Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6551 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים!

יש לי כמה שאלות:

1. מה עלות המתגים השחורים של חלונות החשמל ברנו מגאן שנת 99 ?

2. האם אני חייב מקורי או יש חלופיים?

3. האם יש אפשרות להחליפם עצמאית? איך יש אפשרות להוצאים מדלת הנהג?

4. האם חייב להחליפם או שהם ברי תיקון?

5. תודה.

פורסם

לא יודע לגבי המגאן, אבל בקנגו, לכלוך מצטבר מתחת לכפתור ומונע את פעולתו.

יש אפשרות להוציא את הכפתורים ולנקות אותם מלכלוך ואת הבית שבו הם יושבים.

אם בכל מקרה תצטרך להחליף, לא נראה לי שיש חליפי אבל שווה בדיקה.

 

בהצלחה

פורסם

העלות שלהם גדולה למדי (אאל"ט כשבררתי - 100 שח' תחליפי, ומקורי פי 2 ויותר).

ד"א - קל למדי לפרק אותם (הנושא עלה אצלי לאחר ששמתי לב שהנורה המאירה את המתגים בהדלקת התאורה - אינה פועלת בחלקם. במוסכים המורשים - לא יודעים מה זה החלפת הנורה. מבחינתם שמים חדש) - יוצא עם מברג שטוח דק, למעט האחוריים שבאמצע -( יש לפרק שם את הקונסולה שבמרכזה בלם היד) ןמשחררים את הפלאג והמתג בחוץ. אח"כ מפקרים עם מברג יותר דק את הלחצן (4 פינים מפלסטיק) שולפים החוצה ומנקים.

לא מסובך, צריך קצת סבלנות.

alfa 156 2.5.

פורסם
העלות שלהם גדולה למדי (אאל"ט כשבררתי - 100 שח' תחליפי, ומקורי פי 2 ויותר).

ד"א - קל למדי לפרק אותם (הנושא עלה אצלי לאחר ששמתי לב שהנורה המאירה את המתגים בהדלקת התאורה - אינה פועלת בחלקם. במוסכים המורשים - לא יודעים מה זה החלפת הנורה. מבחינתם שמים חדש) - יוצא עם מברג שטוח דק, למעט האחוריים שבאמצע -( יש לפרק שם את הקונסולה שבמרכזה בלם היד) ןמשחררים את הפלאג והמתג בחוץ. אח"כ מפקרים עם מברג יותר דק את הלחצן (4 פינים מפלסטיק) שולפים החוצה ומנקים.

לא מסובך, צריך קצת סבלנות.

תיארתי לעצמי שזה המחיר. כל חלק ברנו גם הכי קטן מתחיל במאות.

בכל מקרה הייתי בטוח שצריך לפרק את הפלסטיק הקידמי תחתון של הדלת, משמאל לרמקול הקידמי, בכדי להגיע למתגים.

ניסיתי בעזרת מברג דק להוציא את המתג כמו שתיארת אבל ראיתי שאני רק מחבל בפלסטיקה והעסק לא יוצא.

אם אתה אומר אני אנסה שוב לשלוף אותם החוצה.

×
×
  • תוכן חדש...