Jump to content

isaacl54

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של isaacl54

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. האם צריכת חצי קילו לשלושה חדשים,זה הרבה לרכב ממודל זה,שנת 1997, 196k ק"מ?
  2. נראה לי כי אתה מתמצא בתחום בצורה מעוררת השתאות.כל הכבוד. גם לי יש בעיה דומה עם מודל דומה משנת 97. סתם שאלה, כל כמה זמן יש לבצע טיפול 10k?(אם אני עושה קילומטרז' פחות מזה בשנה?) סוג השמן ( preston )משנה?איזה את ממליץ?
×
×
  • תוכן חדש...