Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם "מונית הכסף" היא מונית?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3203 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

אז מה? ההפקה לקחה רכב רגיל ו"חיפשה" אותו למונית? זה מותר? לדעתי זאת הטעיה של הנהגים האחרים והציבור.

 

נכון, צודק!

על כך הם צריכים להענש בחומרה, אני אומר מאסר עולם בלי אפשרות לחנינה.

 

אני לא מבין מה זה מפריע לך, אין לך משהו יותר חשוב להתעסק בו?

צרות עין של אנשים זה משהו.

גי גי גי גי גי גי גיטרה!

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

פחות הוא לא מז^%ן להם בשכל על המצב, הבחירות, ביבי וכל מיני כאלה

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

על הדרך אפשר גם להשחיל לו תלונה על התקנת האורות בתקרת הרכב. יאללה, להתנפל עליו.

 

מה עם כל המצלמות שמפריעות לשדה ראיה?

שינוי מבנה ישתלב יפה בתלונה
:lol:
:lol:
  • 8 שנים מאוחר יותר...
פורסם
טוב שלא הקפצתם שרשור של 10 שנים

 

ADI89 : תסתכל על התאריך של הכתבה של YNET ,בקושי עברו שבועיים , כל פעם שצפיתי בתוכנית הזו בטלוויזיה ,חשבתי לעצמי איך משרד התחבורה נותן למחדל הזה להתקיים ? סוף סוף בוצעה הורדה מכביש לרכב הזה

פורסם
ADI89 : תסתכל על התאריך של הכתבה של YNET ,בקושי עברו שבועיים (1) , כל פעם שצפיתי בתוכנית הזו בטלוויזיה ,חשבתי לעצמי איך משרד התחבורה נותן למחדל הזה להתקיים ? סוף סוף בוצעה הורדה מכביש לרכב הזה

(1)

אותו משתמש שפרסם את הכתבה הוא הקפיץ את השרשור שלפני 10 שנים. (ראה 2 תגובות לפניו).

פורסם (נערך)
מה המחדל?

הוא לא גובה כסף אז הוא לא נחשב למונית.

יוסי :התוכנית שאתה רואה בטלוויזיה פחות מחצי שעה עם פרסומות,היא אחרי הקלטה של יותר מ-20 שעות... מאיפה אתה יודע מה קורה בזמן שזה לא מוקלט? הנהג שמביא את האוטו לאולפן יכול לאסוף נוסעים בשכר ,זה התחזות,, כל מי שנוהג על האוטו הזה צריך שיהיה לו רשיון למונית ! גם אם אין נוסעים

עריכה אחרונה על ידי Rony999
פורסם

אז לפי ההיגיון הזה גם צריך לעצור אותו ולהכניס אותו לכלא כי אנחנו לא יודעים שהוא לא אנס סדרתי בזמן שלא מצלמים.

מה זו הטענה המוזרה הזאת?

מי אמר שמישהו נוהג ברכב הזה תמורת תשלום?

אם זו מונית אז בסדר אבל אם זה רכב רגיל שפשוט צבוע כמונית, מה הבעיה עם זה?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ממש מחדל מטורף.

אחרי שיכניסו את מפיקי התכנית לכלא צריכים לטפל במחדלים גדולים לא פחות, כמו מאפיות שלא אופות פיתות חזקות מספיק שלא יקרעו מלמטה ויטפטפו טחינה על המכנסיים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...