Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6468 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי לשאול את דעתכם בענין החומר הזה...

מצורף קישור..

http://www.denber.co.il/hebrew/paints_21_heb.asp

 

בגדול מה שיש לי זה פולקסווגן פולו 97 עם חלודה בגג ב2 מקומות, הסרת החלודה ופחחות יעלו לי מינימום אלף ש"ח אז שקלתי לחפור קצת על החלודה לעשות אולי משהו עם ממיר חלודה ועל זה לעשות פחחות בקטנה..

מה שישאר לי זה רק צביעה אז או שאמצא איזה קומבינה גם לצבע שעצמי (או שזה מסובך מידי) וזה כבר לא יעלה כזה יקר..

אם אני לא טועה..

הרכב במצב טוב מבחינה מכנית וגם חיצונית חוץ מהסיפור הזה, אני לא רוצה סתם להוציא עוד אלפי שקלים על קוסמטיקה ועוד שנה אמכור את הרכב...

תקנו אותי אם אני טועה או שאין מצב לעשות את זה לבד..

תודה לכולם ובוקר טוב!

עברתי פה על המון שרשורים ואתם ממש תותחים...

פורסם

קודם כל, אם הפולו בתמונה היא שלך היא מטריפה....

 

דבר שני, הבחור עם הפונטו, קח מקרופון ועלה לבמה תעזור לי!!

אני צריך עצות.

 

אגב לגבי צבע גם דברו איתי יש מצב לעשות משהו לבד אם אין לי תנור ופיסטולס וכו' וכו' , זה קטע ממש קטן, ממש 2 קטעים בגודל כף יד.

 

יאלה חברים תנו תגובות אני צריך את דעתכם. תודה

פורסם

שמעתי על המון תחליפים שתוכל בעזרתם לצבוע את הרכב וזה יצא מצויין,במיוחד כשזה באיזור כזה על הגג שלא בדיוק רואים את החלודה.

 

תעשה חיפוש יש כמה המלצות

אני בטוח שתוכל לעשות זאת לבד בגרושים!

 

בהצלחה!

Justy For Ever

תחת פרוייקט קוסמטי "קטן",בקרוב תמונות!

פורסם

הפרוייקט על הפונטו

 

לא מסובך כל-כך אך צריך מאוד להזהר, לכסות את כל הרכב פרט לחלקים שאותם אתה רוצה באמת לצבוע (הרסס עף לכל עבר ועלול לפגוע בגימור של חלקים לא מכוסים), יש לעבוד בסביבה סטרילית וללא אנשים חולפים (במקרה של שמעון בתום הצביעה מישהו נשען על הרכב. אני לא בטוח שהאיש עדיין בין החיים).

 

אני ראיתי את הרכב של שמעון בעיניים ובידיים, בסה"כ אחלה עבודה ויוצא יפה מאוד אבל צריך שתי ידיים ימניות לפרוייקט כזה.

Morel Dotech + MT22 - JBL 75.4 - Hertz ES250

פורסם

חברים עזרתם לי מאוד מאוד,

בקטע של הצבע זה בטוח שארצה לעשות לבד הבעיה היא הפחחות,

יש חלודה, אני יכול רק לכסות בתכשיר שהעליתי קישור אליו בהודעות הראשונות אבל אמרו לי שכסות חלודה זה לטמון את הראש בחול וזה ודאי יחזור.

אכן?

זאת אומרת אני חייב ללכת לפחח שיעקור את החתיכה הזאת וישים אחרת במקומה או שאני יכול בעצמי רק לחפור טיפה ולכסות וזהו?

תודה רבה על התשובות זה ממש עוזר לי..

בקצב הזה אם אחסוך אוכל גם לקנות ג'נטים חחחח

סתם הקצבתי לעצמי סכום 5 אלף שח להשקעות מבחוץ..

יש לי לתקן תמזגן שמקרר רק בדקה הראשונה (מה לעזאזל זה יכול להיות?) דליפת גז? אז איך בהתחלה זה מוציא קור?

יש לי לתקן חור בברזנט שזה אעשה בעצמי...

יש לי לתקן את החלודה

יש לי להחליף את הטייפ קלטות שהבחורה שמכרה לי אותו השתמשה (הקידמה דילגה עליה באיזה 8 שנים, רק חבל שאין ראש מתהפך ככה זה היה הופך לי צד בקלטת אוטומט), מקוה למצוא רדיו דיסק באיזה אלפיה..

ואחרון חביב יש לי להחליף את הגלגלים המכוערים שמגיעים עם הרכב מהיצרן.. הבעיה שזה סיפור יקר כי צריך להחליף גם צמיגים, לא בא לי לשים ג'נטים 13"....

אם למישהו יש הצעות לשיפור וכו' אני אשמח!

אגב מאיפה אני יכול לקנות שק הילוכים? והאם זה מותאם לכל רכב או איך זה הולך?

×
×
  • תוכן חדש...