Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6459 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ברשותי אזעקה ברכב של פוינטר אם אני לא טועה מדגם סופה

לאחרונה אחד השלטים אפסיק להפעיל כמה אופציות באזעקה כמו לנעול בדריכה שקטה

וגם פתיחה שקטה

עכשיו הוא פותח וסוגר את הרכב כרגיל אבל אפסיקו להבהב לי הוינקרים ברגע של לחיצה על אחד מכפתורי השלט פיתה\נעילה

היום ניתקתי את החוטים(צמאת החוטים הגדולה) של האזעקה והחזרתי חזר לממסר של האזעקה והכל הסתדר עם הוינקרים

חזרו להבהב כמו שצריך אבל השלט נשאר תקול עדיין מבחינת מצבי הנעילה

ברשותי עוד שלט שמשום מה הוא עובד כמו שצריך עם כל מצבי הנעילה כמו שהשלט התקול עבד לא מזמן

 

שאלתי האם כיול מחדש של השלט יפתור את הבעיה ?

ואם לא מה ניתן לעשות ?

 

(השלטים הם אונברסלים לא שלטים של פוינטר)

evo 8

אךךךךךך תענוג של מפלצת

פורסם

יתכן והלחצנים בשלט תקולים, אז אתה לוחץ והם אינם סוגרים מעגל, לחילופין,יש צורך בביצוע תכנות מחדש, וביצוע תכנות תלוי בסוג השלט, כי ישנם לא מעט סוגים של שלטים אוניברסליים, חלקם ניתן לבצע שיכפול ללא ציוד מיוחד, אחרים דורשים כזה.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

קודם כל תודה רבה על התשובה דני

 

הקטע שפתחתי את השלט ואין שום דבר שנראה מפריע לעין במעגל

והכפתורים של הפיתחה והסגירה עובדים והם רק שניים בכל השלט

פשוט האופציה שאם לוחצים על כפתור הנעילה שהרכב נעול ואז על כפתור הפתיחה אז יש פתיחה שקטה של הרכב ללא צליל

וההפך על הנעילה אותו דבר

שזה עבד ככה לפני כמה זה

ועכשיו זה רק בשלט השני שהוא גם אונברסלי

אם אני יעלה לאתר תמונה של השלט זה יעזור ?

evo 8

אךךךךךך תענוג של מפלצת

פורסם

העלה תמונה של שניהם, יתכן והאזעקה במצב "מוסך" ולכן כאשר אין צליל, מתבצעת נעילה או פתיחה בלבד, בכל מקרה האזעקה לא נכנסת לדריכה מלאה, זוהי השערה, יתכן ואם אראה את השלטים יקל עלי לחוות דיעה.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

תמונות השלטים

השלט עם הציור של "מנעול פתוח \ סגור " הוא זה שלא עובד כרגע עם כל המצבים של הדירכה

 

יש לציין שהשלט השני עובד כמו שצריך

לכן לא נראה לי שהאזעקה במצב מוסך

אם אני לא טועה מצב מוסך רק מנטרל את הקודן לא את הנעילות של השלטים

162344.jpg

162404.jpg

evo 8

אךךךךךך תענוג של מפלצת

פורסם

אין קשר בין הקודן למע' הזו.

 

השלט הימני, הינו שלט דור 1 של מערכות שנמכרו הן כיחידות "שלטי נוחות" וגם כמערכות אזעקה.

 

השלטים האלה (שהם בעצם אותו שלט באריזת פלסטיק חיצונית אחרת,למעט שינויים קלים של לחצנים פחות עבים, אך בעלי תכונת שידור זהה(תלוי בתכנות אל מול מח המערכת, וכו) משודכות למערכות רבות, לכן, סוג המערכת ברכבך אינו יכול להתבהר חד משמעית מתמונתם.

 

השלטים האלה, אינם שלטים אוניברסליים. אפשרות אחת כבר בצעת, והיא ניתוק מע' האזעקה מהתקע שלה, כל שנשאר הוא לבדוק הליך "קידוד שלט/הוספת שלט" ולבצע לפי ההליך.

 

האמת, קצת תמוה, שכן , ניתוק התקע היה אמור לאפס את האזעקה, אולי כדאי לנסות שוב, נתק לדקה את התקע. עדיף לנתק את הנתיך לצמה של האזעקה, ואז לאחר מס' שניות לנתק את התקע לדקה, ולחבר חזרה, ולבדוק.

 

עניין אחר, סוללה בשלט לא אמורה להשפיע על כך, בכל זאת ,הייתי מנסה להצליב סוללות בין השלטים, שוב, לא אמור להיות קשר.

 

אם יש לך את "הליך שיכפול/הוספת שלט" כדאי לנסות.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

לא מבין למה אתה מתכוון , בכל אופן נראה לי שלא, כי נראה שמדובר בנתיך הגנה לממסר מסויים, ואילו הזנת המתח לאזעקה עצמה איננה דרך ממסר.

 

אם אתה מסתבך, נסה לנתק את הצמה וזהו. לדקה.

 

דרך אגב, במחשבה נוספת, האם אתה בטוח שהשלט הזה פעל תקין? כמה אתה בטוח?

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

הוא פעל תקין בכל מצבי הדריכה ועכשיו הוא פותח וסוגר את האוטו אבל בדריכה לא שקטה

אני אנסה לפנות עם זה למתקין של האזעקה

ניתקתי את הצמת חוטים במשך דקה וזה עדיין לא עזר

 

תודה בכל מקרה

evo 8

אךךךךךך תענוג של מפלצת

×
×
  • תוכן חדש...