Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6621 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כיצד מעמידים את הרכב?

ירכתיים מורמות?

חרטום מורם?

ומהיכן לנקז את האויר?

 

למשיבים תודה

 

הפעולה נעשית במסגרת החלפת מי צינון תקופתיים

פורסם

כן , כתבת נכון , להעמיד את הרכב כך שהחלק הקדמי של הרכב יהיה גבוה מהחלק האחורי , למלא מים , להפעיל מנוע , מערכת חימום פנים מופעלת, רצוי להשתמש בבקבוק קולה 2 ליטר מלא והפוך לתוך מיכל העיבוי האוויר יתנקז אל מיכל העיבוי. סבלנות.

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם
כן , כתבת נכון , להעמיד את הרכב כך שהחלק הקדמי של הרכב יהיה גבוה מהחלק האחורי , למלא מים , להפעיל מנוע , מערכת חימום פנים מופעלת, רצוי להשתמש בבקבוק קולה 2 ליטר מלא והפוך לתוך מיכל העיבוי האוויר יתנקז אל מיכל העיבוי. סבלנות.

 

אהלן ברזלי....:-)

שמע....יש ברדיאטור מקדימה ונטיל ניקוז,פקק פלסטיק קטן...לא לפתוח אותו?

שהרי אויר יגיע לנקודה הגבוהה,לא?והפקק מוצב שם...בנקודה הגבוהה.

אני די מבולבל...:roll:מישהו אמר לי להרים ירכתיים למעלה...

מה שאתה אומר נשמע הגיוני משהו,,,אולי אף יותר.

מערכת חימום פתוחה נשמע הגיוני,,,,,,,שהרי גם שם יש כיסי אויר...

גם אי בדעה שלך של חרטום מורם,אחרת לשם מה הונטיל ניקוז?

יצא לך לבצע ברכב הזה? אני שואל כי לא הדגשת את נושא הונטיל שגיליתי.

טוב כבר הכנתי רמפה גבוהה.....

אין פתח מילוי מקדימה !!! רק במיכל איסוף,,,זה שקרוב למיכל העיבוי:idea:

בכל מקרה תודה ברזילי :-)

אם למי מהקוראים יש השגות לגבי הדיון כאן,אז בבקשה תעירו לי שלא אעשה נזק.

תודה8) ממתין

פורסם
חייב שהחלק הקדמי יהיה למעלה שחרר גם את הואנטיל זה גם עוזר לשחרר אוויר.

 

תודה

גם כטירון לגמרי נשמע לי הגיוני....כיפאאק.

מנסה לחפש הגיון בהרמת ירכתיים ולא מוצא,למרות שנאמר מאדם הקרוב לענף,,,אולי לא הבין אותי נכון.

את הונטיל מקדימה לשחרר עד שיצאו מים ברצף? כן? אכן? באמת דורש סבלנות,הנקב פיצפון.

 

ממתין להעשרה מצד המומחים בפורום,למרות שברזילי נשמע לי בטוח בעצמו וגם צודק.:-)

:?:מישהו:?:

פורסם
חייב שהחלק הקדמי יהיה למעלה שחרר גם את הואנטיל זה גם עוזר לשחרר אוויר.

 

הכל עובד פיקס

כעת רק סכמת צנרת המים לשם ידע בלבד :ok:

מרק 10 אני מחפש את הקוד מנוע

  • ספונסר פורום
פורסם

אין צורך להרים את הרכב מקדימה ,המקרן הינו הנקודה הגבוהה ביותר

במערכת הקרור ,פשוט תשחרר את בורג ניקוז האויר מאחורי הגריל הגדול(13 ממ)

ותן לרכב לעבוד עד פעולת נמאוורר .

 

דיגמי מנוע

1.מנוע 1900 סמק בנזין עם קרבורטור (הפופולרי)דגם DG

2.מנוע 2100 סמק בנזין הזרקה דגם DJ

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם
אין צורך להרים את הרכב מקדימה ,המקרן הינו הנקודה הגבוהה ביותר

במערכת הקרור ,פשוט תשחרר את בורג ניקוז האויר מאחורי הגריל הגדול(13 ממ)

ותן לרכב לעבוד עד פעולת נמאוורר .

 

דיגמי מנוע

1.מנוע 1900 סמק בנזין עם קרבורטור (הפופולרי)דגם DG

2.מנוע 2100 סמק בנזין הזרקה דגם DJ

 

אהלן רון:ok:

זה מה שעשיתי,בכפיפה עם עצת ברזילי

לטעמי חרטום מורם מקטין את משך הניקוז,אני טועה

אתה יכול לעזור לי עם הסכימה של צנרת המים?

