Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6545 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
רז, טעות.

מה טעות ? הטלפון שלי בכלל לא צלצל.

אם אתה מתקשה לנסח הודעה עם תוכן, תנסה לפחות להעלות תמונה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

השוני בין הצלילים במנועי בנזין בעיקר נובע גם מ סעפת פליטה \ יניקה , קוטר צנרת הפליטה (שים צנרת עם קוטר עבה ותיראה איזה צליל יהיה לך :-)) , דודי מעבר וכמובן דוד סופי וגם פה גודל וקוטר משפיעים על הרעש.

 

לדעתי גם תצורת המנוע משפיע , IN LINE , מנועי V , מנועי בוקסר כל אחד נשמע שונה וכמובן איך לא מספר הצילנדרים וגודל המנוע .

פורסם

תודה באמת אלעד. \=

 

פשוט מיהרתי ולא היה לי זמן להסביר,

לעניינו;

הטענה שלי פשוטה, אתה לא טועה במאת האחוזים, מנוע בוקסר אכן נשמע כך, אך לא בכלל המקרים.

אבל הטענה שלך הייתה כל כך כללית, קבעת שכל מנועי הבוקסר נשמעים כך.

אני דיברתי ספציפית על סובארו טנדר ואתה הכללת את כל מנועי הבוקסר.

 

סובארו, B4, אימפרזה, B3 ועוד, משתמים במנועי בוקסר, הם נשמעים כך?

כמו-כן, אלפא רומיאו משתמשת במנועי בוקסר עברו ספרינט, נשמע כך?

 

מנוע בוקסר הוא מנוע בעירה פנימי ומכן בא הרעש המוזר שהיה לו.

סובארו אכן משתמשים במנועי בוקסר אך צליל המנוע כלל לא דומה למה שקיים בסובארו הישנות!

 

מקווה שהבנתם, חן.

In 9.000 RPM, No One Can Here The Badgers Scream :twisted:

פורסם

מנוע בוקסר הוא מנוע בעירה פנימית, כמו כל (או למעשה כמעט כל) המנועים שהותקנו ברכבים סדרתיים עד היום.

 

הרעש התקתוק האופייני של מנועי הבוקסר מבית סובארו (ע"ע סובארו DL, סובארו טנדר ושות') נובע לרוב מכיוון לא נכון של השסתומים במנוע.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

דווקא לדיזלים יש צליל מאוד אופייני וקל לזיהוי- למשל, קל להבדיל בין ה-TDI 90 כ"ס של פולק' (באוקטביות, למשל) לדיזל של PSA (נגיד ברלינגו), ולזהות מנוע SDI בתחנה הומה במרצדסים... דווקא הטון הנמוך מאפשר זיהוי קל "בעייניים עצומות".

 

דבר ששמתי לב בהיעדרו- לבורה של המשפחה (1.6) יש צליל מאוד נעים ושונה מכל רכב אחר ששמעתי- נמוך, ועם שריקה מיוחדת. בגולף של אבי-עם אותו המנוע-הצליל שונה וצורמני. נראה שהשקיעו בבורה בכיוון מדוייק לאגזוז.

פורסם
לדעתי גם תצורת המנוע משפיע , IN LINE , מנועי V , מנועי בוקסר כל אחד נשמע שונה וכמובן איך לא מספר הצילנדרים וגודל המנוע .

 

תוסיף לרשימה גם סדר הצתה.

פורסם

ברכבים מודרנים היצרן משקיע מאמצים בהשקטת פעולת המנוע לפי תקני רעש וזיהום אויר. כל יצרן ושיטותיו הוא ולכן ההבדלים בצלילי המנוע. הרבה מעבר לתצורת המנוע משפיע מבנה המנוע, החומר ממנו הוא מיוצר, עובי דפנות, חיזוקים מכאניים, הורדות משקל ותוספות משקל.

יש בתחום הרעש והשקתתו המון פרמטרים וזהו תחום מדעי מאוד מעניין.

 

ברכבי ספורט המגמה שונה. יצרנים משקיעים הון עתק, לעיתים יותר מאשר פיתוח המנוע, לקבלת הרעש העמום והערב לחובב הרכב השריריים. מבנים יחודיים של סעפות פליטה, צנרת פליטה ודודי עמם (מה לעשות, עדיין יש לעמוד בתקנים של רעש וזיהום אויר). מערכת היניקה גם מקבלת תכנון עם קופסאות למסנן אויר ורזונטורים מיוחדים לקבלת הרעש הרצוי.

 

והרעש של דיזל? את מי זה מעניין? תמיד המגמה היא לפחית רעש כמה שיותר במנועי דיזל והיום הם נשמעים ממש שקטים כמו מנועי בנזין.

 

תוסיף לרשימה גם סדר הצתה.
סדר הצתה לא רלוונטי לרעש המנוע.
פורסם
חן, תסכים איתי שגם אם הוא אינו דומה, עדיין יש לו צליל המבדיל אותו משאר המנועים?

שים לב מה אתה אומר, למה שרז אומר.

מבדיל כן, אותו דבר, בכל מנועי הבוקסר, לא!

In 9.000 RPM, No One Can Here The Badgers Scream :twisted:

פורסם

והרעש של דיזל? את מי זה מעניין? תמיד המגמה היא לפחית רעש כמה שיותר במנועי דיזל והיום הם נשמעים ממש שקטים כמו מנועי בנזין.

 

אני דווקא אוהב את הצליל של הדיזלים של VAG... אפשר לקרוא לזה סטייה:screwy:?

 

ודיזלים, לא שקטים כמו בנזין. לא נראה לי שאפשר. בעצם, חוץ מלכבות אותם.

פורסם

אני נוהג על בורה דיזל 2002. המנוע אכן מרעיש. ביחס לבנזין.

אבל נתקלתי לאחרונה בהמון רכבי דיזל חדשים. 2007-8. כמו הג'טה, גולף בגרסת דיזל. והם שקטים מעוד.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

Guest תמיר .א.
פורסם

צליל הדיזל דומים ?

הסקסו 1.5D שלי נשמע כמו פורד F350 7.3L V8 Diesel זה בטוח.

 

כול רכב שהוא חדש שהוא דיי שקט, עד שהוא מתחיל להתקלקל מהדלק היקר שלנו, עם הדלק שמן פלאפלים, מלאתי פעם אחרונה סולר התפנקתי ב3 כדורי פלאפל מתנה.

 

עוד מעט יהיה מבצעים, מלאו ב40 ליטר, 5 ליטר בחצי מחיר.

 

תמיר

פורסם

תמיר אתה לא יודע עד כמה אתה צודק בעניין הרעש .

אבל למרות הרעש הם ממשיכים לסחוב יפה.(אצלי 137K אתמול עבר החלפת אינגקטור מס 2 הכוח שלו חזר אבל הרעש נשאר)

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

Guest תמיר .א.
פורסם

הגולף הTDI שלנו כמו כול פולקסווגן דור 4, הגג עוד מעט נתלש, כול הצבע השחור מתגרד מהפלסטיקה, החליפו גיר, 7000 שקל החליפו קירור גיר ועוד איזה רדיאטור, בעוד 6000 שקל, כי סתם ככה האוטו בא לו להתקלקל.

 

בסקסו של 2001 145K עוד לא החלפתי כולם,אבל כול יום רואים את הפלסטיק נילחם בעצמו להישאר שלם, חוץ מהברקס האחורי שמרעיש בגלל הידיים השמאליות של המוסכניק.

 

תמיר


×
×
  • תוכן חדש...