Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6386 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי לדעת מה יכולות להיות הסיבות לכך שהמזגן לא עובד על חימום,למרות שהוא מקרר מצויין,וששים אותו על חימום הוא מוציא אויר קר

פורסם

מזגן לא עובד על חימום, לחימום יש מערכת אחרת.

נראה שאינך יודע להפעיל אותה, מאחר שלא כתבת באיזה רכב מדובר, לא אוכל לומר לך.

שאל בעל רכב זהה.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

אני פעלתי לפי נוראות ספר הרכב, אז כהראה שכן פעלתי לפי ההוראות ,אגב מדובר ביונדאי אקסנט 2001

פורסם

כאשר אתה מפעיל את המזגן על חימום איזה אוויר יוצא קר או לא קר ולא חם?

תנסה לכבות את המזגן עצמו ותפעיל רק את החימום ותראה אם יוצא אוויר חם.

המזגן ברכב בעצם לא עובד על חימום. יש חימום בנפרד שעובד מחום המנוע.

כנראה שצנורות החמום סתומות. יש שתי צנורות שיוצאות מהרדיאטור.

אם זאת הבעיה לסדר את זה עולה בסביבות ה 100 שקל בכל מוסך מזגנים.

כמו כן תבדוק מה חום המנוע. יכול להיות שהמנוע לא מגיע לטמפ' עבודה.

פורסם
כמו שכתבו לך, אין קשר בין מע' החימום למיזוג כאשר מדובר ברכב.

בצע חיפוש בפורום, ענו על זה לפחות 2746 פעם.

 

זה נושא שעולה כל פעם לפני החורף. כשיגיע הקיץ יעלו שאלה המזגן לא עובד. :-D

פורסם
כאשר אתה מפעיל את המזגן על חימום איזה אוויר יוצא קר או לא קר ולא חם?

אם זאת הבעיה לסדר את זה עולה בסביבות ה 100 שקל בכל מוסך מזגנים.

.

לא מפעילים מזגן על חימום.

את הבעיה לא מתקנים במוסך מזגנים אלא, אצל מתקן רדיאטורים.

ואיך קבעת 100 ש"ח ?. כאשר לא יודעים עדיף לא לכתוב בכלל.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

תעשה בדיקה פשוטה, תחפש 2 צינורות גומי שנכנסים לתא הנוסעים , אלו צינורות המים של החימום, אחרי שנסעת עם הרכב גע בשניהם, אם שניהם חמים במידה שווה , וכאשר אתה מפעיל את המערכת על חימום אין חמום בכלל, סימן שיש בעיה בניווט האוויר במערכת שנמצאת מאחורי הדש בורארד, אם צינור אחד חם והשני קר סימן שהראדיאטור נסתם וצריך לפרק את 2 הצינורות ולהכניס לחץ מים עם צינור(בעדינות לעלות את הלחץ כדי לא לפוצץ את הראדיאטור).

 

בדוק גם את חום המנוע, אם חום המנוע מגיע לטמפ' אופטימלית ואין חימום אז אין בעיה של טרמוסטט, כי יכול להיות שאין ברכב טרמוסטט ואז המים לא מתחממים .

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם
לא מפעילים מזגן על חימום.

את הבעיה לא מתקנים במוסך מזגנים אלא, אצל מתקן רדיאטורים.

ואיך קבעת 100 ש"ח ?. כאשר לא יודעים עדיף לא לכתוב בכלל.

דוד.

 

תאמין או לא, הרבה אנשים מדליקים מזגן על חימום. אני מדליק לעיתים רחוקות אם אני רוצה להפשיר אדים מהשמשה כמה שיותר מהר. ואני יודע כי היו לי שתי מכוניות שסדרתי את זה ומכונית אחת של חבר וזאת הייתה העלות. אני סה"כ מנסה לעזור ולא קובע עובדות. הכי קל לכתוב תעשה חיפוש.

