Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6562 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר ב אופל אסטרה 1600 ידנית 1996 , שמעתי שהמכונית הזאת שוקלת 1200 קילו !!!!

משקל של טנק מרכבה

 

בכל אופן טופלה ב UMI מורשה

 

אבל איך צריכת הדלק בעיר ומחוץ לעיר ?

 

(כבר בצעתי חיפוש בפורום )

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.

פורסם
מדובר ב אופל אסטרה 1600 ידנית 1996 , שמעתי שהמכונית הזאת שוקלת 1200 קילו !!!!

משקל של טנק מרכבה

 

בכל אופן טופלה ב UMI מורשה

 

אבל איך צריכת הדלק בעיר ומחוץ לעיר ?

 

(כבר בצעתי חיפוש בפורום )

1200 קילו במונחים של היום זה ממש לא הרבה.

לשנת 1996 אולי מעט יותר מידי, אך בטח לא נכונה ההשוואה לטנק כזה או אחר.

צריכת דלק תנוע סביב 9-12 ק"מ לליטר בשימוש סביר.

פורסם

אני לא ממליץ על אסטרה דור ראשון (עד 1997).

כל מי שאני מכיר, והיתה בבעלותו אסטרה מהמודל הזה, קילל את הרגע שקנה אותה - אין סוף תקלות.

אסטרה צורה חדשה (מ 1998 ) מכונית מוצלחת הרבה יותר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לנו יש אופל אסטרה 96. מומלץ מאוד מנוע ה- 8V ולא ה-16V.

מבחינת אמינות - מרוצים מאוד מהרכב, סגר 170000 ק"מ ונוסע כמו חדש.

תצרוכת דלק (לידני) טובה מאוד - מגיע אפילו ל-1:15 בינעירוני.

פורסם
לנו יש אופל אסטרה 96. מומלץ מאוד מנוע ה- 8V ולא ה-16V.

מבחינת אמינות - מרוצים מאוד מהרכב, סגר 170000 ק"מ ונוסע כמו חדש.

תצרוכת דלק (לידני) טובה מאוד - מגיע אפילו ל-1:15 בינעירוני.

 

1:15 מחוץ לעיר זה עם מזגן או בלי ?

 

יש לך כמה המשקל (לא כולל אלא משקל עצמי ) ?

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.

×
×
  • תוכן חדש...