Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8211 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא מבין, יש לאנשים עודף זמן שהם יושבים על המחשב והופכים מכוניות ספורט תמימות למשטרות ??? :?

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם

חחחחחחח......הנה משהו שפעם פרסמתי כאן, ועכשיו לנוכח השרשור הזה, הנה זה עוד פעם (לירן, קבל את זה):

bmw_ci_police copy.gif

white_106_rallye_police copy.gif

:puzzled:
פורסם

אם כבר מדברים על משטרה אז בטירת הכרמל המשטרה החרימה אודי тт כבר כמעט חודש בחניה של המשטרה אפילו הברקסים חלודה כבר. על ההגה יש פתק כזה שכתוב בו מוצג משטרתי וכל החרטה הזה

את חילת אני חיל בואי ונעשה רמטכל

פורסם
אם כבר מדברים על משטרה אז בטירת הכרמל המשטרה החרימה אודי тт כבר כמעט חודש בחניה של המשטרה אפילו הברקסים חלודה כבר. על ההגה יש פתק כזה שכתוב בו מוצג משטרתי וכל החרטה הזה

 

 

יש מצב שהם ירצו להחליף לדגם של אודי 80 בלי תוספת תשלום ? :wink:

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

פורסם

יו דברים מופרעים מזה. ועוד לפני ימי הפוטושופ.

בשנות השמונים הסתובבו באנגליה כמה ניידות פורד RS200 (יאשה תתחיל להזיל ריר...). מפלצת גרופB מטורפת שנתרמה על ידי פורד למשטרה בקטע של יחסי ציבור.i

http://img.yupimsn.com/dm/articles/img/7776-b.jpg

 

חוץ מזה, באוטובהנים בגרמניה הסתובבו ניידות פורשה 928. מהירות הן לא אכפו...

 

 

אגב, אני היחיד פה שיש לו בעיות איומות בשימוש בטאגים לתמונות בנטסקייפ?

×
×
  • תוכן חדש...