Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8220 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום פירקתי רמקול אחד מתוך תיבה של רמקול ביתי וחיברתי אותו לאוטו.

הרמקול עצמו הוא 8 אום והרדיו דיסק שלי הוא 4 אום.

רצית לדעת אם יכול להגרם נזק למערכת או לרמקול?

 

שאלה נוספת היא שהרמקול שחיברתי הוא 6.5 אינץ והרמקול הקודם שהיה ברכב הוא 5.25 אינץ. ( כרגע בצד אחד יש לי את ה 6.5 אינץ וצד שני הרמקול של הרכב 5.25 אינץ) עכשיו שאני מגביר ואני משחק עם הבאלנס ימינה שמואלה בצד של ה 5.25 יש צליל באס חזק יותר.

עכשיו מבחינה הגיונית ה 6.5 צריכים לעשות צליל באס חזק יותר והם לא.

למה?

פורסם

ברגע שחיברת רמקול של 8 אוהם למגבר (של הרדיו דיסק) בעל התנגדות של ארבע אוהם.

הורדת את הוואט שהרדיו דיסק שולח לרמקול בחצי.

למשל הרדיו דיסק שלך מוציא 20 וואט לרמקול באופן רגיל, עכשיו הוא ישלח לו 10.

הרמקול השני, מותאם לרכב וההתנגדות שלו היא 4 אוהם. הוא מקבל את ה20 וואט של הרדיו.

בפשטות, רמקול אחד מקבל חצי מהעוצמה שהשני מקבל.

 

ד"א אתה לא גורם שום נזק לרמקול.

ואם אתה רוצה לשמוע בצורה הגונה, אז תחזיר את הרמקול שהוצאת.

כל חור שחור בלילה.... גם אגזוז.

×
×
  • תוכן חדש...