Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6575 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברכבי מותקן סט גרביטי שלהם ואני מעוד מרוצה מהם מבחינה איכות צלילים ובמה מרוכזת (סאבים משלימים באסים) למרות שכרגה הוא מקבל רק 50 רמס.

מבחינת התקנה אני צריך לבנות בנייה בקורות לטוויטר(רוב הדברים כבר מוכנים) ולמיד, גם האיטום בדרך.

בהתקנה של P6.5 אני יהיה חייב לבנות בנייה בדלת לוופר כי הוא עמוק יותר וגם הטוויטר הרבה יותר עמוק וגדול.

הטוויטר של P6.5 הוא סקאן ספיק רבולטור וופר בנייה מיוחדת של DST (גם זבל גרמני).

אז אני בדילמה כבר זמן ארוך :

  • לשמור P6.5 עד לרכב הבאה או עד להפיכתו לפרט אפסנות
  • למכור אותו ולהנות מגרביטי מחובר אקטיבית
  • למכור גרביטי ולהנות מפריסטיז אקטיבי
  • למכור את שנהם ולחפש רבולטור 3 חלקים (שאותו אני לא אמצא בארץ)

שששששששששש

אני במעקב!!!!!!!

פורסם

למה לנסוע במאזדה כשיש לך מרצדס ?!

 

איזה מגברים יש לך? 50RMS בגדול לא מספיקים ל-P6 -תלוי במגברים.

 

וד"א, אם אתה מחפש להפטר מהטוויטר "זבל" יש מכיר בחור שישמח לעשות איתך ראש בראש עם טוויטר של PROSOUND- גם זבל אבל מיוחד יותר.

זה נכון

פורסם

כרגה V.350.6 מגביר אותו פססיבית (גרביטי) ואני עובר לאקטיבית 3 חלקים (גרביטי + CDM54) או (P6.5 +CDM54).

אז איזו אופציה מתאימה?

כי בנייה בדלת לפונטו זה סיפור מהת*ת.

שששששששששש

אני במעקב!!!!!!!

פורסם

זטק עם CDM ? הסאונד שלהם שונה לחלוטין אחד מהשני.

 

הם ישתלבו כמו עמבה וגבינה צהובה:(

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

עמבה עם גבינה צהובה זה דווקא די טעים (למרות שאני לא אוכל עמבה).

 

לא הייתי פוסל על הסף, אבל למה לא להשאיר את הסט כמו שהוא?

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

תמיד חסר לי משהו.ואת המשהו הזה מצאתי בסט דומה לשלי בתוספת של CDM (מוגבר PARA BAND).

לכן אני רוצה לעבור ל3 WAY בהגברה אקטיבית. יש למישהו המלצה למיד אחר שישתלב לזטק שלי?

SEAS RM110 נראה לי גדול מדי להתקנה בקורות

הצעות/המלצות...

שששששששששש

אני במעקב!!!!!!!

פורסם

אני רוצה את הטוויטר! אני רוצה את הטוויטר!

ואם לא אז פרסטיג' בבי אמפ.

למרות שמהגרויטי לפי דעתי תוכל להוציא הרבה יותר בביאמפ מאשר בחיבור פאסיבי.

אבל הפרסטיג' אמור להיות משהו ברמה מאוד גבוהה.

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

אבל יש לך את הטוויטר! אבל יש לך את הטוויטר!

 

טוב כנראה שננסה גרביטי ב 3 חלקים.

כי הוופר של פרסטיז הרבה יותר עמוק וצריך להכין תשתית (איטום ובנייה) בשבילו.

 

המלצות למיד?

שששששששששש

אני במעקב!!!!!!!

פורסם

T26 של גרביטי והוא באמת מצדיק את המוניטין שלו

T28 של פרסטיז לא יודע מזה אור יום

 

אך המיד של Hybrid Audio דגם L3/L4?

שששששששששש

אני במעקב!!!!!!!

×
×
  • תוכן חדש...