Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6455 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי סובארו גאסטי 1993 מנוע 1200 הזרקה.

 

יש בעיה של ריח של שמן שרוף זה קורה שבוע ,ואז מפסיק והכל בסדר ואז אחרי כמה חודשים הבעיה חוזרת לשבוע .

שמתי לב במיוחד אחרי נסיעה אגרסיבית בעליות זה קורה.

 

אטם מכסה שסתומים הוחלף,מחזירי שמן הוחלפו במסגרת הטיימינג.

במוסך מורשה סובארו אמרו שהמנוע יבש לגמרי והוא נראה "חדש". (אני לא מנקה אותו).

השמן שאני משתמש חצי סינטטי 10W40 של וולוולין. מסנן שמן של רביט.

בין טיפול לטיפול אין צורך בהוספת שמן - טיפול כל 12.5K .

 

הרכב עבר 114,000 ק"מ מקוריים (יש לי תיעוד טיפולים מ 1993 בחברה)

 

מה דעתכם?

פורסם

כנ"ל לגבי קיה קרניבל טורבו דיזל לאחר כיבוי המנוע יש ריח של שמן שרוף שיוצא מהמכסה מנוע +הכונס .

המנוע לא מאבד שמן ,מעשן בכבידות במאמץ כן.

יכול להיות הEGR המקולל?

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

כמה ק"מ עבר הרכב? מדוע אתה משתמש בשמן 10W40?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
יש לי סובארו גאסטי 1993 מנוע 1200 הזרקה.

 

יש בעיה של ריח של שמן שרוף זה קורה שבוע ,ואז מפסיק והכל בסדר ואז אחרי כמה חודשים הבעיה חוזרת לשבוע .

שמתי לב במיוחד אחרי נסיעה אגרסיבית בעליות זה קורה.

 

אטם מכסה שסתומים הוחלף,מחזירי שמן הוחלפו במסגרת הטיימינג.

במוסך מורשה סובארו אמרו שהמנוע יבש לגמרי והוא נראה "חדש". (אני לא מנקה אותו).

השמן שאני משתמש חצי סינטטי 10W40 של וולוולין. מסנן שמן של רביט.

בין טיפול לטיפול אין צורך בהוספת שמן - טיפול כל 12.5K .

 

הרכב עבר 114,000 ק"מ מקוריים (יש לי תיעוד טיפולים מ 1993 בחברה)

 

מה דעתכם?

איזה שמן מומלץ לצמיגות הזו?

במוסך שמו לי או של דלקול או של פרסטון ,דלקול אני מאמין שבסדר אבל מה צריך לפי דעתכם?

המנוע הוא ישן של GM6טורי.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם
כנ"ל לגבי קיה קרניבל טורבו דיזל לאחר כיבוי המנוע יש ריח של שמן שרוף שיוצא מהמכסה מנוע +הכונס .

המנוע לא מאבד שמן ,מעשן בכבידות במאמץ כן.

יכול להיות הEGR המקולל?

 

מערכת EGR היא מערכת למיחזור גזים רעילים, אין בינה קשר ישיר למערכת השמן.

יכול להיות ישנה נזילה קטנה או נשפח שמן בזמן המילוי,

לאחר כיבוי המנוע, וכיבוי מאווררים מרגישים את הריח

×
×
  • תוכן חדש...