Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8247 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ברכב שנת 94-95 בעל כריות אוויר, אין צורך לחדשן ?

 

א. איך הגעת ל 12 ? אם כבר 9-10

ב. כן. חלק מהיצרנים רושמים (וחלקם לא) על חלקו הפנימי של מגן השמש שיש צורך בהחלפת כריות האויר אחת ל 10 שנים.

 

מאידך, קח בחשבון שייתכן וכרית האויר לא מתפקדת כבר המון זמן ו 10 שנים זה בגדר המלצה בלבד.

לפני מספר חודשים כאשר חלק מחברי הפורום הגיעו להרצאה של נ.אייל ואלדר (דיאגנוסטיקה ומעבדות לרכב) הראו לנו שם כריות אויר שהורדו מרכבים בני שנים בודדות (2-4) וכל מכלול הכרית היה מצופה חלודה, ספק מירבי אם הכריות האלו תקינות.

 

חוץ מזה, עלות כל כרית אויר מגיעה לאלפי שקלים - ספק אם זה משתלם ברכב ששווה פרוטות (ולא חסרים כאלה, בעיקר אמריקאיות זולות). מה שבטוח הוא שאת הכסף לא תקבל מהקונה הפוטנציאלי בעוד X זמן - אבל הכרית הזו, שעלותה אלפי שקלים בלבד, יכולה להציל חיים...

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אכן קיימת בעיה

 

אפילו שאתה מוציא את כריות מפעולה וגם בצורה פיזית ממקומן זה ישר מעורר חשד לגביי הרכב.

 

בנושא הספציפי הזה, לדעתי עד שלא יהיה כמה מקרי אסון המשלבות כריות אף גורם אחראי לא יקום ולא יקח על עצמו אחריות על החלפת/סבסוד כריות אויר חליפיות/חדשות במקומן.

 

זו דעתי בלבד.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

בנושא הספציפי הזה, לדעתי עד שלא יהיה כמה מקרי אסון המשלבות כריות אף גורם אחראי לא יקום ולא יקח על עצמו אחריות על החלפת/סבסוד כריות אויר חליפיות/חדשות במקומן.

 

 

הייתי מחדד ואומר שזה בטח כבר קרה (עם כל התאונות, בטח אחת או שתיים לא נמנעו בגלל זה), אבל בגלל שאף חברה לא ממש התחילה עם זה, אין "סיבה" לשאר החברות לעשות משהו בקשר לזה

 

:cry::cry:

-- מורטיזציה? מורטיזציה! -- הגלריה

פורסם

אני חושב שיש אחראיות מצד החברה לכריות האוויר

שכן , אם כתוב שיש להחליף פעם ב 10 שנים למשל

ובעת תאונה חלילה הכרית לא נפתחת אחרי 6 שנים - יש

אפשרות לתבוע את הייצרן למרות שיש כל כך הרבה דברים להוכיח

כמו תאונות אם היו בעבר , טיפול לקוי בחיישנים - בכריות ועוד...

×
×
  • תוכן חדש...