Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6533 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מי החליט שאתה צריך ראש מנוע ? מה הם הסיפטומים ?

 

חום מנוע עד הסוף הרכב בקושי סוחב.

 

הרשיון של הרכב כרגע לא לידי , מחיר בערך ?

- רנו מגאן קופה :-)-

פורסם

לפני שאתה הולך להוציא כמה אלפים על שיפוץ ייסודי ומקצועי צור קשר עם מוסך רון לשם קבלת הצעת מחיר.

 

לא ניתן לקבל הצעת מחיר מדוייקת לפני שמפרקים את ראש המנוע מכיוון שייתכן מאוד שיש צורך לבצע מילוי לראש וגם ניקוי מערכת הקירור ואולי המנוע התחמם כתוצאה ממשאבת מים תקולה או מאוורר תקול.

 

לכן הצעת מחיר יכולה להיות בתחום של 2000-3500 שקלים במוסך נורמלי.

 

פנה/י למוסך המתמחה במכוניות קונצרן VAG גולף/אודי/סיאט "מוסך רון" שברח' המסגר 31 ת"א,

טל' 03-5373204 ובקש/י את רון שהנו גם חבר פורום זה. אתרו הנו www.rongarage.co.il

איזה כייף לי :)

פורסם

מאוד תלוי איזו עבודה עושים, מה מחליפים בדיוק ואיזה מוסך עושה את העבודה.

במוסך מורשה שמומחה לרכב ספציפית המחיר עלול להיות גבוה משמעותית ממוסך כללי.

צריך לבדוק היטב את הסיבה להתחממות כפי שכתב מרק 10:האם הבעיה שגרמה לנזק מקורה ב:מאווררים/רדיאטור סתום/משאבת מיים /מאווררים/חיבורים למאווררים.

אם אכן יש לשפץ ראש מנוע צריך לפרקו,לשלוח לחרט למילוי,יישור והשחזה,לשים סט סתמים,אטם ראש חדש.

ד"א, יותר ממומלץ להחליף טיימינג ואף לבדוק את מצבה של משאבת המיים ולשקול ברצינות גם את החלפתה כי ממילא הכל פתוח ולא גובים על כך תמורה נוספת בגין עבודת ההחלפה.

לדעתי,אין פסול בכך שמכונאי פרטי יעשה את העבודה אם הוא עושה אותה באופן יסודי ולפי הספר.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
מאוד תלוי איזו עבודה עושים, מה מחליפים בדיוק ואיזה מוסך עושה את העבודה.

במוסך מורשה שמומחה לרכב ספציפית המחיר עלול להיות גבוה משמעותית ממוסך כללי.

צריך לבדוק היטב את הסיבה להתחממות כפי שכתב מרק 10:האם הבעיה שגרמה לנזק מקורה ב:מאווררים/רדיאטור סתום/משאבת מיים /מאווררים/חיבורים למאווררים.

אם אכן יש לשפץ ראש מנוע צריך לפרקו,לשלוח לחרט למילוי,יישור והשחזה,לשים סט סתמים,אטם ראש חדש.

ד"א, יותר ממומלץ להחליף טיימינג ואף לבדוק את מצבה של משאבת המיים ולשקול ברצינות גם את החלפתה כי ממילא הכל פתוח ולא גובים על כך תמורה נוספת בגין עבודת ההחלפה.

לדעתי,אין פסול בכך שמכונאי פרטי יעשה את העבודה אם הוא עושה אותה באופן יסודי ולפי הספר.

 

זה לא סתם אחד שמטפל לי ברכב זה דוד וסומך עליו.

 

תודה לכולם

- רנו מגאן קופה :-)-

פורסם
אני מעוניין לדעת כמה יעלה לי לעשות ראש מנוע לסיאט איביזה 96

 

תודה.

 

תקשיב לפני שאתה הולך לכל מיני סוחרים אני מציע לך לבדוק אצל "אדיר שיפוץ מנועים" הוא מס' 1 בכל הקשור לשיפוץ מנועים וראשי מנוע ויש לו גם את כל חלקי החילוף והמחירים מאוד סבירים. הוא יושב בבאר שבע אני מת"א והגעתי אליו והייתי מאוד מרוצה אצלי הבעיה הייתה במרצדס, אישתי שכחה למלא מים והמנוע נתפס והוא שיפץ לי את המנוע לפני שנתיים בערך ועד היום האוטו נוסע כמו חדש.

בקיצור אני ממליץ לך לנסות אצלו הוא הכי מקצועי בתחום אני מצקף לך קישור לאתר שלו

 

www.adirmotor.co.il

 

בהצלחה,

פורסם
תקשיב לפני שאתה הולך לכל מיני סוחרים אני מציע לך לבדוק אצל "אדיר שיפוץ מנועים" הוא מס' 1 בכל הקשור לשיפוץ מנועים וראשי מנוע ויש לו גם את כל חלקי החילוף והמחירים מאוד סבירים. הוא יושב בבאר שבע אני מת"א והגעתי אליו והייתי מאוד מרוצה אצלי הבעיה הייתה במרצדס, אישתי שכחה למלא מים והמנוע נתפס והוא שיפץ לי את המנוע לפני שנתיים בערך ועד היום האוטו נוסע כמו חדש.

בקיצור אני ממליץ לך לנסות אצלו הוא הכי מקצועי בתחום אני מצקף לך קישור לאתר שלו

 

www.adirmotor.co.il

 

בהצלחה,

 

אני ילך אליו , תודה רבה לך.

- רנו מגאן קופה :-)-

פורסם
תקשיב לפני שאתה הולך לכל מיני סוחרים אני מציע לך לבדוק אצל "אדיר שיפוץ מנועים" הוא מס' 1 בכל הקשור לשיפוץ מנועים וראשי מנוע ויש לו גם את כל חלקי החילוף והמחירים מאוד סבירים. הוא יושב בבאר שבע אני מת"א והגעתי אליו והייתי מאוד מרוצה אצלי הבעיה הייתה במרצדס, אישתי שכחה למלא מים והמנוע נתפס והוא שיפץ לי את המנוע לפני שנתיים בערך ועד היום האוטו נוסע כמו חדש.

בקיצור אני ממליץ לך לנסות אצלו הוא הכי מקצועי בתחום אני מצקף לך קישור לאתר שלו

 

www.adirmotor.co.il

 

בהצלחה,

איזה מרצדס ?

ולמה יש לך רק הודעה אחת שבה אתה מפרסם?..

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

×
×
  • תוכן חדש...