Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6537 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפעמים עדיף לחפש את הפשטות ולא ללכת שבי אחרי 10 מיליון אופציות שברוב המוחלט שלהן אתה לא תשתמש.

כמו שאמר הבחור האינטיליגנטי מעלי (זה שהבריז מקארטינג איכותי) רוב מצלמות ה DSLR מצוינות ואם אתה לא מקצוען, הן יהיו טובות יותר ממה שתוכל לנצל.

פורסם

אני מודע לכל מה שDSLR יכול להציע לי, וזה בדיוק מה שהייתי כ"כ צמא לו כשצילמתי עם PnS ודמויות SLR.

ובאמת כדאי לקנות D70/80 יד שניה על פני הD40 כחדשה?

 

ואף אחד לא אמר כלום לגבי מחודשת.

 

אגב, Black Joker, תודה רבה, לא היינו מודעים לקיומה ומחירה של הA590IS ובסוף בחרנו בה.

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם

מתעלק על השרשור (מוריד טופגיר תוך כדי :p)

 

מכרתי את המצלמה שהייתה לי בשנה האחרונה - canon powershot a550

 

תקציב - 1200ש"ח +/-

 

מה אפשר לקנות היום שיהיה מקצועי יותר ממה שהיה לי ?

 

הכי טוב שקיים? :D

 

תודה ולל"ט לכולם :)

 

אופיר

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

תוציא את הD70/D70S מהרשימה!

הD40 זאת מצלמת DSLR מצויינת לחובב שנכנס לתחום, החסרונות שלה הן הגודל שלה(אם יש לך ידיים גדולות מהממוצע זה עלול להוות אי נוחות), המחסור במנוע פיקוס פנימי(יש צורך לרכוש עדשות בעלות מנוע פיקוס ועדיפות למנוע פיקוס מהיר-AFS)

כמו כן התפעלו הידני המלא שלה לא ממש נוח כיוון שהוא נעשה בעזרת לחצנים והנתונים נראים על גבי המסך ולא כמו בSLR הגדולות שיש גלגלות לברירת צמצם וחשיפה, כמו כן אין לה מסך עליון שמוצגים בו הנתונים וכמו שנמר הכל מוצג על המסך הגדול(והיחיד).

הD80 מגיעה עם מנוע עיבוד תמונה זהה וחיישן זהה לזה של הD40X.

היתרונות שלה מול הD40 הן כאמור מנוע פיקוס קיים בגוף(אין צורך בעדשות עם מנוע פיקוס), מסך עליון נמצא, 2 גלגלות לברירת החשיפה והצמצם, היא גדולה מעט יותר ומרגישה מן הסתם מעט יותר נוח ביד, כמו כן יש לה יותר אזורי פוקוס.

 

הD40 והD40X הוחלפו ע"י הD60 שנכנסה לשוק אם כי עדיין קיימים מלאים בחנויות השונות של הD40/X.

ההבדלים בינהם הם בעיקר מעבד תמונה החדש של ניקון(משפיע על איכות ונקיון התמונה), וכמו כן פיצרים חשובים פחות כמו ניקוי חיישן וכל מיני אפשרויות עיבוד במצלמה(חשוב פחות לטעמי)

הD80 תהיה מוחלפת בזמן המאוד קרוב ע"י D90, עוד אין פרטים מדוייקים עליה אך זה יקרה בחודש הקרוב.

 

*בניית מערכת DSLR כלולה לא רק בגוף אלא גם בעדשה, עדשה איכותית חשובה לא פחות מגוף איכותי.

אם תשקיע את מיטב כספך בגוף איכותי אך תתפשר על עדשה זולה התוצאות יהיו בהתאם.

 

לחובב מתחיל בתחום אני ממליץ בחום על עדשת ניקון 18-135AFS, מכסה טווח רחב מאוד באיכות טובה למדיי ובעלת מנוע פיקוס פנימי מהיר.

אופציה נוספת יכולה להיות ה16-85VR המיוצבת של ניקון, אם כי היא יקרה יותר בכ200דולר.

שלא ימכרו לך לוקשים,כרגע אתה לא צריך עדשה בעלת מפתח צמצמם קבוע, קודם כל כי הן יקרות יותר והן מכסות טווחים קצרים יותר.יש כאלה שימליצו לך על עדשות ALLAROUND קיצוניות יותר כמו ה18-200של סיגמה או ה18-250 של טמרון, הן אומנם מכסות טווח גדול יותר אך זה על חשבון איכות אופטית בלבד, כמו כן עדשות של חברות צד ג' בקטגוריה הנ"ל איכותיות פחות וצריך לדעת לבדוק אותן כיוון שבקרת האיכות של החברות הללו נמוכה יותר ובגלל זה גם המחיר הנמוך שמושך את העיין.

