Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יעוץ לגבי ג'יפ עד 70k


carisma kfir
שימו לב! השרשור הזה בן 5695 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בוקר טוב, אחרי 8 שנים שאני נאמן לפג'ו והיו לי המון דגמים של החברה, הגיע הזמן לשנות כיוון בחיים, כבר כמעט שנה שאני מתלבט עם לעבור לרכב שטח, הפעם זה סופי, אני מבקש יעוץ לרכב שטח, לא חייב להיות שטח מקצועי כמו דיפנדר או סופה, אלא רכב גדול ומרשים עם יכולות שטח של יותר מג'יפון עירוני.

אני לא ממש אוהב שטח ולא רואה את עצמי נוסע בטיולים נכון לעכשיו, אלא יותר בגלל הגובה והגדול, וגם ככה לרדת לים או לטייל בשטח מרשים בארץ מידי פעם.

התקציב שלי הוא בין 60-70 אלף, הדרישות הן אוטומטי, אמינות, עדיפות למנוע בנזין, למרות שלדיזל אני לא יסרב, יכולות שטח בסיסיות ונאות, סביבת נהג מרווחת ואיכות תא נוסעים מרשימה, בין השנים 96 ל 02.

 

שמתי עין על האיסוזו טרופר שכבר המון זמן מוצא חן בעייני איך הרכב בכללי ואיזו גירסה מומלצת?

 

חשוב לי גם שהרכב יהיה אמין ולא יבקר כמו לאנד רובר במוסך.

תודה, כפיר.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"אני לא ממש אוהב שטח ולא רואה את עצמי נוסע בטיולים נכון לעכשיו, אלא יותר בגלל הגובה והגדול, וגם ככה לרדת לים או לטייל בשטח מרשים בארץ מידי פעם"

 

חפש משהו אחר, לא רכב שטח !!!

 

לך על MPV או VOYAGER במקום. גדול, גבוה, נוח, מרווח, סביבת נהג עדיפה על רכבי השטח, ובעיקר - לא תרד איתו לים ותחסוך לנו את הסכנה, ולך קנס מ א ו ד גבוה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמתי עין על האיסוזו טרופר שכבר המון זמן מוצא חן בעייני איך הרכב בכללי ואיזו גירסה מומלצת?

 

חשוב לי גם שהרכב יהיה אמין ולא יבקר כמו לאנד רובר במוסך.

 

אם חשוב לך שהוא לא יבקר במוסך כמו לנדרובר, אתה יכול למחוק את הטרופר מהרשימה שלך.

what you pay is what you get.

 

אני מצטרף לקודמי - אם אין לך כוונות לטייל בשטח חבל שתקנה רכב שטח. תקנה מכונית משפחתית משובחת וגדולה (אפילו סטיישן), או מיניוואן ותהנה הרבה יותר.

אם אתה ממש מתעקש על רכב שטח, לך על הרכבים הרכים, אלה נטולי הילוך כח, כמו סובארו פורסטר (רכב מצויין), הונדה CRV, טיוטה RAV4 ודומיהם.

יואב

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קנה לך איזו קאיה ספורטאג' משופצת ומשופרת.

הן עושות עבודה לא רעה בכלל בשטח והן אפילו בסדר על הכביש.

גלגלים גבוהים ורחבים.

קצת קוסמטיקה ואסטתיקה ויהיה לך פוזה של ג'יפאי מסוקס כמו שאתה רוצה ואפילו יישאר לך הרבה עודף מ70.

אתה יכול להביא שנתון גבוהה יחסית.

בתור אחד שיש לו גם אחת כזאת בבית היא לא דורשת טיפולים חוץ מטיפולים שגרתיים.

מנוע 2.0 ליטר בנזין עם תיבת הילוכים מעט מיושנת אשר גורמות לרכב להיות יחסית בזבזן בדלק (7 ק''מ ליטר ומטה בעיר,10+ מחוץ לעיר).

הוצאות אחזקה נמוכות.

התא נוסעים לא מפואר ,אבל נעים לשהות בו והוא לא ספרטני כמו בדיפנדר\סופה.

 

בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טרופר בנזין הוא עסקה מעולה.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב, אני יודע מה זה מיני וואן, אני לא צריך כזה, אני מחפש רכב גדול, מרשים שיש לו נוכחות על הכביש, ושיהיה ג'יפ, בגלל זה ביקשתי יעוץ כאן.

אני כרגע לא טיפוס של שטח, זה נכון, אולי בהמשך כן, יחד עם זאת אני מידי פעם יסע ככה בעיקר סופי שבוע, או בקבוצות שאני מכיר, וזהו.

הבנתי שהטרופר דיזל 3000 סמ''ק עם בעיה במזרקים שמערבבים שמן ומשביתים מנועים, אך שמעתי שיש גירסא של 3100 דיזל, והיא שונה, במה היא שונה? ובמה בנזין עדיף?

אני לא ממש אוהב את הראב4 הוא קצת קטן בעייני, אני צריך משהו עם מושבים גדולים ומרווח פנימי.

תודה, כפיר.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני ממליץ לך לוותר על איסוזו טרופר .

ניסן טראנו הרבה יותר מוצלח מבחינת האמינות ומחירי קניה די סבירים.

תחפש שמור, אני מעדיף טראנו טורבו דיזל על בנזין.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איסוזו 3100 ייוצר עד סוף 1998, מוצלח ביותר אבל גיר רגיל בלבד.

איסוזו בנזין 2001 ארוך לדעתי יהיה בתקציב שלך, רכב מוצלח מאוד אבל קשה למצוא.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5695 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...