פורסם

BENIK84 אינ חושב שאתה קצת מתבלבל,

החימום מקורו במערכת המים שמקררת את המנוע , המים מתחממים כתוצאה מהמנוע, הראדיאטור בחזית הרכב מקרר אותם והם חוזרים שוב למנוע ,

העניין של החימום ברכב, עובד על העיקרון הפשוט הזה, מוציאים עוד שני צינורות קטנים מהמנוע ומכניסים אותם לראדיאטור קטן שממוקם בתוך הדשבוארד, יש מאוורר שזורק את החוםם של אותו ראדיאטור לתוך תא הנוסעים וזה בעצם החימום שאתה מתכוון אליו,

הקירור עובד בצורה שונה לחלוטין יש את המדחס שדוחס גז הגז מתפשט לתוך יחידה פנימית אחרת והמאוורר זורק את הקור , בכדי לא ליצור סלט בין אוויר קר וחם, אלא ליצור מצב של או אוויר קר או אוויר חם, יש 2 שיטות אחת לעשות ברז מכאני שמאפשר מעבר מים חמים לראדיאטור החימום, או תריס ,

ברכבים שבהם יש תריס הראדיאטור הפנימי תמיד חם ותמיד עוברים בו מים חמים, רק שכאן האוויר החם מנווט ע"י התריס שבאמצעותו , יתן ליצור מיקס של אוויר חם ואוויר קר,

 

מה שאתה צריך לעשות זה ככה: לשים את הבורר שלך על חימום לסגור את המדחס, להפעיל את המאוורר ולבדוק שבאמת נזרק לך אוויר חם. אם לא, אז תבדוק את מה שכתבתי לך בהודעה הקודמת.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם
BENIK84 אינ חושב שאתה קצת מתבלבל,

החימום מקורו במערכת המים שמקררת את המנוע , המים מתחממים כתוצאה מהמנוע, הראדיאטור בחזית הרכב מקרר אותם והם חוזרים שוב למנוע ,

העניין של החימום ברכב, עובד על העיקרון הפשוט הזה, מוציאים עוד שני צינורות קטנים מהמנוע ומכניסים אותם לראדיאטור קטן שממוקם בתוך הדשבוארד, יש מאוורר שזורק את החוםם של אותו ראדיאטור לתוך תא הנוסעים וזה בעצם החימום שאתה מתכוון אליו,

הקירור עובד בצורה שונה לחלוטין יש את המדחס שדוחס גז הגז מתפשט לתוך יחידה פנימית אחרת והמאוורר זורק את הקור , בכדי לא ליצור סלט בין אוויר קר וחם, אלא ליצור מצב של או אוויר קר או אוויר חם, יש 2 שיטות אחת לעשות ברז מכאני שמאפשר מעבר מים חמים לראדיאטור החימום, או תריס ,

ברכבים שבהם יש תריס הראדיאטור הפנימי תמיד חם ותמיד עוברים בו מים חמים, רק שכאן האוויר החם מנווט ע"י התריס שבאמצעותו , יתן ליצור מיקס של אוויר חם ואוויר קר,

 

מה שאתה צריך לעשות זה ככה: לשים את הבורר שלך על חימום לסגור את המדחס, להפעיל את המאוורר ולבדוק שבאמת נזרק לך אוויר חם. אם לא, אז תבדוק את מה שכתבתי לך בהודעה הקודמת.

 

 

לא מדוייק. גם ברכבים בהם יש ברז חימום בכניסת הרדיאטור הפנימי, יש את המדף שבורר את כמות האוויר החם שתעורבב במערכת.

 

מעבר לזה - יש בהחלט "סלט" בין האוויר החם לקר בעת הפעלת מזגן וחימום יחד, אבל כידוע, אפשר לחמם גם אוויר קר. הספיקה של רדיאטור החימום גדולה מזו של רדיאטור הקירור, ולכן האוויר מתחמם, למרות שהגיע קר. (זה למעשה מעגל טורי, האוויר נשאב למערכת (מבחוץ או מתוך הרכב), עובר קירור (אם המזגן עובד), ואח"כ חימום).

 

בזבזני? רדיאטור החימום גם כך מתחמם, הודות לפעולת המנוע, אז זה לא ממש משנה.

×
×
  • תוכן חדש...