 

שילוב של סט D40/X/D80/D60 עם העדשה הזאת יהיה מצויין וההבדלים יהיו בעיקר בנוחות השימוש והתפעול ולא באיכות התמונה הסופית(בין אם לפורום או בין אם הדפסות של חצי מטר)לD60 יש יתרון שיש להמעבד תמונה חדיש(ומצויין) וזה יתורגם בצבעים טובים יותר, איזון לבן מדוייק יותר ותמונות נקיות הרבה יותר ברגישות גבוהה.

לD80 יהיה יתרון של נוחות שימוש ותפעול הרבה יותר נוח ואפקטיבי.

 

מומלץ לדעת מה אתה צריך ורק אז להגיע לחנות ולבחור בין מה שאתה רוצה וצריך בכדי שלא ינסו למכור לך דברים שנוח להם אבל אתה לא באמת צריך או לא באמת מתאים לך(למרות שלפעמים יכולים לייעץ לך משהו טוב לא שולל את זה חלילה)

חנויות מומלצות מנסיון שלי הן קאמרה מיה ברמת השרון, פוטופילם וארליך בת"א.

 

**מומלץ לרכוש אחריות של היבואן המורשה, היבואן של הרשמי של ניקון הוא "הדר", ציוד באחריות הדר אומנם יקר יותר אך הראש שלך יהיה שקט יותר כיוון שיש להם מעבדות מוסמכות מהיצרן.

קניה של מצערכת DSLR ברמה המדוברת יכולה להיות יקרה יותצר בכ500שח אצל הדר ואף יותר, הבחירה שלך היא לשלם יקר יותר ולישון בשקט, או לחסוך ואחרי זה תצטרך לשלם כספים על תיקון או שאיכות התיקון תהיה ברמה נמוכה, למרות שגם יכול מאוד להיות שלא יקרה כלום.

אני רק אציין פרט חשוב, למרות שאני ממליץ לאנשים לקנות הדר אף לא אחד מהגופים/עדשות/ציוד נלווה שלי לא נקנה באחריות הדר.

 

בקשר למחודש- לא ממליץ לגעת, יכול להיות שהכל יהיה בסדר ויכול להיות שתהיה כל חודש במעבדה

לרוב מישמוכר מחודש הן חברות היבוא אפור ולא הדר(כמו שאמרנו רק להדר יש את המיכשור המאושר ע"י היצרן לעבודה עם הציוד הנ"ל אז תעשה 1+1)

בקשר למשומש- אין לך נסיון וידע לקנות משומש ולכן לא ממליץ לך להתעסק עם זה, יכול להיות שתקנה משהו טוב ויכול להיות שתפול על גוף שעבד נשחט ותוקן לכן מי שלא יודע איך ולמה עדיף לא לגעת.

תקנה חדש תישן בראש שקט(יש למי לפנות במידה ויש תקלות)

 

בהצלחה,

בוריס

Boris.K

פורסם

תודה על התגובה המפורטת

 

בשבוע האחרון שמתי עין על ה SX100 של קנון - נראית בול לדרישותיי

 

אך אני עדיין ממשיך עם סקר שוק קצרצר :D

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

לחובב ה-SX100 לא רעה בכלל אך יש 2 חסרונות שלא מצויינים במפרט הטכני של היצרן, מכיוון שהמצלמה הזו עובדת עם 2 סוללות רגילות זמן הטעינה של הפלאש יהיה איטי (כ-4 שניות תלוי בעוצמה), ואין אפשרות להשתמש בזום האופטי תוך כדי הסרטת וידאו אם זה חשוב לך.

פורסם

דווקא בטווח מחיר של עד ה 4000 ש"ח

בחרתי את הקאנון 40D , אחרי עיונים בתמונות , והשוואות התמונות שלה יותר לטעמי מאשר מצלמות אחרות ברמה :)

 

עכשיו רק עדשה חסרה לי:(

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
לחובב ה-SX100 לא רעה בכלל אך יש 2 חסרונות שלא מצויינים במפרט הטכני של היצרן, מכיוון שהמצלמה הזו עובדת עם 2 סוללות רגילות זמן הטעינה של הפלאש יהיה איטי (כ-4 שניות תלוי בעוצמה), ואין אפשרות להשתמש בזום האופטי תוך כדי הסרטת וידאו אם זה חשוב לך.

 

אותן חסרונות קיימים גם בדגם שהיה לי? (Canon powershot 550)

 

כי צלמתי איתה לא מעט וידאו וגם אם היו קיימים החסרונות שאתה טוען שיש - לא ממש הפריע לי

 

מה שכן שלחתי מייל לקרט היבואן ואני מעוניין לרכוש מהם בגלל השירות של מצלמה חליפית עד הבית :D (גר בצפון ולנסוע עד למרכז בגלל תקלה - לא ממש בא בחשבון)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

×
×
  • תוכן חדש...