Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6530 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי פורד אקרוסט אריקה 95, 1600 סמק, מצב די טוב, יד 2 קילומטרז 200K. המחיר שלה הוא 9.5 אלף.

אני רוצה לשאול 2 שאלות:

1- האם המחיר הולם?

2- מה שווה הפור'ד הזאת מבחינת ביצועים והביקוש שלה בשוק.

תודה :)

פורסם

ביקוש נוראי, תקלות כל הזמן, רכב מזעזע.

 

היה לי אחד במשך שבועיים ונאלצתי להיפטר ממנו.

 

אין אפשרות למכור אותו אחר כך והמחיר גבוה מדי.

 

הגיר הוא זוועתי וארוך מדי, יש המון בעיות חשמליות.

 

האוטו נראה בדרך כלל די טוב ופועל טוב אבל כשיש תקלות (ויהיו!), זה יהיה די נוראי.

 

אצלי תוך שבועיים הלך צינור שמוביל לרדיאטור, סטרטר, מצבר, משאבת בלמים (!), נעילה מרכזית, חלונות חשמליים, נשרף לי הרדיו ועוד מליון תקלות מוזרות.

החשמלאי שאליו הלכתי אמר לי בפירוש "בפורדים האלו אני לא נוגע עם מקל, וככה יגיד לך כל חשמלאי".

 

הבעיה עם הגיר היא שאתה אתה במהירות שבדרך כלל צריך הילוך שני, כאן אתה חייב לרדת לראשון כי אם לא אז האוטו נכבה לך.

בהילוך חמישי אתה תגיע עם סל"ד נמוך למהירויות גבוהות, אבל לא הייתי מנסה את זה בכל מקרה.

פורסם

אתם מגזימים!

 

החזקתי רכ בזכה שנתיים.

 

ונכון היו תקלות לא מעטות.

 

אבל הרכב נוח סוחב נהדר והגיר מצוין(מאיפה המצאתם את הדברים האלו?) יש הרבה מומנט כבר בסלד נמוך.

הגה טוב ואחיזה לא רעה בכלל.

×
×
  • תוכן חדש...