Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6463 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי גולף 2002 מנוע 2000 סמ''ק.

אני אנסה לתמצת את הסיפור אז אני אתחיל ממש מההתחלה של הבעיה.

*לפני כשלושה חודשים נדלקה לי מנורת מנוע והגיר נכנס למוד חירום.(למי שלא מכיר הגיר "ננעל" בהילוך שלישי)

לאחר לקיחת הרכב למוסך של חבר שמחזיק מחשב סקאנר שמתאים לרכבי אובחנה התקלה במצערת.

בוצע לרכב ניקוי מצערת ללא פירוקה,בוצע כיול ואיפוס ומאז הבעיה נפתרה.

 

*לפני כחודש וחצי התחילו לי בעיות אחת לכ5-6 הנעות שהניעו "חלק",הייתה הנעה קשה.

אני אנסה להסביר אני פותח סוויצ' בכדי להניע והאוטו נותן סטרטר אבל לא מתבצעת הצתה.

אין בעיה של מצבר ולא בסטרטר כאילו הפרעה של זרימת דלק או בעיה אחרת בהצתה.לאחר פימפום ארוך עם דוושת הגז האוטו מניע בגימגום ויוצא עשן לבן מהאגזוז וריח חריף של דלק.

עוד דבר שמפריע לי הוא הצרכית דלק המטורפת רוב הניסעות שלי הן בין עירוניות שהאוטו אמור להיות "חסכוני" עד כמה שאפשר מגולף והוא עושה לי בממוצע 1 ל9 ק''מ לליטר.

 

התעלמתי מהבעיה ושלשום הרכב עבר טיפול 75 אלף במוסך המרכזי.

לאחר ששללתי בעית פלאגים לאחר שאלה הוחלפו בטיפול האחרון ביקשתי מהמוסכניק שיבדוק לי בסקאנר.

 

עפ''י מה שהוא אומר הוא מוצא תקלה בחיישן חמצן g62 אם אני זוכר נכון וניקוי מצערת +כיול.

 

עם האבחנה אני חי בשלוםומקבל למרות שכל האיבחון בוצע בצהלך טיפול שוטף וטבעי שהם יינסו לדחוף עוד קצת תקלות בכדי להתפרנס,אך עם המחיר המופקע שקיבלתי מהם קצת פחות.

 

 

אני מבקש עזרה אם מישהו נתקל בבעיה דומה,או מכיר מאיפה נובעת הבעיה.אני אשמח לקבל פרטים.

 

המון תודה לעוזרים

אורון.

פורסם

אני חושב שאולי אתה באמת צריך לבצע ניקוי מצערת+חיישן, אבל זה לא בטוח שיפתור את התקלה.יכול להיות שזה פשוט יפתור אותה לזמן קצר ואחר כך יחזור (אבל לא בהכרך).

יש בעיה דומה לא בידיוק כזאת אבל היא גם נובעת ממצערת וחיישן ולי אישית הניקוי לא עזר.

כנראה אני צריך להחליף מצערת, אבל בגלל שזה יקר מאוד אני ימתין אם זה.

פשוט אצלי הבעיה יותר פשוטה.

פורסם

היתה לי בעיה דומה בפיאט פונטו

 

הלכתי למוסך לא מורשה וניקו לי שם את החיישן חמצן בדקה וזה מה שפתר את הבעייה

 

שווה לבדוק אם ניתן לפרק את החיישן לנקות אותו ולהחזירו בחזרה

 

אם יודעים איפה זה נמצא אפשר לעשות את זה לבד

 

בהצלחה

 

אילון

  • ספונסר פורום
פורסם

G62 הינו המונח המקצועי שמתיחס לחיישן טמפ מנוע

מחירו של כזה מקורי כולל העבודה כ 200 שח לפני מעמ .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

  • ספונסר פורום
פורסם

תקרא את התגובה הקודמת שלי .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

×
×
  • תוכן חדש...