Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6548 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים, אני שניר, לאחרונה רכשתי פיאט פונטו ספייס 2001,

הרמקולים הקיימים באוטו הם המקוריים כלומר הם שטות, אני רוצה להחליף רמקולים וכרגע אני לא בונה על מגבר וסאב וכאלה, כרגע כל מה שאני רוצה זה לסתום את ה4" מאחורה ולחתוך את הפלטה עבור 6X9 ככה שיהיה סאונד טוב יותר מאחורה ומקדימה להחליף את ה-6.5 הקיימים לחדשים, טובים ואיכותיים יותר, אני רוצה לקנות רמקולים מאותה חברה ואתה סדרה על מנת שהצלילים יהיו תואמים, כמו כן אני מכין את עצמי עם הרמקולים מכיוון שאולי בעתיד יהיה לי קצת מזומנים ואוכל לקנות מגבר, כרגע אני לא חושב לכיוון הזה יותר מדי...

החברות שעד כה התעניינתי בהם הן: JBL סדרת CS, וחברת SoundStream בסדרת XTS, הרי הנתונים:

 

JBL

CS3196 6*9 3 Way 70 watt RMS 325NIS

cs2165 6.5 2 Way 40 watt RMS 299NIS

סה"כ 624 ש"ח

SoundStream

XTS6.9 6*9 3 Way 150 watt RMS 478NIS

XTS6.5 6.5 3 Way 75 watt RMS 479NIS

סה"כ 957 ש"ח

 

האם שווה להוסיף ולקנות SoundStream או שעדיף ללכת בקטן ולקחת JBL במידה וההבדל לא כזה משמעותי, כל שקל מבחינתי משמעותי אך אני לא מוכן לקבל איכות של חברות זבל סיניות למיניהן, אך ורק חברות בעלות שם ואיכות, את 2 החברות הללו אני מכיר אפילו שמעתי במספר מערכות שמבוססות על SoundStream ולכן חיפשתי אותם, למרות שזוהי סדרה יחסית זולה שלהם...

 

האם יש למישהו ניסיון או המלצה לגבי הרמקולים הנ"ל, אולי אפילו הצעה אחרת, אני מבקש לשמוע, ובבקשה אם אפשר גם מחירים(כסף הוא תפקיד משמעותי, אני באמת מקווה שאני לא יצטרך לשלם 957 שקל, למרות ששוב, אם אין ברירה-אין ברירה אבל העדיפות שלא...אני חייל ואני קצר במזומנים...)

 

תודה לכולם!

שניר.

פורסם

סה"כ הגיביאל הם רמקולים טובים אבל אם אתה מתכנן לשדרג אז הייתי ממליץ לך ללכת על הסאונד סטורם

ויש לי חבר שיש לו אתר שמוכר יחסית די בזול אז אם תרצה תרשום בגוגל רדיו דיל ותראה שם מה יש לו להציע לך לפני שאתה עושה את הקניה שלך

HU: pioneer 7000bt-- AMP1: mbquart pba 4100 F.COMP: morel hybrid SUB:mb quart

פורסם

את סדרת הCS הטובה מחליפה כיום סדרת GT5.

למרות שזה רמקולים "רמת כניסה" לי אישית יש את הסדרה הזו בקומפוננט הקדמי ובאחוריים, והסאונד שלהם מפתיע מאד יחסית לרמת כניסה. סאונד חם והטוויטר לא צווחני ומתכתי אלא אפילו, רחמנא לצילן, רך להפליא.

לי אישית יש המון עבודה על כיוונים. אני עובד על FLAT גם בר"ד וגם במגבר והסאונד טוב גם בלי כיוונים.

 

הייתי אומר שזה עניין של טעם ואם יש לך אפשרות אז תשמע את ה2 ואז תחליט.

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

פורסם

אז תעדכן אותי מההבנאדם מרדיו דיל אמר לך ואם יעשה לך בעיות לגבי מחירים תגיד לי ואני ידבר איתו

HU: pioneer 7000bt-- AMP1: mbquart pba 4100 F.COMP: morel hybrid SUB:mb quart

פורסם
את סדרת הCS הטובה מחליפה כיום סדרת GT5.

למרות שזה רמקולים "רמת כניסה" לי אישית יש את הסדרה הזו בקומפוננט הקדמי ובאחוריים, והסאונד שלהם מפתיע מאד יחסית לרמת כניסה. סאונד חם והטוויטר לא צווחני ומתכתי אלא אפילו, רחמנא לצילן, רך להפליא.

לי אישית יש המון עבודה על כיוונים. אני עובד על FLAT גם בר"ד וגם במגבר והסאונד טוב גם בלי כיוונים.

 

הייתי אומר שזה עניין של טעם ואם יש לך אפשרות אז תשמע את ה2 ואז תחליט.

 

 

הטוויטרים של הJBL רכים?:shock:

HU: DEH-P7550 ,AMP1:SPL AB03445 ,AMP2: Pioneer GM-X862 ,COMP:JBL GTO6507 ,Rear:JBL GT5963 ,SUB: JBL GTO1202D

פורסם

עזוב שטויות כמו רמקולים 4-3 WAY

תקנה מגבר טוב וקומפוננטים איכותיים.

יש לי את אותו רכב ואני אומר שניתן להתקין כל 6.5 עד עומק מסויים.

שששששששששש

אני במעקב!!!!!!!

פורסם

למפגש הקרוב במרכז אתה מגיע?אם כן,אני מוכן לעשות הכל כולל הכל, בשביל שתהפוך את הטוויטרים בJBL שלי לרכים:-)

HU: DEH-P7550 ,AMP1:SPL AB03445 ,AMP2: Pioneer GM-X862 ,COMP:JBL GTO6507 ,Rear:JBL GT5963 ,SUB: JBL GTO1202D

פורסם

קרוס.אגב,אתה מתכוון לטוויטרים שמגיעים עם הסט של 6507,נכון?

HU: DEH-P7550 ,AMP1:SPL AB03445 ,AMP2: Pioneer GM-X862 ,COMP:JBL GTO6507 ,Rear:JBL GT5963 ,SUB: JBL GTO1202D

×
×
  • תוכן חדש...