Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8610 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בועז, אתה בטוח ב-100% שמדובר בחופש בדיפרנציאל ולא חופש בציריות :?: (לא בפעמון אלא במפרק הפנימי יותר שקרוב לדיפרנציאל)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
תגידו יש מה לעשות נגד חופש בדיפרנציאל :?:

 

דווקא חברה שלי עשתה לי הפתעה ולקחה אותי לחופש שם...

 

אך, החופים, השמיים, הבחורות :shock:

 

היה גדול :D:D:D:D:lol::lol::lol:

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם

תשמע אני לא בטוח שהבעיה היא באמת בדיפרנציאל מה שקורה מאז שהרכבתי את הווסת דלק אני מרגיש חופש מסויים במערכות מה זאת אומרת :

כאשר אני נוסע על הילוך שני במהירות איטית (בעיר בעיקר) ואני עוזב את הגז כדי להאיט ומיד נותן שוב גז האוטו כאילו קופץ כמו שיחרור גס של הקלאץ .

אני מאמין שאני מרגיש את זה עכשיו יותר מפעם כי הווסת נותן תגובה מידית של המנוע וגורם לפעולה יותר גסה .

מקווה שהבנת

יש לך רעיון מה לעשות ?

פורסם
תשמע אני לא בטוח שהבעיה היא באמת בדיפרנציאל מה שקורה מאז שהרכבתי את הווסת דלק אני מרגיש חופש מסויים במערכות מה זאת אומרת :

כאשר אני נוסע על הילוך שני במהירות איטית (בעיר בעיקר) ואני עוזב את הגז כדי להאיט ומיד נותן שוב גז האוטו כאילו קופץ כמו שיחרור גס של הקלאץ .

אני מאמין שאני מרגיש את זה עכשיו יותר מפעם כי הווסת נותן תגובה מידית של המנוע וגורם לפעולה יותר גסה .

מקווה שהבנת

יש לך רעיון מה לעשות ?

 

זו יכולה להיות תושבת מנוע/גיר, לא?

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם
איפו זה בטוח לא זה

הכל חדש לגמרי חודשים ספורים על האוטו

 

חוץ ממה שתיארת, יש רעשים/כל דבר אחר שמעיד על בלאי ?

איך הגעת למסקנה שזה דיפרנציאל ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אין רעשים אין כלום

זה פשוט מרגיש כמו איזה רווח שיש בין התנועה של הגלגל לתנועה של המנוע .

אני ינסה להסביר את זה אחרת.

שאני גולש לרמזור על הילוך שני ונניח שיש שיפוע קטן של ירידה ממש קטן השיפוע הזה גורם לאוטו להידחף קדימה אבל מצד שני המנוע מאיט.

אז נוצר מעיין מצב של כאילו קפיצות קטנות כאלה כאילו המנוע חותך אבל הוא לא .

זה כמו לנוסע על אופנוע עם שרשרת לא מתוחה

פורסם

התאור שלך נותן תמונה של חופש במיסב המעביר את התנועה מהמנוע לגיר.

זהו המיסב הראשי של הקורונה-פיניון.

בכדי לתקן זאת יש צורך בפירוק הגיר והח' המיסב,בדר"כ מחליפים את כל המיסבים,גם את אילו המעבירים את התנועה אל הציריות.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
אין רעשים אין כלום

זה פשוט מרגיש כמו איזה רווח שיש בין התנועה של הגלגל לתנועה של המנוע .

אני ינסה להסביר את זה אחרת.

שאני גולש לרמזור על הילוך שני ונניח שיש שיפוע קטן של ירידה ממש קטן השיפוע הזה גורם לאוטו להידחף קדימה אבל מצד שני המנוע מאיט.

אז נוצר מעיין מצב של כאילו קפיצות קטנות כאלה כאילו המנוע חותך אבל הוא לא .

זה כמו לנוסע על אופנוע עם שרשרת לא מתוחה

 

מה שאתה מתאר זו תופעה מאוד מאוד מאוד ידועה בקרב מכוניות משומשות עם תיבה ידנית.

אני לא חושב שאתה צריך להיות מודאג ואני לא חושב שאתה צריך לרוץ ולהחליף דיפרנציאל (או מה שזה לא יהיה).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

גם אצלי באוטו וכמעט בכל אוטו ידני שנסעתי עליו מורגשת התופעה באופן זה או אחר

פשוט במקום לתת גז במכה תן בעדינות , עם רגש (אלא אם כן אתה רוצה להרביץ ואז זה כיף להדבק למושב..)

 

ולאיציק, לא יכול להיות שהבעיה באמת נובעת מתושבות מנוע / גיר פגומות?

:roflmao: People drive big cars cause to make up for their small c0cks :roflmao:
×
×
  • תוכן חדש...