Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזבו אתכם קליאו/מגאן ספורט.. יש X-BOW !


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6146 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הדבר היחידי שבעייתי לדעתי הוא התקנה שמחייבת כל רכב במזגן (לך תבין, כרגיל).

 

ושוב, אין לי ספק שד.ל.ב יביאו את הרכב. זה מאוד מתאים לאופי הפעילות שלהם לאחרונה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
עם כל הכבוד לוואלה וליבואנית ק.ט.מ - זה נשמע כל כך מופרך שהסתכלתי שוב אם היום ה-1 באפריל ולא ה-1 ביוני.

 

רוני, גם אני התקשתי להאמין, אבל זה וודאי והיבואן מצהיר זאת בפה מלא.

הרכב יגיע לארץ בשנה הבאה וכבר יש הזמנה אחת.

מחר תתקיים מסיבת העיתונאים לחשיפת העניין.

רק שאני לא יודע מהיכן הבאתם את ה-10 יחידות לארץ, לא דובר עלן מספר וודאי, רק שזה יותר מאחת, בהתאם למספר ההזמנות.

אני מניח שמחר יתבררו עוד פרטים, כמו שאלת התקינה.

פורסם
הדבר היחידי שבעייתי לדעתי הוא התקנה שמחייבת כל רכב במזגן (לך תבין, כרגיל).

 

ושוב, אין לי ספק שד.ל.ב יביאו את הרכב. זה מאוד מתאים לאופי הפעילות שלהם לאחרונה.

 

 

כל רכב מחוייב במזגן? או, במפשיר אדים?

אם היתקלקל המזגן והמפשיר אדים ברכב אז אפשר לקבל הורדה?

 

עומר

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

פורסם

אני מניח שמעבר למזגן, יצטרכו להרכיב לרכב גם שמשה קדמית וגג ואז היבואן ייצא בהצהרה שעקב הבירוקרטיה המזוויעה במדינת ישראל "בוטל" הייבוא של ה X-BOW (כאילו שהם באמת חשבו שיש לזה סיכוי).

פורסם

התקינה בארץ זהה לתקינה של אירופה פרט לנושא המזגן (תתפלאו, גיר אוטומטי עדיין אינו בגדר חובה כדי לקבל תקינה).

כל עוד הרכב מגיע ככה מהיצרן, אני לא רואה סיבה שלא יאשרו אותו :roll:

 

 

לגבי ה10 יחידות.. טעות שלי.. דעתי הוסחה ע"י משהו אחר בזמן קריאת הכתבה/כתיבת ההודעה ולכן איכשהו הגעתי לזה ש10 יחידות יגיעו לארץ :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

באירופה יש תקינה מיוחדת לרכבים שנמכרים במספרים בודדים.

באנגליה יש תקינה שלרכב חייב להיות מנוע(כמה שיותר חזק) וגלגלים(לא משנה כמה),לא יותר מזה.

 

 

בארץ אין את התקינה לרכבים שנמכרים במספרים בודדים כמו באירופה.

אפשר להגיד שזה מיועד רק למסלול,הבעיה שמסלול זה דבר לא חוקי בארץ.

 

 

בקיצור,אין הרבה סיכוי לראות את זה בארץ.

 

לעופר אבניר יש יותר סיכוי להביא את Can-Am Spyder לארץ.

Can-Am_Spyder_6.jpg

אייל

פורסם

ראיתם כמה היא נמוכה? אי אפשר לנסוע עם דבר כזה אפילו על הבאמפר הכי קטן אצלנו. מה גם שאם ירצו לנסוע איתה על מסלול יצטרכו להביא אותה על גרר כי כל גישה למסלול שיש לנו בארץ מלווה באיזו דרך שטח קטנה או סתם כבישים מעפנים.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

האמת, יותר קל לבכות שרכב שאמור לעלות בסביבות ה 300K - 350K ימכר בארץ במחיר כפול ויותר. הרכב הזה נראה לי די מזכיר במפרט את הלוטוס אליז, האטום 500 ורכבים אחרים. המחיר שלהם באנגליה הוא בסביבות ה 30000 פאונד. איפה דרור Z שיעשה את היחס פאונדים לשקל שלו :-)

פורסם
ראיתם כמה היא נמוכה? אי אפשר לנסוע עם דבר כזה אפילו על הבאמפר הכי קטן אצלנו.

 

אם אתה מגיע מספיק מהר אתה עובר את הבאמפרים בקפיצה אחת.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
האמת, יותר קל לבכות שרכב שאמור לעלות בסביבות ה 300K - 350K ימכר בארץ במחיר כפול ויותר. הרכב הזה נראה לי די מזכיר במפרט את הלוטוס אליז, האטום 500 ורכבים אחרים. המחיר שלהם באנגליה הוא בסביבות ה 30000 פאונד. איפה דרור Z שיעשה את היחס פאונדים לשקל שלו :-)

 

זה בערך המחיר של STI\evo באנגליה אם אני לא טועה.

ככה שיכול להיות שהוא יעלה באיזור ה400K

פורסם

בהחלט משהו שהייתי שוקל לקחת הלוואה ענקית בשבילו.

 

ומי שמכיר את הנפשות הפועלות אצל יבואן ק.ט.מ. יודע שהוא לא "כשאר היבואנים".

 

(תתפלאו, גיר אוטומטי עדיין אינו בגדר חובה כדי לקבל תקינה).

כל עוד הרכב מגיע ככה מהיצרן, אני לא רואה סיבה שלא יאשרו אותו :roll:

 

אכן כך, למיאטה NC לדוגמה, אין תקינה לגרסה האוטומטית בארץ, למיטב זכרוני.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

למיטב זכרוני, גיר אוטומטי (עדיין?) לא קיים בגרסא האירופאית של הNC :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.


×
×
  • תוכן חדש...