Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איזה אנשים, דפקו לי את האוטו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6564 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ניב שלום

אם זו מעיכה של הפח פנימה נסה בעזרת פומפה ( כן :-) פומפה של כיור ) לשאוב את הפח החוצה .

תתפלא כמה השיטה הזו יעילה ונקיה .

הבת הגדולה שלי שהוציאה לא מזמן רישיון החנתה את הרכב במקומות בילוי שונים , ודאגה לי ולפומפה לתעסוקה שוטפת מסביב לרכב .

פורסם

אוקיי אני אנסה את העניין של הפומפה, למרות שזה נשמע קצת תמוה , אני אולי בכל זאת אתן לזה הזדמנות.

 

בכל מקרה צריך גם לצבוע את האיזור שקיבל מכה בגלל שיש שם שפשופים מכוערים .

פורסם

לפני כמה חודשים דפקו לי את האצ'בק :-(

 

ולא היה לי בזמנו כסף לתיקון, לכן האצ'בק (כרמלה) נמכרה לה בצער רב.

 

 

ד"א תנסה עם פן מבחוץ ותכניס את היד מבפנים ותנסה ליישר את הפח קרה לי משהו דומה והסתדר אחד לאחד.

פורסם

הדיון מעלה אצלי(לצערי) נשכחות.

 

מילא "נהג שבת", סתם פוזל וקצר רואי, נכה בשתי ידיו ושאר מרעין בישין שפוגעים שלא במתכוון ברכב(ולא משאירים פרטים, אלא מה?), אבל רוב הנזקים שנגרמו ונגרמים לי הם תוצאה של ונדליזם מכוון. המאליבו של כהה ובשנתיים האחרונות כולה מכוסה בשריטות מכוונות לצד מכות מדלתות נפתחות. מילא נרקומן פורץ לרכב ומסב נזק כדי לממן מנה וכו', אבל מה יוצא לילד טעון הטיפוח כשהוא חורט על פח הרכב וכו'?

 

דבר אחד למדתי, רכבים כהים לא ארכוש בעתיד. לבן(משעמם) ורק לבן.

"נשים. אי אפשר לחיות איתן. אי אפשר לשלוח את כולן לקנדה"

(משנתו הסדורה של אל באנדי)

פורסם

ד"א תנסה עם פן מבחוץ ותכניס את היד מבפנים ותנסה ליישר את הפח קרה לי משהו דומה והסתדר אחד לאחד.

פן זה טוב לפגוש פלסטיק..

לפח - אני לא רואה איך זה עוזר

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
אני רוצה להוסיף כמה מילים..

 

לצורך דוגמה.. כאשר היתה לי סובארו DL ששמרתי אותה במצב תצוגה!:shock: יום אחד אני יוצא מהבית ואני רואה בן אדם יושב לו על המכסה מנוע של אוטו שלי, אני ניגש ושואל אותו אם זה הרכב שלו, כמובן שהוא אומר שלא, אז שאלתי אותו למה הוא יושב על מכסה מנוע של רכב שהוא לא שלו, התשובה שלו היתה "למה מה אכפת לך,אפשר לחשוב שזה מרצדס"! אני אמרתי לו שזה רכב שלי והתחלתי לצעוק עליו %^&$#@$#$@!##...:x רבאק קצת כבוד לרכוש של אחרים גם אם מדובר באיזה עגלה במצב מת!

 

אחת הבעיות זה ילדים שיושבים על מכסה המנוע ויש להם ריצרץ בכיס האחורי

פורסם

טוב חבר'ה זה אני פשוט עם שם משתמש אחר כי אני במצב מעקב.

 

בקיצור בגלל הנבלה הקטנה הנזק הוא 800 שקל וגם על הדרך נאלץ לתקן גם את הפגוש האחורי בגלל שהוא מתקלף. גם כן חברת הליסינג האלה חיפפו בצביעה. וראיתי את זה אצל הרבה מאזדות שיצאו מליסינג.

 

ואני אעלה תמונה בהמשך.

 

מקווה שזה שזה לא יקרה לאף אחד שהוא יצא לאוטו לסידורים או לכל דבר אחר ופתאום לגלות שדפקו לו את הבובה הקטנה שלו שהוא כל כך אוהב.

 

ניב.

פאולאנר- זאת הבירה שלי! ואין לה מחליפה

פורסם
הדיון מעלה אצלי(לצערי) נשכחות.

 

מילא "נהג שבת", סתם פוזל וקצר רואי, נכה בשתי ידיו ושאר מרעין בישין שפוגעים שלא במתכוון ברכב(ולא משאירים פרטים, אלא מה?), אבל רוב הנזקים שנגרמו ונגרמים לי הם תוצאה של ונדליזם מכוון. המאליבו של כהה ובשנתיים האחרונות כולה מכוסה בשריטות מכוונות לצד מכות מדלתות נפתחות. מילא נרקומן פורץ לרכב ומסב נזק כדי לממן מנה וכו', אבל מה יוצא לילד טעון הטיפוח כשהוא חורט על פח הרכב וכו'?

 

דבר אחד למדתי, רכבים כהים לא ארכוש בעתיד. לבן(משעמם) ורק לבן.

