Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6408 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז אחרי הרבה סבל ומשיכת זמן הוחלט לבצע בידוד

אם מישהו יכול לתת לי הצעת מחיר פה או בפרטי עבור בידוד שתי דלתות (פנימית וחיצונית)

דלת תא מטען, ומשטח הרמקולים האחרוי.

אני מ מפ"ת.

הרכב הוא הונדה סיוויק 98

תודה

פורסם

בתור לקוח חוזר של יוסי, אני יכול להגיד בסמלון אחד הוא פשוט :king: של אודיו לרכב.

באמת ידים זהב.

כל פעם אני יוצא ממנו מרוצה מחדש.

פורסם

לא הייתה לי התנסות עם יוסי (אלפיין) , אך ראיתי מס' עבודות שלו ומכיר מס' לקוחות שלו וכולם יצאו מרוצים ב101% מהעבודה.

 

מידן מל,איזה שמעון?,"שמעון שמעון!..."

אני לא חושב שהרבה מכירים אותו ולכן אם אתה ממליץ תצרף גם את העסק או לפחות מס' וכתובת ליצירת קשר.

 

סטס.

פורסם

שמעון מסאונד סטורם זה בן אדם עם ידי זהב בצורה בלתי רגילה הבעיה היא שהוא הגיע לרף מסויים שאם המערכת לא היי אנד הוא מעדיף לתת לאחרים זה מה שקורה שהצלחה עולה לראש וגם שהעסק גודל. ממליץ על מיי סאונד באשדוד בחום

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

לא יודע איך ברח לי מהראש ברור שיחיאל הוא שווה גם נסיעה לתאילד

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

אני לא מבין על מה כל המהומה ? סה"כ מדובר באיטום.

 

לגבי מתקינים:

ישנם מלא מלא מתקינים שיודעים לאטום אבל ברור שלא כל מתקין יודע לאטום כמו שצריך ויש לו יכולת להגיע למקומות מסובכים וקשים בדלת.

 

אך...

 

ישנם מתקינים שיודעים לעשות איטום ובידוד 100%, שנותנים את הנשמה באיטום כאילו זה הרכב שלהם, אחד מהם זה יוסי.

פורסם

תודה על התגובות.

דיברתי עם שניהם, וכנירא אבצע אצל אחד מהם איך שאני אמצע את הזמן לכך ויעדכן לגבי השירות והתוצאות

×
×
  • תוכן חדש...