Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזבו אתכם קליאו/מגאן ספורט.. יש X-BOW !


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6146 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה צודק במאת האחוזים

 

מזדה ייצרה את ה NC ללא כוונה לעשות גיר אוטומטי בכלל, ובסוף יוצרה גירסה אוטומטית לארה"ב בלבד.

 

אין מיאטה ארופאית עם גיר אוטומט :-)

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גיל מלמד מ"מעריב" כתב היום את שמו של הרוכש הראשון:

 

"...בצעד לא שגרתי חשף היבואן את שמו של הלקוח הראשון שלו- פרופ' אמנון שעשוע, אחד הבעלים של חברת מוביל-איי הירושלמית..."

 

* עריכה- גם אודי עציון מ"ידיעות אחרונות" כתב דברים דומים על זהות הרוכש.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
כל רכב מחוייב במזגן? או, במפשיר אדים?

אם היתקלקל המזגן והמפשיר אדים ברכב אז אפשר לקבל הורדה?

 

עומר

 

ל-KTM הזה אין אפילו שמשה :lol:

פורסם
כמה טוב להיות ארופאים :roll:

 

:lol: כן אה?

 

בשיא הכנות עכשיו ה-ל-ו-ו-א-י שהX-BOW ימכר בארץ (ולא אכפת אם אין לו מזגן שמשה או כרית ברך לנהג מעל 100 קילו וחצי.. ) -כן ירבו ויבורכו פעילויות כאלה בארץ

יש חלום חדש...

 

פורסם

כל תוספת של כריות אוויר או שמשה, יכפילו את משקל הרכב באופן מיידי:roll:

 

הנה הוכחה שוואלה אוהבים לדבר שטויות:

http://www.motocar.co.il/news/new.aspx?0r9VQ=MJGG&Pn6Vq=E

 

1000 יחידות בשנה זה משהו אחר לגמרי.

חגבי ההעלאה על הכביש - ספק גדול מאוד שיתאימו את הרכב לתקינה, ולא את התקינה לרכב (כמו באירופה).

מנהל אתר LFS הישראלי.

סימולטור הנהיגה הטוב בעולם.

http://www.lfsisrael.com

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
אני מניח שמעבר למזגן, יצטרכו להרכיב לרכב גם שמשה קדמית וגג ואז היבואן ייצא בהצהרה שעקב הבירוקרטיה המזוויעה במדינת ישראל "בוטל" הייבוא של ה X-BOW (כאילו שהם באמת חשבו שיש לזה סיכוי).

 

 

לא נעים להגיד אבל... אמרתי לכם.

זה היה כלכך שקוף.

 

מתוך YNET :

 

גם קובי כהן, מנכ"ל דלב מוטורספורט, מודה כי הבעיות בדרך לשיווק אפשרי אינן פשוטות. למרות ההצהרות והרעש התקשורתי שהתלווה אליהן, הוא אומר היום כי "יכול להיות שיווצר מצב בו לא ניתן יהיה לשווק את הרכב בישראל".

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3560813,00.html

פורסם

נו באמת?

 

באמת חשבתם שיתנו תקינה לרכב הזה,עם כל הביוקרטיה הישראלית המפגרת?

 

 

יוגב

 

ד"א ק.ת.מ זה ראשי תיבות של : קניתי,תיקנתי ,מכרתי :twisted:

פורסם

השאירו פתח בסוף הכתבה לדגם מיוחד שיעמוד בתקינה האירופית- אז השאירו...

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

למה לא קשה לי לדמיין רכב כזה חונה על שלמה בת''א ואיזה בלונדינית על לנד קרוזר מחנה עליו....

 

והפירוש המדוייק של KTM זה:

קניתי, תיקנתי, מכרתי

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם
השאירו פתח לעוד יחס"צ חינמים אתה מתכוון :roll:

 

נראה לך שמשרד יחסי הציבור ששולח את המידע לאתרי האינטרנט והעיתונים לא מקבל תשלום על כך ? :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.


×
×
  • תוכן חדש...