Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם "מונית הכסף" היא מונית?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3203 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה התחזות!! עובדה שאנשים שנכנסים לשם חושבים שזה מונית ,רק אחרי נכנסים אומרים להם שזו תוכנית טלוויזיה ,את התשובה הכי טובה לך נתנה המשטרה :הורדה מהכביש ! כל מי שנוהג על הרכב הזה צריך שיהיה לו רשיון למונית

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
זה התחזות!! עובדה שאנשים שנכנסים לשם חושבים שזה מונית ,רק אחרי נכנסים אומרים להם שזו תוכנית טלוויזיה ,את התשובה הכי טובה לך נתנה המשטרה :הורדה מהכביש ! כל מי שנוהג על הרכב הזה צריך שיהיה לו רשיון למונית

 

אברהם מימון הרצה בפני (ועוד רבים) על התוכנית שלו להפוך את העסק של אביו למפעל תבלינים. הציג את השאיפות שלו שכל הזמן רצה רק לגדול.

בסוף ההרצאה שאלתי אותו: התבלינים שנמכרים תחת המותג שלך ותחת המותג של סופר גדול, הוא אותו תבלין. הוא ענה לי "כן, אפילו מאותו קו יצור".

בוא נכיס גם אותו, כי התבלינים עם המדבקה של "תבליני מימון" יותר יקרים מתלבינים עם מדבקה של מותג הסופר.

פורסם
זה התחזות!! עובדה שאנשים שנכנסים לשם חושבים שזה מונית ,רק אחרי נכנסים אומרים להם שזו תוכנית טלוויזיה ,את התשובה הכי טובה לך נתנה המשטרה :הורדה מהכביש ! כל מי שנוהג על הרכב הזה צריך שיהיה לו רשיון למונית
בעוונותי, יצא לי לראות פעם את ה"מונית" הזו נוסעת בכביש בצילומים. אף אחד, אבל ממש אף אחד, לא יכול לטעות ולחשוב שזו מונית רגילה - לפניה ומאחוריה נסעו וואנים עטורי מצלמות, וכל השיירה הזו התנהלה במהירות שלא עולה על 10 קמ"ש במקרה הטוב. ה"הפתעה" של המתמודדים כשהאור נדלק היא (הפתעה!) מבויימת לגמרי.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

לא שאני מסכים עם אלה שאומרים שיש כאן בעיה או התחזות, אבל האמת שאני זוכר ראיון עם עידו רוזנבלום לפני כמה שנים שבו הוא הזכיר מקרים שבהם דווקא אנשים חשבו שזאת מונית רגילה, ואחרי שהתחיל השעשועון סירבו להשתתף בטענה שהם פשוט רוצים להגיע ליעד. אם אני זוכר נכון פשוט זרקו אותם החוצה.

יכול להיות שכשהמונית חונה זה פחות ברור, או שאנשים ממש לא מודעים לסביבה שלהם (ואנחנו יודעים שאנשים כאלה קיימים).

"ai motoare capul doare"

פורסם
השאלה היא האם לרכב עצמו יש רישוי של מונית.

אם לא, אז לא.

 

הרי אתה לא תכריח עכשיו כל מי שיש לו טויוטה קורולה לבנה שיהיה שוטר כדי שזו לא תהיה "התחזות לניידת סמויה".

אין לרכב הזה מספר של מונית.

 

אגב את כל גג האורות והתותח קונפטי בנה חבר הפורום יוסי אלפיין.

 

https://m.facebook.com/100001384515774/albums/104068092982674/

פורסם
בעוונותי, יצא לי לראות פעם את ה"מונית" הזו נוסעת בכביש בצילומים. אף אחד, אבל ממש אף אחד, לא יכול לטעות ולחשוב שזו מונית רגילה - לפניה ומאחוריה נסעו וואנים עטורי מצלמות, וכל השיירה הזו התנהלה במהירות שלא עולה על 10 קמ"ש במקרה הטוב. ה"הפתעה" של המתמודדים כשהאור נדלק היא (הפתעה!) מבויימת לגמרי.

 

טוב, אז שיורידו אתו מהכביש על הפרעה לתנועה.

פורסם

אז כל התוכנית הזו אחיזת עיניים ,לפי מה שמשודר :הנוסעים עד הרגע האחרון חושבים שזה מונית ,עד שהנהג אומר להם אחרת..

ובכלל איך איך עידו רוזנבלום קורא את השאלות מהמסך תוך כדי נהיגה? זה לא עבירה על חוקי התעבורה הבסייסיים ביותר?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה ממש עוול לנוסעים. הם חושבים שבאה מונית ופתאום הם מגלים שהם בשעשועון טלויזיה אינפנטילי ויכולים לזכות בכסף. אם היה קורה לי כזה דבר, אין ספק שהייתי מתחרפן על המקום וקורא למשטרה.

מעניין כמה קורבנות הרוזנבלום המניאק הזה כבר הפיל, אני מקווה שיכלאו אותו עם אסירים בטחוניים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
אז כל התוכנית הזו אחיזת עיניים ,לפי מה שמשודר :הנוסעים עד הרגע האחרון חושבים שזה מונית ,עד שהנהג אומר להם אחרת..

ובכלל איך איך עידו רוזנבלום קורא את השאלות מהמסך תוך כדי נהיגה? זה לא עבירה על חוקי התעבורה הבסייסיים ביותר?

אתה מערבב בין בשר לחלב.

אתה טענת בתחילת הדיון המוקפץ האם עקב קיומה של המוכנית היא התחזות של מונית עכשיו אתה טוען שצריך להוריד את הרכב, כי המנחה קורא שאלות דרך המסך. כלומר אתה דן את המנחה (שהוא עושה את העבירה) ולא את ההפקה (שאתה טענת מהתחלה שהיא העבריין, משום שהם יצרו רכב שאולי לא חוקי).

פורסם
אז כל התוכנית הזו אחיזת עיניים ,לפי מה שמשודר :הנוסעים עד הרגע האחרון חושבים שזה מונית ,עד שהנהג אומר להם אחרת..

ובכלל איך איך עידו רוזנבלום קורא את השאלות מהמסך תוך כדי נהיגה? זה לא עבירה על חוקי התעבורה הבסייסיים ביותר?

מקריאים לו את השאלות באוזנייה.

הוא רק לוחץ על כפתור האורות כשהתשובה נכונה או לא.

פורסם
אז כל התוכנית הזו אחיזת עיניים ,לפי מה שמשודר :הנוסעים עד הרגע האחרון חושבים שזה מונית ,עד שהנהג אומר להם אחרת..

ובכלל איך איך עידו רוזנבלום קורא את השאלות מהמסך תוך כדי נהיגה? זה לא עבירה על חוקי התעבורה הבסייסיים ביותר?

למרבה הצער, אין חוק שאוסר עדין על קריאה בנסיעה כל עוד הידיים על ההגה והעיניים מסתכלות על הכביש. ללא ספק מדובר בהנצחה של כל מה שחולה אצלנו בכביש שעושים הכל חוץ מאשר לנהוג.

פורסם

הבן אדם עושה בכביש כמעט כל דבר חוץ מלנהוג ! אף אחד מהמשטרה או משרד התחבורה לא מסוגלים לראות מה שאלפי אנשים רואים בטלוויזיה.


×
×
  • תוכן חדש...