Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6572 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה מה שהבדיקה מצאה (מבדק פ"ת).

 

תתותבים לסרן קדמי פגומים,נקישה בתיבת הגה,לתקן זוית היגוי.

 

בולמי זעזועים אחוריים חלשים.

 

פנסים קדמיים דהויים,פנס אחורי שמאלי סדוק (יש בו חור קטן...שטויות).

 

החלון של האדם היושב לצד הנהג יורד רק מהכפתור שלצד הדלת של הנוסע ולא יורד מבקרת החלונות של הנהג.

 

פגמים בריפוד (טיפה לכלוך).

 

ריפוד לוח מכוונים פגום (שטויות זה מעט מלוכלך או משהוא).

 

שמן כהה,שחיקה בדיסקיות הילוכים,נקישה בשילוב הילוכים. (אמר לי להחליף את השמן גיר).

 

 

תוצאות קומפרסייה:

 

attention :allocation not possible

 

maximum=39

minimum=38

diff=1

attention:no cylinder allocation

 

engine rpm 342

start consumption 91 amp

end consumption 90amp

load duration 3.68 sec

 

רכשתי את הרכב.

מה שהם פיספסו זה שהמושב של הנהג לא ננעל בצורה מושלמת ויציבה במסילות שלו,למה אני מתכוון? : כשאני בולם בצורה חריפה אז הגוף נזרק (בעדינות) קדימה ואז חוזר אחורה...בחזרה אחורה יש מין רעש טאק (קטן) כאילו הכסא לא נעול בצורה מושלמת,הכסא שלייד הנהג לא עושה את זה הוא יציב.

 

 

שאלתי היא האם אני יכול לבוא למכון הבדיקה בטעות על כך שהממצא הזה...לא נמצא ולבקש תיקון?

פורסם

מבדק עדיין עובדים?

יש שם כמה אנשים שכבר לא יעסקו בשום דבר שקשור לרכב בחיים שלהם.

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6572 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...