אתה מטפל ברכבים מסוג זה ?

  • ספונסר פורום
פורסם

שלום גבר .טיפלתי ברכבים האלו הרבה מאד

ואת מערכת קרור המסובכת של הדבר הזה אני מכיר על בוריה ,אך אין לי

סכימה מסודרת ,אם יש לך שאלה ספציפית בעינין זרימת הנוזל תשאל ,

נכון להיום אני כבר לא מטפל ברכבים האלו מאחר והדבר אינו כלכלי

למוסך כי לא ניתן להשיג חלפים ,באופן אישי אני מאד אוהב את

הרכב ואם תרצה עזרה תאורטית תוכל לקבל .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם
שלום גבר .טיפלתי ברכבים האלו הרבה מאד

ואת מערכת קרור המסובכת של הדבר הזה אני מכיר על בוריה ,אך אין לי

סכימה מסודרת ,אם יש לך שאלה ספציפית בעינין זרימת הנוזל תשאל ,

נכון להיום אני כבר לא מטפל ברכבים האלו מאחר והדבר אינו כלכלי

למוסך כי לא ניתן להשיג חלפים ,באופן אישי אני מאד אוהב את

הרכב ואם תרצה עזרה תאורטית תוכל לקבל .

 

על הכיפאאק תודה !

אולי אלמד אותה בסוף לבד,בעזרת הרשת.

במבט ראשון לא התרשמתי שהיא מסובכת,אבל יש שם איזה טריק בתא מנוע.

בכל מקרה אתייעץ איתך ברצון.

שלח לי כתובת בפרטי,תמיד טוב שיהיה.

פורסם
שלום גבר .טיפלתי ברכבים האלו הרבה מאד

ואת מערכת קרור המסובכת של הדבר הזה אני מכיר על בוריה ,אך אין לי

סכימה מסודרת ,אם יש לך שאלה ספציפית בעינין זרימת הנוזל תשאל ,

נכון להיום אני כבר לא מטפל ברכבים האלו מאחר והדבר אינו כלכלי

למוסך כי לא ניתן להשיג חלפים ,באופן אישי אני מאד אוהב את

הרכב ואם תרצה עזרה תאורטית תוכל לקבל .

 

אז הנה ההוכחה שגם התאוריה עוזרת::::

רון ידידי,ליוניט רגש חום מים מתחת לטרמוסטט יש שני צבעים,נדמה לי שאחד מהם אדום

רון,איזה צבע לקנות עבור הטרנספורטר 91 שלי ?

הספרות אומרת שחשוב לבחור בנכון,תוכל לעזור לי?

  • ספונסר פורום
פורסם

הרכב שלך הזרקה דגם מנוע DJ

או קרבורטור DG

במנוע ההזרקה היוניט הכחול הינו חיישן טמפ למחשב

והשחור חיישן טמפ לשעון .

במנוע קרבורטור עד כמה שזכור לי יש רק אחד והוא צריך להיות שחור .

לא סגור על זה במאה אחוז ,אולי תגיד מה הבעיה אצלך ואני יתן

לך כיוון .

 

דרך אגב נשארו אצלי יוניטים משומשים של הדגמים האלה האדום השחור והכחול אם אתה

רוצה אתה מוזמן לקבל ללא תשלום את האקזמפלרים האלו .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם
הרכב שלך הזרקה דגם מנוע DJ

או קרבורטור DG

במנוע ההזרקה היוניט הכחול הינו חיישן טמפ למחשב

והשחור חיישן טמפ לשעון .

במנוע קרבורטור עד כמה שזכור לי יש רק אחד והוא צריך להיות שחור .

לא סגור על זה במאה אחוז ,אולי תגיד מה הבעיה אצלך ואני יתן

לך כיוון .

 

דרך אגב נשארו אצלי יוניטים משומשים של הדגמים האלה האדום השחור והכחול אם אתה

רוצה אתה מוזמן לקבל ללא תשלום את האקזמפלרים האלו .

 

הנה שוב דוגמא מצוינת לאחד שיודע.

על ההבדלים למדתי כעת.

מחר אכנס למוסך שלך בתקוה שאני לא טועה בכתובת.

להבנתי אני זקוק לשחורים אין לי מחשב.

אהיה בקשר תודה

×
×
  • תוכן חדש...