Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכבי דיזל- האם תצרוכת הדלק באמת יותר חסכונית?


mishmesh
שימו לב! השרשור הזה בן 5772 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

האם רכבי הדיזל באמת יותר חסכוניים לעומת רכבי הבנזין?

 

כי גם שמעתי מאנשים שיש להם גם רכבי דיזל יחסית חדשים והצריכה שלהם נושקת לרכבי הבנזין.

 

אשמח לשמוע גם מאנשים שיש להם רכבי דיזל והאם באמת יש חסכון בדלק.

 

מה אתם אומרים?

 

מעניין, כבר שלושה עמודים האנשים שיש להם רכב דיזל כותבים שהוא חיסכוני משמעותית.

ורק פותח השירשור מנסה להתווכח עם העובדות.

ציטטתי את הודעת הפתיחה כי כבר מזמן עברנו לנושא אחר - תקלות ברכבי דיזל וסחירותם.

 

אני לא חושב שברכבי דיזל שעברו 200 אלף ק"מ ויותר יש יותר תקלות מאשר ברכבי בנזין עם אותו הקילומטראז'.

 

אני גם לא חושב שיותר קשה למכור רכב דיזל עם200 אלף ק"מ מאשר רכב בנזין עם 200K ק"מ.

 

בנוסף, כל אחד בוחר את הרכב לפי הדרישות שלו:

מי שיש לו משפחה גדולה והוא נוסע הרבה - משתלם לו משפחתי דיזל או אפילו מסחרי.

מי שלא צריך רכב גדול יכול לקנות רכב סופרמיני ידני עם מנוע קטן וחיסכוני - צריכת דלק שלו מתקרבת לרכבי דיזל.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיצור תקשיב תעזוב אותך עכשיו התקלות כי זה לא נושא השרשור , ולגבי קילומטראז' אל תנסה אפילו לשכנע אותי כי חבל סתם על הזמן שלך , באמת. יהיה קשה לשכנע אותי בנושא הזה.

 

ולגבי הצריכה , אני יכול להגיד לך באופן אישי שמישהו אמר לי שיש לו פונטו 2008 שהיא שותה אפילו 1-12 והיא דיזל ולא כל כך חסכונית.

פאולאנר- זאת הבירה שלי! ואין לה מחליפה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואני אישית נסעתי בפולו SDI במשך 5 שנים עם צריכת סולר 1:18 משולב.

זאת היתה ממש הצלה בשבילי כי נסעתי 35 אלף ק"מ בשנה.

בחיסכון על צריכת סולר יכולתי להחליף מנוע כל שנה.

הגעתי ל 240 אלף ק"מ עם מנוע במצב מצויין ועם קלאצ' מקורי ומכרתי את הרכב תוך שבועיים.

אני לא בא לשכנע אותך לקנות דיזל כי אין לי מושג מה הדרישות שלך מהרכב.

שאלת על החיסכון של סולר?

אכן, חוסך.

רק חבל שהקפיצו את המחירים של הסולר בצורה כזאת מטורפת.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה, זה בדיוק מה ששאלתי. הכי טוב זה גם דוגמאות מהחיים , של אנשים שנוסעים במכוניות האלה , והנתונים של היצרן לא מדוייקים לפעמים.

פאולאנר- זאת הבירה שלי! ואין לה מחליפה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתונים מהחיים על דובלו 2003 (מסילה משותפת JTD, טורבו)

הצריכה הגרועה ביותר בעומס מלא עם מזגן ורגל כבדה בעיר - 1:14

משולב, הצריכה ה"רגילה אצלי" - 1:16

נסיעה בין עירונית - 1:19 ואפילו יותר

 

הכל לפי מחשב הרכב.

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במדידה שעשיתי עם סקודה אוקטביה (TDI 1.9 ידנית) עם מזגן+רכב מלא, הצריכה המושלבת הייתה 1:20,

וליטר סולר 6.60 ש"ח אז מנוע דיזל אכן חסכוני (יותר עם גיר ידני, כל עוד מנצלים אותו לטובת צריכת דלק) והסולר לא עולה יותר מהבנזין(כל עוד אתה מכיר את התחנה הנכונה:wink:).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במדידה שעשיתי עם סקודה אוקטביה (TDI 1.9 ידנית) עם מזגן+רכב מלא, הצריכה המושלבת הייתה 1:20,

וליטר סולר 6.60 ש"ח אז מנוע דיזל אכן חסכוני (יותר עם גיר ידני, כל עוד מנצלים אותו לטובת צריכת דלק) והסולר לא עולה יותר מהבנזין(כל עוד אתה מכיר את התחנה הנכונה:wink:).

 

ג'וני באמת הצריכה שלך 1-20 ? מזמן כבר לא שמעתי על דבר כזה.

פאולאנר- זאת הבירה שלי! ואין לה מחליפה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי מצב הצריכה הוא לא מדעי, אבל השוואתי:

 

בגולף 2.0 (בנזין אוט') שהיה לי, הטנק הכי טוב שהיה לי היה 450 ק"מ בינעירוניים, כלומר משהו כמו 8.5 ק"מ לליטר. בגולף הנוכחי (דיזל אוט') מאותו שנתון, הטנק הכי גרוע שהיה לי (נסיעות קצרות בתוך העיר פעמיים ביום על מנוע קר) היה 500 ק"מ, והכי טוב (עד עכשיו), 800 ק"מ (בין 15 ל-16 ק"מ לליטר).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסך כל החישובים רכב דיזל = לרכב בנזין גם האגרת רישוי יקרה יותר וגם כל הטיפולים יקרים יותר זה משתלם קר בקלומטרים ממש גבוהים יותר מ 35000 ק"מ בשנה, בדוק ע"י רואה חשבון וכלכלן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסך כל החישובים רכב דיזל = לרכב בנזין גם האגרת רישוי יקרה יותר וגם כל הטיפולים יקרים יותר זה משתלם קר בקלומטרים ממש גבוהים יותר מ 35000 ק"מ בשנה, בדוק ע"י רואה חשבון וכלכלן

 

אתה מקשקש.

לא יודע אם במודע או לא, אבל אתה פשוט כותב שטויות.

לפני השוואת המחירים, נקודת האיזון היתה 30K, אז לא הגיוני שעכשיו היא גבוהה יותר.

 

הטיפולים לרכב שלי לא יותר יקרים מלרכב בנזין. קיבלתי כרגע את הטסט - 1424 ש"ח. בכמה זה יותר יקר מרכב קב' 2 בנזין?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ג'וני באמת הצריכה שלך 1-20 ? מזמן כבר לא שמעתי על דבר כזה.

אולי לא הבהרתי את הנתונים המדוייקים:

הנסיעה הייתה מאזור עכו לאילת כך שרוב הנסיעה הייתה בינערונית בהילוך חמישי ,אך היו קטעי פקקים קטנים ודרכים עירונית קצרות,ולא המזגן לא פעל כל הדרך אך פעל במרבית הזמן.

בכל זאת 1:20 עם מזגן(רוב הדרך) ועם רכב מלא אפילו בדרך בינערונית זה נתון מצויין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5772 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...