Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צילצולים במנוע קר - גולף 2002 2000סמ"ק


tyered
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6170 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום חברים.

 

יש לי גולף 2002 2000 סמ"ק אוטומטית. לפני כחודש ראיתי שחסר קצת שמן מנוע, אז קניתי שמן 5W40 (כמו שאמרו לי במוסך לקנות) של חברת ליקווי-מולי. מאז, כל בוקר - כשהמנוע קר, המנוע משמיע צילצולים בטורים הגבוהים.

הכוונה - בדיוק לפני החלפת ההילוך, כשהטורים הכי גבוהים, יש צילצולים די חזקים מהמנוע. זה נפסק אחרי 2 דקות בערך, אחרי שהמנוע מתחמם קצת.

 

האם זאת בעיה בשמן? או במנוע?

 

תודה רבה,

 

טל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

לדעתי הבעיה אצלך נובעת מתקלה במד זרימת האויר ,יש צורך לבדוק

את הביצועים שלו (קריאת האויר)במוסך באמצעות סורק .

כאשר יש בעיה של קריאה לא תקינה נוצר מצב של תערובת עניה מאד

של דלק/אויר תנאי השריפה גרועים ונוצרים הצילצולים שאתה שומע .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה פילטר שמן הרכבת ?

 

מקורי של פולקסווגן ?

 

הבנאדם אמר שמאז שהוא הוסיף שמן התחילו הצלצולים, מה הקשר לפילטר ?

אם הוא היה אומר שזה התחיל אחרי שהוא עשה טיפול.........

 

טל,

כמה שמן הוספת ? זה התחיל ממש מאותו יום שהוספת ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנאדם אמר שמאז שהוא הוסיף שמן התחילו הצלצולים, מה הקשר לפילטר ?

אם הוא היה אומר שזה התחיל אחרי שהוא עשה טיפול.........

 

אולי אתה לא יודע, אבל פילטר שמן לא מקורי,

יכול לגרום לרעשים במנוע.

 

זה שהוא הוסיף מעט שמן, ברור לגמרי,

שזאת לא הסיבה לצלצולים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוברט:

הוספתי ממש מעט שמן - אפילו לא 100מ"ל. ו-כן פעם ראשונה שמתי לב לזה אחרי שמילאתי שמן.

 

פולו,גולף:

אין לי דרך לברר בנתיים אם הפילטר שמן מקורי - כי הטיפול האחרון נעשה ע"י הבעלים הקודמים (באוקטובר 2007 בצ'מפיון - טיפול גדול). כשקניתי את האוטו הלכתי למוסך בביל"ו עם התוצאות של הבדיקה והם בדקו לי את האוטו ואמרו מה צריך לעשות אבל לא החליפו שמנים או משהו כזה שיגרתי (קניתי את האוטו 3 חודשים אחרי שהבעלים הקודם עשה את הטיפול הגדול).

 

רון:

אני צריך לגשת למוסך? איפה המוסך שלך נמצא? גם במוסך בביל"ו ידעו לעשות את הסריקה (אני גר ברחובות)? התיקון יקר?

 

תודה חברים.

טל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

המוסך שלי נמצא בתל אביב ,אבל אתה יכול להיכנס לכל

מוסך שמומחה לרכב (שמכיר את נתון הזרימה של החיישן)ולספר שהרכב שלך

מצלצל בבוקר ,הוא כבר יבין אלו בדיקות הוא צריך לבצע .

 

לגבי מחירים ,אני חושב שקודם כדאי שתעמוד על מהות התקלה ותעדכן .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים בהחלט. לא בריא בכלל. לא לתיבה ולא למנוע. תבצע אבחון במוסך ותעדכן בבקשה.

*הפילטר שלך מקורי. הרכב טופל בצ'מפיון. שכח מזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלי שום קשר לתקלה עצמה, למה אתה מאמץ את המנוע בעודו קר בטורים גבוהים על הבוקר?

אפילו בימי הקייץ החמים ובמיוחד בחורף תן למנוע לעבוד כ - 2 דקות לפני תחילת הנסיעה.

אל תאמץ את המנוע לפני הגעתו לטמפ' עבודה ( 90 מעלות).

כמובן שבין היתר כמו שרון כתב לך צריך לאבחן את הבעיה במוסך כשהמנוע קר ע"י סורק תקלות.

Seat Leon ST 1.2 Tsi

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכל מי שכתב בנושא - אני לא מאמץ את המנוע בבוקר. אני תמיד יושב באוטו מונע בין דקה לשתיים לפני שאני משלב הילוך. והצלצולים לא באים במאמץ - ה"טורים הגבוהים" שדיברתי עליהם הם טורים של נסיעה רגילה ללא מאמץ כלל!! לא מדובר על 6000 סל"ד אלא בסביבות 3000 סל"ד- במעבר בין ההילוכים בנסיעה רגילה לגמרי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריך עצה:

שמתי את האוטו במוסך צ'מפיון בבילו ללילה. בבוקר הם היניעו אותו ושמעו את הרעש (צילצולים) שאני מדבר עליו. התקשרו אלי ואמרו שהרעש מיתוך המנוע ואם אני רוצה לעשות עם זה משהו אז צריך לפרק את ראש המנוע ולאבחן את התקלה. לזכותם יאמר שהם הימליצו לי לא לגעת בזה בכלל וליסוע עם האוטו כמו שהוא.

 

מה כדאי לעשות?

 

רון ממוסך רון - האם המוסך שלך פתוח מחר (שישי) בבוקר?

 

האם אני יכול להגיע לבדיקה על הבוקר?

 

תודה רבה.

 

טל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

לא אופיני רעשי נקישות מהמנוע רק בבוקר במנוע הזה APK

רעש כזה כצלצול שמופיע בבוקר מיוחס בדרך כלל לנקישת בוכנה

בצילינדר כאשר הבוכנה מעוותת ומידת קוטר הבוכנה קטן במקצת

ממה שצריך להיות ,במצב כזה ההבוכנה נוקשת בדפנות הצילינדר

עד שהיא מתחממת והתפשטות המתכת של הבוכנה גורם להקטנת

הרווח שבין הבוכנה לצילדר ולהעלמות רעשי הנקישות .

עיוות כגון זה נגרם בדרך כלל מהתחממות יתר של הבוכנות

אך כמו שציינתי בהתחלה מקרה כזה לא אופיני במנוע הזה .

 

כן אני פתוח מחר ואני סקרן מאד ,תגיע .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...