Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6581 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נכתב ע"י חברה שלי:





אבא שלי היה בדרך הבייתה מהעבודה.

הוא הגיע לתוך צומת ובזמן הזה נכנס אוטובוס לצומת ועצר בפנייה ללא שום סיבה נראית לעין.

האוטובוס חסם את שדה הראייה ולכן אבא שלי התגלגל עם הרכב קדימה כדי לראות את החלק השני של הצומת.

ואז הגיע רכב במהירות מופרזת ונכנס בחלק הימני הקדמי של הרכב והעיף את הרכב של אבא שלי 180 מעלות.

הראש של אבא שלי עף לתוך הדלת השמאלית והוא עכשיו במיון. הרכב במצב של טוטלוס.

אבא שלי היה מזועזע לא רשם את המספר של האוטובוס וגם לא זוכר את החברה של האוטובוס.

הוזמנה משטרה, אבא שלי נלקח לביה"ח והגיע בוחן רכב למקום.

 

יש לי כמה שאלות:

מי הצד האשם בתאונה? והאם זה משנה לי?

מישהו מכיר עו"ד טוב בבאר שבע שמומחה בתחום דיני התעבורה ותאונות עבודה?

לאיזה מקום כדאי למכור את הרכב לחלפים? (אולי מישהו פה רוצה חלקים לאפלאוז 92?)

 

ונצרף גם אילוסטרציה קלה של מה שקרה, הכתום זה אוטובוס, התכלת זה אנחנו והרכב הפוגע אדום.

 

61562602ux8.gif

(אני יודע שזה זוועה, שקט)

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם

אבא שלך הוא האשם.

לא משנה כמה הרכב באדום נסע אביך היה צריך לחכות שהאוטובוס יעבור ורק אז לעבור.

ניכר כי אביך התקדם יותר מידי ואז נפגע ע"י הרכב באדום.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

חסר מידע כמו האם בצומת רמזור או תמרורים, כמה נתיבי נסיעה לכל כיוון, אבל אם אין תמרורים אז האשמה היא של אבא של חברה שלך כי הוא היה צריך לתת זכות קדימה לרכב הבא מימין, ואם האוטובוס חסם לו את שדה הראיה אז הוא היה אמור לעצור.

פורסם

האשמה היא של האבא כמובן.

 

מה זה התגלגל קדימה? הוא היה צריך לחכות לפני האוטובוס לך היה קורה שום דבר אם הוא היה מחכה 2 דקות מאחוריו.

 

הרי הוא לא יודע מה הולך בצומת ואיזה אנשים מטורפים נוסעים שם.

 

אם זה שנכנס באוטו של אבא של חברה נסע מעל המהירות המותרת זאת גם אשמתו.

 

בכל מקרה הוא לא היה צריך לצאת לצומת ולעבור את האוטבוס.

 

לפי הצומת שציירת פה אני מבין שהוא גם נכנס בנתיד הנגדי.

פורסם

בכל מקרה,אם לא היה שם רמזור ולא זכות קדימה ולא עצור אביך היה צריך לתת זכות קדימה לרכב שבא מימין.

 

אין לדעת למה האוטובוס נעצר שם,אולי קרה משהו או כל דבר אחר למרות שקיים חוק שאומר שאסור להחנות(כיבוי מנוע)במרחק מסויים מצומת.

פורסם

האשמה היא של האב,

אני מניח שבצומת יש מעבר חציה,

באותה מידה הוא היה יכול לדרוס ילד שהאוטובוס הסתיר. במידה ושדה הראיה שלו לא היה מלא היה צריך לעצור כאילו יש תמרור עצור בצומת.

במידה וזוהי צומת עם רמזור אולי האשמה תהיה על הנהג שעבר באדום אבל אני מניח שהשופט ייקח בחשבון את זה שהאב נכנס לצומת ללא שימוש ב"כללי הזהירות" (להסתכל ימינה ושמאלה לפני כניסה לצומת, מתן זכות קדימה להולכי רגל [במידה ומדובר בצומת בלי רמזור]).

גם תואר ממכללת טיזנבי או ממרכז האקדמי מוצמוץ זה תואר אקדמי....

בעלים גאה של: חיפושית 74, ZX 93, דייהטסו טריוס

פורסם

החלמה מהירה זה דבר ראשון.

תפקידו של בוחן הרכב לדעת אם הרכב הפוגע נסע במהירות על פי חוק. במקרה וכן, אני מאמין שזו אשמתו של אבא של חברה שלך שכן הוא יצא לצומת בצורה לא זהירה.

פורסם

ע"פ החוק היבש אבא שלך אשם כי נכנס לצומת לא פנויה.

אבל אם מדובר באמת בכמה דקות שהאוטובוס עמד בצומת לא הייתה לו ברירה אחרת.

אם אין עדים שיש להם את מספר הרישוי של הנהג הפוגע אין לא את מי לתבוע ( אני מניח שלא היה לו מקיף?)

בכל מקרה שתהיה החלמה מהירה.

פורסם

לפי דעתי וממקרים קודמים ששמעתי עליהם, לצערי אבא של חברה שלך הוא האשם, עם כל הצער שבדבר ואני מאוד מבין לעניין ומאוד מבין כמה קשה לשמוע שאכן האב הוא האשם (החלמה מהירה).

 

מכיוון שהזכות קדימה היא קודם כל של הרכב הבא מימין, נכון, אם הרכב נסע במהירות מופרזת אז אני מאמין כי עד שאבא שלך נכנס לנתיב שהוא היה אמור להכנס מרוב המהירות של הרכב האדום הוא נכנס בו, אבל זה רק אם.

 

יכול להיות מצב שבו האב ניסה לבצע פנייה במהירות וחשב כי אולי יספיק לעשות זאת. (שוב אני לא אומר כלום ולא מרמז על כלום, רק אומר).

 

***אבל כל זה לא העיקר, הכי חשוב מה יהיו ממצאי הבוחן ומה המסקנות שתסיק המשטרה ורק אז תוכל לדעת באמת מה החלטתם.

פורסם

האוטובוס חסם את שדה הראייה ולכן אבא שלי התגלגל עם הרכב קדימה כדי לראות את החלק השני של הצומת.



מסתבר שאני לא הבנתי נכון והטעתי אתכם, הוא רק הוציא את האף של האוטו בגלגול רק בשביל לקבל שדה ראיה, והוא לא התחיל אפילו את הפניה ונכנסו בו.

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם

אני לא שופט ולא בא לקבוע מי אשם או לא .(זאת יעשה השופט בביהמ"ש).

אבל לאור העובדות אביך הוא זה שעבר כמה עבירות בו זמנית.

עקיפה לפני צומת,

כניסה לצומת לא פנוי,

אי מתן זכות קדימה לרכב הבא מימין,

נסיעה בנתיב הנגדי.(לא מובן בדיוק אם זה כביש חד סיטרי או דו סיטרי)

 

לכן ממליץ בחום על עו"ד חודורוב מבאר שבע.

 

 

ירון מאיר

×
×
  • תוכן חדש...