Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6586 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

ברשותי הרכב שבנדון, 140K ק"מ ,מטופל ומתוחזק היטב.

בוצע לפני 10K טיפול 100K (ניתן להתרשם כאן) ובנוסף אינפוזיה.

חשוב להדגיש כי צריכת הדלק לפני ואחרי הטיפול זהה.

צריכת הדלק עומדת על 1:9-10 תלוי בנסיעה, בד"כ משולב עירוני ובין עירוני.

 

אשמח לשמוע את דעתכם כיצד לפתור הבעיה.

 

בברכה,

עומרי ט

פורסם

איך ביצעת מדידת צריכת דלק ?

יש שרשור אחד לפחות בפורום,שמסביר מדידה מדוייקת פחות או יותר וכמובן,שצריכת הדלק תלוייה במהירות,בעומס שיש על הרכב (מס' נוסעים,תנאי דרך קשים יותר כמו עליות חדות,נסיעה עירונית,הפעלת מזגן,פקקים).

אם זו הצריכה בעיר הרי שהיא סבירה.

אם ביצעת מדידת צריכת דלק ועדיין נראה לך שלא מספיק טוב הרעיון הראשון,שאפשר להציע הוא לגשת למכון להזרקות דלק ולבצע בדיקת 4 גזים.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

פעולות שעליך לבצע לפני מדידה נוספת של צריכת דלק:

 

1. וודא לחץ אויר תקין בכל הצמיגים.

2. וודא שהטורים בסרק כ- 850 סל"ד.

3. וודא שאין עומס יתר על הרכב - חפצים המשקל גבוה בתא המטען.

4. בדוק עבור מספר מכלי דלק - לדיוק מדידה גבוהה יותר.

5. בדוק ויזואלית את הצינורות המחוברים למערכת הדלק וודא שאין צינורות קרועים או רקובים.

פורסם

תבדוק את כל מה שקשור למערכת ההזרקה והחשמל. פילטר דלק , פלגים איכותיים מצתים מתאים ואיכותיים וכו

 

ושים לב כמו שאמרו שאתה עושה בדיקה מדיוקת .ולא כמו שאמר לי חבר ממלא פול פול עד שמטפטף תשים על הזיז האחרון במשאבה בתחנה ותן לו לקפוץ ,והכי טוב למלא שוב באותה משאבה.

 

בכל מקרה אתה יכול לחסוך הרבה כאב ראש תלך לבדיקת גזים במכון לקרבורטור/הזרקה ותמשיך משם , עשיתי בדיקה כזאת לאחר שקניתי את הרכב ולא לקחו לי כסף עליה.

פורסם

בס"ד

לעומרי שלום,

היתה לי אותה בעיה בגרנד מוב -דהיטסו,

המוסכניק שלי פתח את המיכל שמאכסן את הפילטר אויר

והתיז לכיוון המזרקים חומר ניקוי לקרבורטורים,

כאשר הוא מבקש ממני ללחוץ על דוושת הגז

ע"מ שהחומר יכנס פנימה.

ולמרבית הפלא התופעה חלפה לה,

כדאי לבדוק.

חיים.

פורסם

נראה לי כי אתה מתמצא בתחום בצורה מעוררת השתאות.כל הכבוד.

גם לי יש בעיה דומה עם מודל דומה משנת 97.

סתם שאלה, כל כמה זמן יש לבצע טיפול 10k?(אם אני עושה קילומטרז' פחות מזה בשנה?)

סוג השמן ( preston )משנה?איזה את ממליץ?

×
×
  • תוכן חדש...