Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6433 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדיוק בגלל זה אליקו הזמין 4. אחד לי ואחד לו, ועוד שניים לחלקים - אם נצטרך.. וזה באמת נדיר..

 

וזה שאלפיין מכריחים אותך לרכוש דווקא את הDVI-9990, זה ממש בוגדני ומגעיל מצידם..:-D

פורסם

רועי,

 

ה-DVI-9990 מתומכר בסביבות ה-4000$, מה הוא מציע לך שאין לך ב-9887? מבלי להיכנס ליותר מידי טכניות...

 

א.קודם כל הייעוד של המכשיר הוא לא אותו ייעוד כמו של ה-9887, ה-DVI נועד להיות SOURCE ואך ורק SOURCE מה שהוא יודע לעשות זה לקרוא ולשדר סיגנל ולא מעבר, אין לו שלל פונקציות כמו קרוס\EQ\DAC וכו' וכו'.

ב.ה-DVI בנוי כולו בתצורה דיגיטלית מההתחלה ועד הסוף כולל כל עיבוד הסיגנל.

ג.ה-DVI קורא DVD.

ד.ה-DVI למעשה בנוי מרכיבים ברמה הרבה הרבה יותר גבוהה מה-9887.

 

המטרה היא בעצם לבנות מכשיר שיוציא את האות הכי נקי והכי טוב שיכול להיות, ה-DVI עצמו לא יכול להתקיים בלי הפרוססור PXI-H990 או ה-DAI-C990, והפוך שניהם לא יכולים להתקיים בלעדיו.

 

מקווה שעזרתי אפילו במעט. :)

פורסם

רועי תיזהר - אחרי ששוברים את כל קופות החסכון, מגיע השוק האפור - ואז שוברים שיניים ועוד דברים

:-P

 

לאט לך, שלב שלב, הכל במידה בחיים, תן לעצמך להנות ממשהו - אתה מפספס את העיקר...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
תן לעצמך להנות ממשהו

זה בדיוק מה שגורם לו להנות..

 

לבנאדם יש את אחת המערכות היותר משובחות כאן, לפחות מבחינת רכיבים. רק עכשיו הוא שידרג את עצמו לשלושה חלקים של סקאן-ספיק מוגברים אקטיבית על מגברי ג'נסיס ונשלטים ע"י פרוססור. מי צריך יותר מזה? אבל הוא עכשיו רוצה להחליף את הIDMAX. אחד הסאבים היותר מוצלחים ואיכותיים באיזורנו.

 

יש אודיופיל, יש שידרוגפיל..

 

לא יודע שובע, ועצם ההחלפה והרכישה התמידיים - הם הם ההנאה שלו ממערכת.. אחד אוהב SPL, השני אוהב סלט חצילים, השלישי אוהב להחליף.. ולהחליף.. ולהחליף.. ולהחליף.. ולהחליף.. ולהחליף.. ולהחליף.. ולהחליף.. ולהחליף.. ולהחליף.. ולהחליף.. ולהחליף.. ולהחליף..

 

מה תגיד לו? לא?

פורסם

הוא לא נהנה מהמערכת! נקודה! (סימן קריאה בעצם).

 

הוא באותה המידה יכול ללכת לקזינו או לקנות מלתחה שונה ולא ללבוש אותה...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני באמת אוהב לשדרג .

אבל אני כבר רוצה לשמוע טוב.

אני כבר כמה שנים טובות בתחום הזה, ואף פעם לא שמעתי ואמרתי לעצמי "זהו אני שומע כמו שאני אוהב".(לפחות לא יותר משבוע)

כי הייה לי כבר כמה ימים בודדים שכן אמרתי את זה...:wink:

פורסם
אני באמת אוהב לשדרג .

אבל אני כבר רוצה לשמוע טוב.

אני כבר כמה שנים טובות בתחום הזה, ואף פעם לא שמעתי ואמרתי לעצמי "זהו אני שומע כמו שאני אוהב".(לפחות לא יותר משבוע)

כי הייה לי כבר כמה ימים בודדים שכן אמרתי את זה...:wink:

 

רועי,

 

שדרוג רכיבים הוא לא מה שיעזור לך לשמוע טוב, וכל מה שאמרת פה פשוט סותר כל הגיון.

אם היו לך "ימים בודדים" שכן שמעת טוב אז למה שדרגת? מה השתנה? פתאום זה לא נשמע טוב? אתה פשוט סותר את עצמך, אתה לא מגיע למצב שאתה לומד את האלמנט מכיר את היכולות שלו לומד להקשיב לו והופ אתה בשדרוג הבא? מה אתה מצפה שיקרה? היום יש לך רכיבים מצויינים ואם אתה לא אוהב את איך שהמערכת נשמעת אתה בבעיה קשה ידידי.

אתה הולך וקונה רכיבים מבלי להקשיב להם בכלל, חשבת פעם שאולי אתה פשוט לא מתחבר\אוהב את איך ש-SCAN SPEAK נשמע? עם כל הכבוד לזה שאלו הרכיבים הכי טובים בעולם אולי אתה פשוט לא אוהב את אופי הצליל?

פורסם

דפקה את ההסט שלי אני לא הולך להחליף בחיים.

אני וגם לא את המגברים אולי לשדרג אותם למשהו יותר חזק אבל אני בחיים לא ירד מג'נסיס וסקאן ספיק.

אני חשבתי על זה ממש עכשיו. ואני יעשה איזו הפסקה של הקניות, כי אני לא בסופר.

כל רכיב הוא המון כסף ואתם צודקים אני אחליט רק אחרי שאני יעשה כיוון טוב.

תודה רבה לכל הפורום אתם חוסכים לי הרבה.:lol:

פורסם

א. מי דפקה לך את הסט? והיכן היא נמצאת כרגע? [וגם איך היא נראית..?]

 

ב. לא חוסכים ולא בטיח. את הכסף, במקום לחלק בין הספקים בארץ ובחו"ל, תחלק לנו במפגשים..:lol:

פורסם

לצערי כול הדברים לגבי השינוי שאלפיין עשו על מנת שתצטרך לקנות את כול הסט לאט חדש לי וזה מה שמביא את הבעיה לכיוון אחר

 

באיחוד המחיר של 990...

 

פתרונות יש למשהו ?

 

מלבד כ 8000 דולר ?

** Alfa Romeo 2007 GT 3.2 v6 **

**למכירה** סאב/מגברים של JBL - ROCKFORD

פורסם

בוגדני מגעיל 1 :-P

 

הייתי חייב לאמר את זה :-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...