או שפשוט אתה גר באיזור לא טוב.. תעבור למקום אחר...

S2000

פורסם
או שפשוט אתה גר באיזור לא טוב.. תעבור למקום אחר...

 

א.כן. באר שבע (בכללי)לא מקום מרנין ובאוגוסט אני נוחת באשדוד באזור מגורים שונה לגמרי

ב.לא קשור. כמה עמיתים שלי גרים באזורים מדהימים-יוקרתיים בת"א ו/או סביבותיה ומכוניותיהם מעוטרות לא פחות משלי וחלקן אף הרבה יותר.

ג. "חוליגנים-ונדליסטים" אינם רק פונקציה של אזור גיאוגרפי נתון שיש לו פרופיל סוציו-אקונומי מסויים, אלא פונקציה של פרמטרים רבים נוספים. הרוצחים של דרק רוט באו מ"שכונה טובה" וכך גם הרוצחים של אסף שטיירמן ו...גם רוצחה של עו"ד פלינר.לא השכונה היא הבעיה(היחידה).

"נשים. אי אפשר לחיות איתן. אי אפשר לשלוח את כולן לקנדה"

(משנתו הסדורה של אל באנדי)

פורסם

לך זה קרה באוטו, תיקון של כמה מאות שקלים...

לי זה קרה על הבשר, יצאתי ממועדון ונכנס בי רכב ואפילו לא טרח לעצור לבדוק לשלומי.

הייתי מאושפז קרוב לשלושה חודשים.

תתנחם בזה שזה רק פח.

פורסם
א.כן. באר שבע (בכללי)לא מקום מרנין ובאוגוסט אני נוחת באשדוד באזור מגורים שונה לגמרי

ב.לא קשור. כמה עמיתים שלי גרים באזורים מדהימים-יוקרתיים בת"א ו/או סביבותיה ומכוניותיהם מעוטרות לא פחות משלי וחלקן אף הרבה יותר.

ג. "חוליגנים-ונדליסטים" אינם רק פונקציה של אזור גיאוגרפי נתון שיש לו פרופיל סוציו-אקונומי מסויים, אלא פונקציה של פרמטרים רבים נוספים. הרוצחים של דרק רוט באו מ"שכונה טובה" וכך גם הרוצחים של אסף שטיירמן ו...גם רוצחה של עו"ד פלינר.לא השכונה היא הבעיה(היחידה).

 

זה היה בציניות מכוון שאמרת שאתה לא קונה רכב שחור, אין קשר לצבע הרכב.

בעיות כמו שתיארת בד"כ באזור שאתה גר בו נפוצות יותר בתל אביב למשל פותחים עליך דלתות של רכבי שטח.

בכל מקרה כדי שיהיה שריטות על הרכב מספיק שבן אדם אחד שלא אכפת לו מרכוש של אחרים יבוא ישרוט וזה יותר מלא אכפת זה כבר ברמה של כבוד לאחרים ולמכוניות שלהם וכן זה יכול להיות בכל אזור.

אגב נזכרתי שלפני שבועיים בערך ראיתי וולבו C60 כמעט חדשה אדומה יפיהפיה (אדום ממש יפה לה) היה שלט למכירה והמון שריטות של מפתחות מכל כוון על המכסה מנוע וכל פינה ברכב. כואב הלב לראות מכונית במצב כזה.

S2000

פורסם
לך זה קרה באוטו, תיקון של כמה מאות שקלים...

לי זה קרה על הבשר, יצאתי ממועדון ונכנס בי רכב ואפילו לא טרח לעצור לבדוק לשלומי.

הייתי מאושפז קרוב לשלושה חודשים.

תתנחם בזה שזה רק פח.

 

במקרה שלך זה יותר גרוע. כמו שרשמתי יש אנשים שאפילו שזה קרה להם בלי כוונה , אפילו לא עוצרים לראות אם הבן אדם נפגע בגלל שהם מפחדים מתביעות / משטרה / חקירות / כאב ראש שיהיה להם , ולכן מעדיפים לברוח.

פאולאנר- זאת הבירה שלי! ואין לה מחליפה

פורסם
במקרה שלך זה יותר גרוע. כמו שרשמתי יש אנשים שאפילו שזה קרה להם בלי כוונה , אפילו לא עוצרים לראות אם הבן אדם נפגע בגלל שהם מפחדים מתביעות / משטרה / חקירות / כאב ראש שיהיה להם , ולכן מעדיפים לברוח.

 

יותר טוב להשאיר בן אדם מדמם בכביש???

ממש בושה.

פורסם

תקשיב אדוני אם לא הבנת את התגובה שלי כנראה שיש לך בעיה.

 

אני אמרתי מה המצב פה בישראל שאנשים גם פוגעים באנשים ולא עוצרים אפילו לראות מה קרה להם.

 

אני לא מצדיק אותם חס וחלילה , פשוט מנסה לתאר לעצמי למה הם לא עוצרים אפילו לעזור הבנלות. יש מבין?

פאולאנר- זאת הבירה שלי! ואין לה מחליפה

×
×
  • תוכן חדש...