Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6583 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם האוטובוס באמת עמד כמו בתמונה בצורה שהוא חוסם כמעט נתיב שלם, דבר ראשון חבל שלא צילמו את זה, דבר שני נראה שיהיה על מה לדבר במשפט. מה מצפים מנהג לעשות במקרה כזה? לחזור רוורס? לחנות בצד עד שהאוטובוס יזוז?

 

אישית נראה לי שבמצב כזה, הייתי לוקח את הפניה שמאלה בצורה חדה יותר ובמהירות אפסית, ככה אפשר להסתכל במראה הימנית אם פנוי או לסובב את הראש. אם מנסים להתקדם כדי להשיג שדה ראיה מחלון הנוסע, במקרה כזה אם הכביש לא פנוי זה יתגלה מאוחר מדי, כשכבר כל האף בנתיב.

 

היה פה גם מקרה דומה לא מזמן, עם מישהו שיצא לאט לאט לרחוב צר עם מכוניות חונות, ונכנס בו קטנוע אני חושב. לא זוכר מה נסגר שם, אבל במקרה הזה התאונה נגרמה בעיקר בגלל עבירת תנועה (כנראה) של האוטובוס. אני אומר כנראה כי אני לא יכול לדעת למה הוא עצר שם, נהגי אוטובוס בדרך כלל מספיק מקצועיים כדי לדעת לא לחנות בתוך צומת כדי לבקר חבר, בטח היתה לכך סיבה טובה.

פורסם

אני מסכים שהאב אשם, אבל יש פה רשלנות תורמת של הרכב הפוגע.

אם אתה רואה שיש אוטובוס שפונה ואתה לא יכול לראות מה קורה מאחוריו, עליך להאיט ולהזהר, אפילו אם לך זכות הקדימה! אם מאחורי האוטובוס היה מעבר חציה וילד היה קופץ לכביש? נכון שאולי הילד היה אשם אבל אפשר למנוע דברים כאלו אם קצת נזהרים כשעוברים מכשולים.

 

המצב היה יכול להיות הפוך. יכול להיות שהאבא, אם היה ממהר יותר, היה נכנס ברכב בדיוק איפה שנהג הרכב יושב וזאת כבר יכולה להיות תאונה קטלנית. אז נכון שנהג הרכב (או משפחתו, במקרה הגרוע) יקבלו פיצויים אבל זה לא בדיוק ישתלם, כי הבריאות חשובה יותר.

לסיכום, עדיף להיות חכם ולצאת ללא פגע ולקלל קללה עסיסית מאשר להיות צודק ולהפגע או להיות מעורב בתאנה.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
אם אתה רואה שיש אוטובוס שפונה ואתה לא יכול לראות מה קורה מאחוריו, עליך להאיט ולהזהר, אפילו אם לך זכות הקדימה!

אם אתה רואה שיש הודעה שמתפתחת ואתה לא יכול לטרוח לקרוא מה קרה בשרשור, עליך לקרוא את הכל, אפילו אם אתה חושב שאתה יודע הכל!

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם
אם אתה רואה שיש הודעה שמתפתחת ואתה לא יכול לטרוח לקרוא מה קרה בשרשור, עליך לקרוא את הכל, אפילו אם אתה חושב שאתה יודע הכל!

 

אם הבנת הנקרא שלך לוקה בחסר, עליך לקרוא את מה שכתבתי שוב ולבקש עזרה מחברים, אם צריך.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

פותח השרשור:

מה שפיזבן אומר ואתה כנראה לא מבין, זה שהרכב הפוגע תרם ברשלנותו לתאונה בזה שלא האט כאקר ראה את האוטובוס בצומת...

הוא דווקא בעדך פה.

קרא הודעתו שוב- יצאת חומוס.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
אני מסכים שהאב אשם, אבל יש פה רשלנות תורמת של הרכב הפוגע.

אם אתה רואה שיש אוטובוס שפונה ואתה לא יכול לראות מה קורה מאחוריו, עליך להאיט ולהזהר, אפילו אם לך זכות הקדימה! .

 

 

איך אפשר לקחת את זה ל-2 הצדדים? :shock:

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

סמוך עלי P:



(הרגע אושש ע"י החברה [שאפשר לקחת את זה לשני הצדדים])

 

ומה עם שאר הדברים?האם זה משנה לי מי האשם בתאונה? מה קורה אם האב אשם?

מה הפרוצדורה הנכונה בהתחשב בעובדה שזו גם תאונת עבודה? והאם נזדקק לעו"ד או שאפשר לטפל בעניין באופן עצמאי? ואם צריך עו"ד, מישהו מכיר אחד טוב בב"ש? ומה מקובל במקרים האלו, שכ"ט באחוזים מסכום הזכיה או שכ"ט קבוע מראש?

 

אגב, מסתבר שהרכב לא טוטלוס, והבחור של הגרר נסע ברכב ואמר שהוא עושה קולות של להיות בסדר (:

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם

מצד אחד, אם היה לאביה של חברה שלך את מספר האוטובוס, ומספר הרכב הפוגע, ושני עדים, זה היה מקרה קלאסי. אבל זו הבעיה.

 

מצד שני, בשביל בוחן זו לא בעיה לעלות על המהירות בה נסע הרכב הפוגע, איפה היה אביה של החברה שלך, ומה קשור האוטובוס.

 

היה לי במהלך הלימודים פס"ד של בימ"ש המחוזי, על אחד שנכנס ברכב כמעט בסיטואציה הזו, רק שהיתה היא משאית זבל שהסתירה לנהג היוצא להשתלבות את שדה הראיה.

 

הנהג הפוגע, נסע על מהירות של כ-110 קמ"ש, ופגע בנהג היוצא, ובעיף את הרכב כ-180 מעלות הצידה. אותו נהג מסכן, התנגש במשאית הזבל בעוד זו פתחה בנסיעה.

 

לצערה של משפחתו, הנהג הנפגע נהרג. מה שבמזל ענק לא קרה אצלכם.

 

גם להם לא היה את המספרים, עדים וכו'... אבל הבוחן עשה מאמצים בלתי נדלים בכדי למצוא מי אשם.

 

המשפחה, קיבלה את כל הכסף שהוציאה החל מהוצאות על בי"ח, רכב, אחסנת הרכב בחניון משטרתי, עו"ד, וכו'...

 

כך שהעתיד לא כזה שחור...:wink:

 

אני מציע לך להשקיע בעו"ד.

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם

אני תוהה את מי אבא של חברה שלך עומד לתבוע על העובדה שהוא עצמו נכנס לצומת לא פנוי.

 

-נהג האוטובוס לא אשם בכך

-כך גם הנהג ברכב הפוגע, שבעצם חוץ מזה שלטענת אבי החברה נסע מהר ניפגע לא פחות.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
×
×
  • תוכן חדש...