Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6174 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברכב שלך התוספת לפי סופר צי'פ היא תוספת של 38 כ"ס

 

כאילו יהיו לך 218 כ"ס

 

לא מצאתי איפה שיש שם מגבלה ל200 כ"ס

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כתוב שהתוספת היא 38 כ"ס אבל בכותרת כתוב מקסימום 200 סוסים באר פי אם שקר כלשהו, ככה שזה לא יוצא 38, אבל תודה בכל מקרה, לאור ת'רדים של השבוע האחרון נראה לי שהחלטתי איזו תוכנה לשים

אברה קדברה

פורסם

ok

בדקתי את מה שאמרתה

הרכב שלך לפי הבדיקות דינו עולה מ179 כ"ס שניבדק בדיינו ל200 כ"ס.

http://www.superchips.co.uk/curves/vag18t180.pdf

 

את ה200 כ"ס הוא מקבל ב5579 סל"ד.

השיפור שהם מדברים עליו של 38 כ"ס הוא ב4160 סל"ד שבנקודה הזאת הוא ב38 כ"ס חזק יותר מהמקורי.

 

אני אוהב סדנאות שכן נותנים לך גרפים ולא רק מספרים.

כל סדנא יכולה לרשום שהיא הוציאה גם עוד 38 כ"ס מהאוטו.

אבל הסדנא הזאת בחרה להראות לך בדיוק מה יצא בדיינו.

פורסם

אורן אל תתעה זה אחלה צי'פ

 

תשים לב שבשביל לנסוע יותר חזק אתה לא צריך תמיד טורים בעננים, שזה דבר מעולה.

 

מה שאנשים לא מבינים שלקבל 250 כ"ס מהרכב זה לא תמיד יותר חכם.

השאלה זה איפה אתה מקבל את זה ובכמה יותר מהמקורי.

 

תשים לב שב4160 סל"ד אתה הרבה יותר חזק (38 כ"ס) מהמקורי.

אני מאמין שאתה לא נוסע בסל"ד הזה כל היום.

 

dyno_golf_18t_stage_i.gif

 

תשים לב שגם בטבלה הזאת (שהיא אגב של ה150 כ"ס), אתה יותר חזק לאורך כל הדרך בצורה משמעותית.

המטרה של רוב הסדנאות בחו"ל הוא לא רק שתיהיה חזק, המטרה ליצור כמה שיותר כח עם מקסימום זמינות ומקסימום אמינות.

בגלל זה תמיד טוב לבקש לראות גרף של האוטו לפני ההתקנה, ולשאול כמה שיותר שאלות.

זה לא עולה כסף.

 

אגב יש סדנאות שלא מפרסמות גרפים ורק אלוהים יודע למה.

פורסם

אין ספק שזה לא משאיר מקום לדמיון והקלפים לכאורה על השולחן.

אני חייב לומר שלגבי APR, יש לי חשש קל לאור השבוע האחרון

למשל באתר של אפסולוט, כתוב שהטורק, אם בAPR הגיע ל250, מגיע ל220, השאלה על מה אני אמור להסתכל?

מה יותר טוב הסהכ כח סוס או הטורק

תודה על ההבהרות.

אברה קדברה

פורסם

(אני מבין אותך, למסתכל מהצד זה עלול להראות מוזר.

אני גם מציע לך לחכות עוד כמה ימים. העניין יתבהר בצורה שלא משתמעת לשתי פנים.

APR זו חברה רצינית מידי ומוכרת מידי. עצם הסיפור אמור גם להעלות אצלך חששות אחרות..)

 

לדעתי, מומנט ובמיוחד הזמינות שלו בסל"ד נמוך, משמעותי הרבה יותר מכמות הסוסים באורווה בקצה סקאלת הסל"ד.

אף אחד, בשימוש יומיומי (גם אם אגרסיבי) לא מתיישב בקצה תחום הסל"ד. אין שם גמישות וזה רלוונטי רק "לסגירת סקאלה"

 

כח בתאוצה, כח בתאוצות ביניים וגמישות מנוע בהילוכים שונים הם פונקציה בעיקר של מומנט וזה נתון חשוב יותר ומשמעותי יותר מכמות הסוסים הסופית.

