Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8211 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נו ו....

זה בטח תמונה מאוד ישנה...

בארץ עדיין יש ניידות כאלה!:

yoav-3.jpg

(בתמונה הזאת היא עוד במצב סביר. ראיתי הרבה יותר גרעות...)

ואז אתה מבין איפה נימצאת משטרת ישראל שנת 2004

פורסם

205GTI המזדה 323 הזאת מאוד אמינה וטובה אין שום סיבה שמשטרת ישראל תפסיק להשתמש בהם

אבל אונו זה כבר הגזמה באמצע מרדף היא תתקלקל להם :lol:

פורסם
205GTI המזדה 323 הזאת מאוד אמינה וטובה אין שום סיבה שמשטרת ישראל תפסיק להשתמש בהם

אבל אונו זה כבר הגזמה באמצע מרדף היא תתקלקל להם :lol:

 

אמינה נכון... אין מה לדבר אחלה רכב

רק הבעיה שכמות הק"מ שהיא עברה בין 270-300

והציוד שיהיה בכל הניידת גמר אותה...

תשב 4 או אפילו 3 אנשים ברכב כזה

פס האטה ראשון אתה ניתקע...

 

לכן אפשר עדיין להישתמש בה, אבל לצרכים אחרים כמו מנהלה....

פורסם
205GTI המזדה 323 הזאת מאוד אמינה וטובה אין שום סיבה שמשטרת ישראל תפסיק להשתמש בהם

אבל אונו זה כבר הגזמה באמצע מרדף היא תתקלקל להם :lol:

 

אמינה נכון... אין מה לדבר אחלה רכב

רק הבעיה שכמות הק"מ שהיא עברה בין 270-300

והציוד שיהיה בכל הניידת גמר אותה...

תשב 4 או אפילו 3 אנשים ברכב כזה

פס האטה ראשון אתה ניתקע...

 

לכן אפשר עדיין להישתמש בה, אבל לצרכים אחרים כמו מנהלה....

 

מאיפה אתה יודע אולי הם החליפו להם מנוע :roll:

פורסם
205GTI המזדה 323 הזאת מאוד אמינה וטובה אין שום סיבה שמשטרת ישראל תפסיק להשתמש בהם

אבל אונו זה כבר הגזמה באמצע מרדף היא תתקלקל להם :lol:

 

אמינה נכון... אין מה לדבר אחלה רכב

רק הבעיה שכמות הק"מ שהיא עברה בין 270-300

והציוד שיהיה בכל הניידת גמר אותה...

תשב 4 או אפילו 3 אנשים ברכב כזה

פס האטה ראשון אתה ניתקע...

 

לכן אפשר עדיין להישתמש בה, אבל לצרכים אחרים כמו מנהלה....

 

מאיפה אתה יודע אולי הם החליפו להם מנוע :roll:

 

אני יודע... כי אני נימצא במערכת הזאת...

ולא החליפו שום דבר.... מנוע 1.6 רגיל

אבל לא על המנוע אני מדבר... כי הוא עובד כמו שצריך ...

אני מדבר על כל שאר חלקי הרכב שכבר מיזמן היו צריכים להחליף...

פורסם

קבלו את הניידות הללו :lol:

gallerypolicecarsopel.jpg

gallerypolicecarslancerevo2.jpg

gallerypolicecarsespirit2.jpg

gallerypolicecarscorvette4.jpg

gallerypolicecarscorvette3.jpg

gallerypolicecarlambo1.jpg

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

והינה עוד כמה חביבות 8)

gallerypolicecarssti3.jpg

gallerypolicecarssti2.jpg

gallerypolicecarssti.jpg

gallerypolicecarscorvette4.jpg

gallerypolicecarscorvette3.jpg

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

)

זה לא מה שאתם חושבים

זה אונו טורבו

 

לך תברח ממנה

 

זה לא, אונו טורבו יש רק ב3 דלתות, אלא אם כן השתילו לה טורבו (וזה לא נראה לי שהמשטרה תעשה כזה דבר :lol: )

פורסם
מה הייתם עושים אם הייתם רואים דבר כזה מאחוריכם במראה :?::?

 

מחזירים את לפוטושופ - מאיפה שהיא באה.

 

תתפלא!

 

משטרת אוסטרליה הכניסה ב1998 ניידות אימפרזה טורבו לשם מרדפים.

 

כמו שניתן לראות לוחית הרישוי גם מראה NSW- new south wales

 

בה נמצאת סידני

×
×
  • תוכן חדש...