Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6440 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים :]

טוב אז עכשיו שאני נוהג על הגיפ' שלנו זה יותר חשוב לי :-)

אז אני רוצה לשים בינתים רדיו דיסק שאנחנו בכל מקרה קונים ואחרי זה נקנה רמקולים

 

השאלה אם כל רדיו דיסק אמור להתחבר כמו שצריך לכל גיפ? זה גיפ' ישן שנת 95 (GMC YUKON)

 

יש לי פלאפון n95 זה אפשרי לחבר דרך USB את הפלאפון ולהשתמש בשירים שנמצאים בו? או משהו שאפשר לעשות עם הפלאפון?

אם אפשר המלצה ...

 

 

שיהיה שבוע טוב

פורסם

אחלה ג'יפ , יש ר"דים עם BLUETOOTH שמשמשים כדיבורית יחד עם הפלאפון .

לגבי המלצה תתן תקציב ודרישות .

פורסם

תודה רבה על התגובות

יש מצב שאנחנו נלך על מערכת עם מסך ...

 

יש איזה מישהו שמבין בתחום ולא יקרן שיכול לייעץ בחינם ובמידה ואנחנו מעוניינים לבצע עבודה מהירה ומקצועית?

באזור השרון - רעננה - הרצליה - הרצליה פיתוח - כפר סבא

 

 

תודה שוב..

פורסם
תודה רבה על התגובות

יש מצב שאנחנו נלך על מערכת עם מסך ...

 

יש איזה מישהו שמבין בתחום ולא יקרן שיכול לייעץ בחינם ובמידה ואנחנו מעוניינים לבצע עבודה מקצועית?

באזור השרון - רעננה - הרצליה - הרצליה פיתוח - כפר סבא

 

 

תודה שוב..

 

5 תווים

×
×
  • תוכן חדש...