם,הרכב הוא הונדה סיויק סדאן.

חייב לציין שלא היו שום בעיות בפלאגים כשהרכב נסע,והייתה הצתה מעולה.

היום ניגשתי למוסך לסידור מס' דברים ובין הדברים היה החלפת גומיות שסתומים.

המוסכניק ניגש לפרק את הפלאגים (מה שלקח כשעתיים עבודה),ואני יתן לתמונה לדבר

 

imageupload21792701rn1.jpg

יש לציין שהפלאגים עומדים כחודשיים בלבד על הרכב!,ולפי מה ששמעתי במוסך זאת לא הפעם הראשונה שקיימת בעיה בפלאגים אלו.

אז תוסיפו מס' שקלים ותרכשו פלאגים טובים יותר,חבל על הכאב ראש.

כמעט והיה צריך לפרק את הראש בכדי להוציא את החלקים של ההברגה והראש של הפלאגים מהצד השני.

מזה נאמר "מה שבהתחלה זול...ואת ההמשך אתם יודעים".

 

סטס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סטאס שלום רב !

לדעתי,פגם ביצור, סידרת מצתים פגומה, אך לא פלגים זולים בעלי איכות ירודה, הם הסיבה לכשל בתמונה.

לדעתי ההשמצה לא במקומה, ופזיזה מדי.

 

בוא נמתין לתגובות נוספות, ולחוות דעת נוספות בנושא , ממומחים, המכירים את ההונדה.

דרך אגב מה המלצת היצרן?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלא תבינו, אני לא משמיץ את השם של החברה,

זה פעם ראשונה שהשתמשתי בNGK וזה מה שקרה.

מה שכן,אני בא בנקודה שחבל שאנשים ישלמו סתם על פירוק חצי מהמנוע בגלל בעיה כזאת.

 

המוסכניק הלך וריתך מס' בוקסות על מפתח כדי להוציא את שאר חלקי הפלאג,מזל שהצליח בסופו של דבר.

 

דבר נוסף,אל תטעו, לא אמרתי שזאת חברה זולה או סתם חברה,מה שכן זולה יותר מדנסו,קניתי את הפלאגים בגלל המלצות ולחברה זולה וסתם חברה לא יכולות להיות כאלה , אלא אם כן מישהו ממש שונא אותך :) .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה חוזר להחליף גומיות שסתומים אחרי חודשיים שעשית ראש אז הייתי אומר משהו אחר.

חוץ מזה יכול להיות שהתערובת שלך במנוע הייתה ענייה מאוד, מה שגרם למנוע ולפלאגים להתחמם מאוד ולהוביל למה שקרה.

קח את זה בחשבון,

ההסתברות שפגם ביצור תקרה ב3 פלגים נמוכה מאוד,

 

באיזה רכב מדובר ואיפה הפלג כן יצא בקלות יחסית לשאר..אני מהמר על בעית חום קיצונית!

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עמית\אייל :

 

ראש מנוע נעשה אחרי שהרכב התחמם בגלל קרע בצינור,אך הפלאגים לא היו מורכבים אז ,הכל הוחלף.

לא היו בעיות חום או תערובת עניה כל זה נבדק.

למה חזרתי לעשות גומיות אחרי חודשיים?,בגלל שחשבתי לחסוך קצת ונתתי את הראש ל"שיפוץ" במקום שאני לא מכיר במקום ללכת למוסך שאני מטפל בו תמיד, והיום התגלה שגומיה אחת הייתה חסרה ולא הורכבה כלל והרכב כתוצאה מזה עישן.

הפלאגים הותקנו במוסך ולא על ידי אותו אדם ששיפץ לי את הראש מנוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעיית חום ו\או כתוצאה מהרכבת פלאג מדגם לא מתאים לדגם הרכב.

יש כידוע סוגים של פלאגים - ארוכים, קצרים, חמים וקרים.

פלאג לא מתאים לא יעביר את החום בצורה תקינה מראש המנוע ולכן סביר מאוד שזה מה שיקרה.

כמו חבריי לפורום, גם אני משתמש שנים ב-NGK ופעם ראשונה נתקלתי במחזה כמו בתמונה (שלושה ביחד).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הצבע של הפלאגים לא רומז לך אז מה כן ירמוז?

איך התבצעה בדיקת התערובת?

יכול להיות שהאטם של סעפת היניקה לא אטם כראויי ואויר חדר לתא הביערה.

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עמית,

הבדיקה לא בוצעה על ידי, אז לא יודע איך בוצעה.

יכול להיות שהבדיקה בוצעה דרך חיישן הלמדה?,או שאולי אני טועה.

איך ניתן לבדוק אם הסעפת היניקה אכן אטומה טוב?,והאם יש עוד מס' דברים שכדאי לבדוק?.

מחר כנראה אגיע למוסך מוקדם יותר ויבדוק את הדברים האלו.

 

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב

אני חושב כי הבעיה נוצרה עקב התקנה לקויה או שהפלגים מזויפים

בברכה זיסו יוסי

מצטרף לדעתו של יוסי (או פלאגים מזוייפים או התקנה לקויה\פלאגים לא מתאימים וכד').

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום.

לא מזויף ולא נעלים!!!

תפוס את מי ששטל את הפלגים בזמן ההרכבה ואותו תאשים או תתלה!!!

הפלגים מצוינים המכונאי מזויף!

מה שקרה סגרו את הפלגים בכוח או עקום ועקב כך בפרוק נישברו הפלגים בחיבור להברגה.

אין להאשים פלג חף מפשע ביגלל מכונאי פושע!!!

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בו נתחיל מדבר פשוט שניתן לבצע דרך מסך המחשב.

 

אנא ציןן את הסוג הרכב וקוד מנוע כפי שרשום ברישיון הרכב ונבדוק איזה פלגים מתאימים לרכב שלך.

 

מהו הדגם המדוייק של הפלגים שהרכיבו ברכב שלך ?

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5904 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...