Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכבו של חבר נגנב - בפחות מדקה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6545 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב שניסו לפתוח לפני היה ניסן טראנו, המשטרה לקחה טביעות אצבע.

מהו האיזור שהכי סביר להניח שהגנבים לקחו אליו את הרכב? אריאל אולי?

פורסם
הרכב שניסו לפתוח לפני היה ניסן טראנו, המשטרה לקחה טביעות אצבע.

מהו האיזור שהכי סביר להניח שהגנבים לקחו אליו את הרכב? אריאל אולי?

 

ובעוד חודש תקבל הודעה שהתיק נסגר עקב חוסר עניין לציבור.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אין כבר על מה לדבר, לדעתי הרכב כבר ממזמן בעל לוחית רישוי לבנה, עם ספרות בערבית.

גי גי גי גי גי גי גיטרה!

פורסם
בעל הרכב הקודם? באיזה סרט אתם חיים?

זה סה"כ שב"ח שהחליט שהוא לוקח לעצמו עוד רכב, זה הכול.

תוך פחות מחצי שעה הוא כבר נכנס לשטחים.

 

אני הגעתי למסקנה שתמיד עדיף להישאר עם מיכל ריק, הרכב נכבה לו לפני המחסום והנה חסכתם עוד רכב!

 

זאת לא סיבה משכנעת.

אם היית אומר, שזה בגלל עלות הדלק הגבוהה, אפילו הייתי מסכים.

הרי במקרה של גניבה, הביטוח לא משלם על הדלק.

במקרים מסויימים זה יכול להיות יקר יותר, מאשר הרכב עצמו:-)

פורסם
הרכב שניסו לפתוח לפני היה ניסן טראנו, המשטרה לקחה טביעות אצבע.

מהו האיזור שהכי סביר להניח שהגנבים לקחו אליו את הרכב? אריאל אולי?

 

 

שוויקה

זה גי'פ, אפשר לבוא מהשטח

אבל אולי ימצאו אותו.

יש לי חבר שלפני שבוע התקשרו אליו מהמשטרה, אמרו שאת הפיאט אונו שגנבו לו לפני 6 שנים, מצאו בשטחים.

הייתה של איזה רועה צאן. כולה מסריחה מחיות

מכר אותה ב300 שקל נוסעת.

לא זול להשלים את כל אגרות הרישוי החסרות.

בניגוד לארה"ב, אם פה אתה מתקשר למשטרה ומודיע להם על גנבת רכב, הם לא ששים לבוא מהר ולעזור. שם הם ינסו ליצור מרדף.

פורסם
תאמינו לי מדינת ישראל צריכה להיות כמו ארה"ב.

 

כאשר מישהו נכנס לשטח פרטי של מישהו בלי רשות, אפשר להשתמש בנשק נגדו כהגנה. ישר כדור וזהו!!! ככה לפחות יותר אנשים נרתעים מלגנוב דברים (לא שזה ממגר את התופעה , אבל יש פחות גניבות והאנשים מרגישים יותר מוגנים)

 

העיקר פה במדינה אם הזאת אם רק מישהו נגע בגנב שאפילו פרץ לבית הוא ישר נכנס למאסר על תקיפה.

 

פשוט טפשות במקום הזה.!!

 

ע"ע חוק דרומי.

 

ולענייננו - אצלנו במעלה אדומים כל שבוע יש מבצע משטרתי בליווי של מג"ב ואתגר בעזרייה, באבו דיס, בא-רם, עיסאוויה, ועוד כפרים כאלה ואחרים. לפעמים מצליחים להציל את הרכב משחיטה, ולפעמים מביאים את הפגר... אבל מה שטוב שהרבה "בני דודים" (לא שלי, ואני יהודי...) נעצרו, וחלקם אף נכנסו לכלא...

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

×
×
  • תוכן חדש...