זו דעתי.

לשפר בלי להתפשר

פורסם

דודי אני לא קובע עמדות, רק אמרתי שזה מעלה חששות ואם בעבר הייתי בטוח לגבי ציפ טיונינג אז היום פחות (הענף כולו ולא חברה כזאת או אחרת).

אני אכן מחכה לדוח הסופי.

 

אני לא בדיוק מומחה בתחום ולכן בהתאם לדבריכם, אני מניח שהמומנט פרקטי יותר מאשר לסגור סקאלה.

אגב לגבי המומנט, אם כך אז יוצא שבעצם אפסולוט שלכאורה המקסימום BHP הכי גבוה, הם בעלי המומנט החלש היותר לאחר השיפור לעומת APR וסופרציפס.

אברה קדברה

פורסם

לדעתי יש איזה TRADE-OFF בתכנות ניהול המנוע. כלומר, הגדלת ה-BHP באה איפושהו על חשבון ה- TORQUE, אי אפשר גם וגם. לכן אם APR החליטו למקסם את ה- TORQUE, הם חייבים לפגוע קצת ב- BHP הסופי. ולהיפך לגבי התכנה של אפסולוט.

פורסם

אממ כן ולא.. בAPR לפי הנתונים למנוע של 180 כ"ס - הטורק הגיע ל247 והסוסים עלו ל209

בסופרציפס כתוב שעלה ל200 אבל הטורק עלה ל253

באפסולוט יש רק נתונים יבשים ומדובר על 212 כ"ס אבל רק 220 בטורק, ככה שעל פניו נראה שיש הבדל משמעותי.

אברה קדברה

פורסם

באתר של APR אין פלט דיינו ל180, כתוב בטבלה קטנה מתחת לפלט 3 סוגי מנועים, כאשר התחתון הוא של 180 כ"ס וכתוב שם שיש עליה ל209, או עם האוקטן השני ל215

 

דודי אני אשמח אם תוכל להתייחס למספרים?

אברה קדברה

פורסם

המומנט בסלד בינוני לא בא על חשבון הסלד הגבוה.

לא מדובר בהחלפת רכיב מכאני כמו קמשאפט שיכול להתאים אופטימלית רק לתנאי עבודה מסוימים, על חשבון תנאים אחרים.

 

נכון שזה כיף הרבה מומנט בסל"ד בינוני וזמין, אבל שיאי מומנטי גבוהים, בדרך כלל באים עם פיק גדישה מאוד גבוה שמקצר (תאורטית) את אורך חיי הטורבו, ושדורש דלק איכותי כדי להימנע מצלצולים.

 

כמו כן קשה יותר לשלוט בהתפרצות הכוח של הרכב, ואתה יכול לקבל תת-היגוי ופרפורים שמעצבנים את האוטו.

 

כל הדברים האלה אפשר לוותר עליהם ולקבל כוח אחיד יותר לאורך הסלד.

מה שקובע את ההספק המירבי והתאוצה המקסימלית יהיה מה שמתרחש באזור 5000-6000 סלד.

שם אתה רוצה הרבה מומנט אך בדרך כלל הטורבוים הקטנים נחלשים בסלד כזה והמומנט שם פחות מרשים.

פורסם

אורן,

שני ההבדלים המשמעותיים בין ה 150 ל 180 זה טורבו טיפה שונה K03 מול K03-S וכמובן תוכנת ניהול מנוע שונה.

אני מאמין שכל יצרן שם את הדגש על דברים טיפה שונים בכדי לבדל אותו מהמתחרים.

הספק זה חשוב וגם מומנט לא פחות חשוב. (אישית, מומנט מדבר אלי יותר וזו גם הסיבה שאני נוסע בבימר משושת צילינדרים...)

שכל אחד יחליט..

לשפר בלי להתפשר


×
×
  • תוכן חדש...