Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5704 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

השבוע התחילה בעיה מוזרה- כאשר מניעים המנוע מניע וטיפה רועד ואז הטורים עולים (הצ'וק עובד),אבל כשמתחילים בנסיעה המנוע רועד מאוד,וקשה לו להתחיל נסיעה ,כשהוא מתחמם הבעיה כמעט נעלמת אך קיימת.

אבי ישר אמר לי שזה קרבורטור וגם אני חושב ככה,מה אתם חושבים?

ובנוסף ישנם רעידות בעמידה (לא משנה חם או קר)

חשבתי גם לכיוון הפלאגים או חוטי ההצתה?

האוטו צריך לעבור טיפול בזמן הקרוב (יש לי בעיה של זמן),מה כדאי לעשות חוץ מטיפול 10K?

אגב, יש קשר לזה ששמתי פילטר דלק גדול במקום קטן ?(לפני בערך חודשיים החלפתי מהקטן לגדול )

תודה לעוזרים!

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

התופעות שאתה מתאר מחשידות מעט יותר את מערכת ההצתה מאשר את הקרבורטור, אם כי הוא בהחלט גם חשוד אפשרי.

אם לא הוחלפו פלאגים והגיע הזמן להחליפם הרי זה מבורך ואוליי יפתור את הבעיה. אם הם הוחלפו לא מזמן יש לוודא שהם מתאימים, לפתוח ולבחון את מצבם.

 

בנוסף יש לבחון את מצב חוטי ההצתה ולהחליפם לחדשים (וחשוב מאד איכותיים ומתאימים) אם יש חשד או סימנים לבעייה/עייפות.

מעבר לזה לבדוק את שאר מרכיבי מערכת ההצתה (אני לא מכיר ברכב הספציפי) כגון סליל הצתה, נגד אם יש, מכסה מפלג, פלטינות, קבל וכיו"ב.

 

לגבי פילטר הדלק אני לא חושב שסתם פילטר גדול יותר יגרום לבעיה, במיוחד לאור זה שהבעיה מופיעה בטורים נמוכים.

מה שכן כדאי שתנסה לשחזר מתי הבעיה החלה ותשלול בעיה של דלק מהול.

 

בדוק גם שפילטר האוויר לא סתום.

 

אם כל אלו יעלו חרס המשך לכיוון קרבורטור. בנסיון איתור הבעיה כדאי גם לבצע בדיקה עם גז אנלייזר ובדיקה עם שעון וואקום יניקה (ע"י מקצוען שיועד לפרש מה הוא רואה).

האם השתנתה תצרוכת הדלק? מתי התופעה החלה?

פורסם

אביב תודה ,לבנתיים תידלקתי 350 ש"ח והאוטו חזר לעצמו ,כנראה זה המשאבה לא יכלה לשאוב .(יש לי בעיה במחוג דלק אז אני לא יודע כמה יש)

אני יחזור לעדכן אם התופעה תחזור על עצמה.

שוב תודה אביב!:-D

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

זה לא שלא היה בכלל ,כנראה הוא היה קרוב לתחתית ,אז לא הייתה שאיבה טובה.

בכל מקרה מוזר שהוא נסע ככה קרוב ל40 ק"מ.

אגב יש לכם מושג היכן ניתן לתקן את המחוג (או מקום לקניית מצוף)?(אחד אמר שהבעיה במצוף והשני אמר שבמחוג לא יודע למי להאמין)

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

בלי קשר שנפתרה הבעיה, זה לא נשמע כמו בעיית חשמל בכל מקרה, חשמל חותך וגורם למיס פייר, וגם נדיר שזה משתנה אם הרכב חם או קר (אלא אם זה קוייל ואז לרוב זה רק נהיה גרוע יותר ולא יותר טוב)

נשמע מהתחלה כמו דלק - וככה גם יצא, שמח שנפתרה הבעיה

פורסם

התקלה שתיארת, אני בספק אם אכן היא נעלמה סופית, ואם כן, לכמה זמן,

 

מנוע מגמגם בבוקר יכול להיות הכל! , כאשר אתה מציין שהמנוע "רועד מאוד", מן הסתם נראה לכאורה בעיית הצתה, אלא אם מתייחסים ל"רועד מאוד" כאל ביצועים ליקויים מלשון "נחנק, משתנק" .

