Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8221 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

אני מחפש את המחיר מחירון של fiat punto sx-75 xtz שנת 98, ידני, 1250 סמ"ק.

במחירון של לוי יצחק המופיע באתר y-net לא מופיע דגם שכזה משנת 98.

 

הבעלים אומר שהמחירון הוא 38.500, האם נכון הוא?

 

דבר נוסף, מדובר ברכב יד שניה, 83.000 ק"מ, טסט בסוף אוגוסט, צמיגים חדשים, ללא תאונות וחיצונית שמור מאוד טוב.

הבעלים רוצים 37.000 ש"ח, האם זה מחיר סביר או שכדאי להוריד עוד?

 

תודה רבה,

מאיר.

פורסם

נראה לי שאתה מתבלבל, (ממה שאני זוכר, יכול להיות שזכרוני מטעה אותי) הXTZ באו משנת 98 עם מנוע 60 כ"ס, ואילו הגרסה של ה 70 באה רק בגרסת SX, והמחירון של SX 70 שנת 98 הוא 37K

פורסם

אבל בוודאות מופיע sx-75 xtz.

מדובר בזוג מבוגרים שלא נראה לי שלהדביק מדבקות זה התחביב שלהם...

 

למישהו יש רעיון? (אולי הבעלים הראשונים סתם התלהב והדביק את זה?)

פורסם
אבל בוודאות מופיע sx-75 xtz.

מדובר בזוג מבוגרים שלא נראה לי שלהדביק מדבקות זה התחביב שלהם...

 

למישהו יש רעיון? (אולי הבעלים הראשונים סתם התלהב והדביק את זה?)

 

קיים דגם כזה, אך הוא איננו מופיע במחירון האינטרנטי של לוי יצחק או במחירון אחרים ברשת.

אולי שווה לבדוק את המחירון המודפס...

:-)

×
×
  • תוכן חדש...