תיאורים אלה, הם שיתאימו לחוסר בדלק, ואתה לעומת זאת, לא תיארת זאת כך.

 

גם תיאור של מגמגם, היה יכול להתאים, בכל אופן, לגבי מנוע רועד, אני הייתי מכוון לכיוון של הצתה.

 

אולי לפחות עכשיו, תוכל לתאר איזה סוג "בעיה" היתה ברכב.

 

בכלל, גם אם נכון התיאור, והבעיה חולפת כאשר יש כמות דלק מעל כמות מסויימת, כאשר המנוע חם, מצביע על תקלה שנשארה. כי דלק במיכל יש.

 

האם בעומס (האצה חזקה) האוטו מגיב טוב?

 

בכל אופן, עקוב אחרי העניין, דאג לדלק מינימלי במיכל, וחזור לדווח.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

אני יבדוק זאת שוב .

ובק פאייר יש בלי קשר כבר כמה שנים (אף אחד לא מצליח לפתור ,והם חלשים אז זה לא מפריע)

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

אם הבקפאייר נשמע מכיוון האגזוז למטה, יש לבדוק תקלת הצתה, אך קודם, דליפת אוויר באגזוז (חור)

 

אם הבאקפייר נשמע מכיוון המנוע, הרי שהקרבורטור באותו זמן , סיפק תערובת ענייה מידי לתאי השריפה, ומכאן נראה שיש בו בעייה.

 

מהיכן בדיוק נשמע הבק פאייר?

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

דני תודה על ההתייחסות!

הבק פייר נשמע מהאגזוז (לפעמים מתלווה לו עשן לבן אבל זה נדיר),ומתי ששיפצתי את הקרבורטור ,הקרבוריסט אמר שלפי מכשיר ה4 גזים יש לי חור באגזוז ,כי לא היה CO או שהוא היה נמוך מדי אני לא בדיוק זוכר מה היה .

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

ראשית, יש לוודא שהאגזוז ללא דליפות, כלל וכלל לא! אח"כ, אם ימשכו הבעיות, לאבחן.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

הבעיה חזרה, המנוע רועד בבוקר והרעידות נחלשות כשהוא חם אבל עדיין קיימות בתחילת נסיעה, נתתי קיק חזק והמנוע נשמע כאילו משהו מפסיק אותו לרגע וחוזר .(ניתוק הצתה רגעי?)

שמן הוספתי ליטר כי היה חסר אבל אין השפעה.

אין שום בק פיירים או עשן כלשהוא, אבל יוצא ריח ממש מסריח מהאגזוז.

אני חושב לקחת מחר את האוטו למוסך GMONE שקובי המליץ לי עליו.

אם הייתה בעיה בקרבורטור היה יוצא עשן לבן ובק פיירים , לא?

ויש לי עוד שאלה הדוושה של הברקס חורקת קצת בסוף מהלכה ,מה זה אומר?(בלי קשר שהברקסים קצת חלשים)

 

נ.ב

אני בטוח שזה לא בעיה של דלק כי בקושי נסעתי מאז ה350 שקל.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

הנסיון האדיר של דני לא מאכזב.

 

יותר מזה לא ניתן לקבוע דרך הפורום. כמו שהבנת מערכת ההצתה מערכת הדלק/תערובת הן החשודות. כל שנותר לפנות למוסך מקצועי ומומלץ (המלצות תמצא בשרשורהמלצות בפורום אוף טופיק) שיבדוק את הנושא ויטפל בהתאם.

 

חזור לדווח.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

טוב אז האוטו במוסך מיום חמישי ,הגמגומים היו בגלל שהיה קרע בצינור וואקום ,הקרבורטור כוון ,היה בלאגן בחוטי וואקום,והיו הוא יעבור טיפול 10K ומחר אני משחרר אותו מהמוסך.

תודה לדני ,אביב ,ועתיד וכמובן ל kobyiso שהפנה אותי לGMONE!

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

×
×
  • תוכן חדש...