Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6617 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יחסית למערכת של MS זה אומר שהיא לא איטית ומסורבלת כמו הויסטה, ולא משחררת לך חלונות כחולים כמו WIN98, ובטח לא קורסת 7 פעמים ביום כמו WIN-ME, מנגד יציבות היא עיניין יחסי, גם XP אחרי חצי שנה של שימוש אינטנסיבי (התקנה והסרה של תוכניות לצורך ניסוי וכו') מצריכה פירמוט, ובאופן שותף מחייבת תחזוקה קפדנית אחרת הביצועים נפגעים בצורה קשה, כל זאת ועוד פשוט לא קיים במערכות מבוססות לינוקס כמו האובונסטו (שמצויין כדסקטופ) או הפדורה (שמצויין כשרת קל\בינוני), מנגד גם מערכות של MAC כמו הOS10.4 (או בשמו היחודי טייגר) או לחלופין ה10.5 (הליאופרד) אינן קורסות לרוב, וגם לאחר שימוש ארוך ומתיש עדיין צעירות ורעננות.

פורסם

אם מתחזקים כמו שצריך את מערכת ההפעלה, לא צריך לפרמט, ללא קשר למספר התוכנות שמתקינים ומסירים.

 

צריך לדעת איך לשמור אליה מסודרת, להתקין תוכנות ניקוי ותחזוקה טובות, להיזהר מווירוסים וכדומה.

 

להרבה משתמשים זה לא מזיז - אז הם צריכים להתקין כל תקופת זמן מסויימת את המערכת מחדש ולפרמט.

ד"א - גם פירמוט והתקנה מחדש לא צריך לעשות אם מגבים את ההארד דיסק.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם
יחסית למערכת של MS זה אומר שהיא לא איטית ומסורבלת כמו הויסטה, ולא משחררת לך חלונות כחולים כמו WIN98, ובטח לא קורסת 7 פעמים ביום כמו WIN-ME, מנגד יציבות היא עיניין יחסי, גם XP אחרי חצי שנה של שימוש אינטנסיבי (התקנה והסרה של תוכניות לצורך ניסוי וכו') מצריכה פירמוט, ובאופן שותף מחייבת תחזוקה קפדנית אחרת הביצועים נפגעים בצורה קשה, כל זאת ועוד פשוט לא קיים במערכות מבוססות לינוקס כמו האובונסטו (שמצויין כדסקטופ) או הפדורה (שמצויין כשרת קל\בינוני), מנגד גם מערכות של MAC כמו הOS10.4 (או בשמו היחודי טייגר) או לחלופין ה10.5 (הליאופרד) אינן קורסות לרוב, וגם לאחר שימוש ארוך ומתיש עדיין צעירות ורעננות.

 

כאשר מתקינים ומסירים תוכנות חינמיות או תוכנות BETA ומשתמשים בתוכנות לניקוי ה-registry והאצת ביצועים אזי ייתכן שבמקרה זה אתה צודק.

 

אחד הבעיות העיקריות הם דרייברים של ייצרני צד שלישי שהם בדרך כלל הבעייתים.

 

אני אישית לא פירמטתי את המחשב כ-3 שנים היו פה ושם בעיות אבל בעזרת פונקצית שיחזור המערכת הכול הסתדר.

 

שימוש בתוכנות חוקיות ובלי קראקים למיניהם מונע 99 אחוז מהבעיות שצצות לאנשים בהתקנת SP3 לדוגמא.

איזה כייף לי :)

פורסם

עבודה מסודרת והתקנה והסרה של כל התוכניות לפי הספר, לא גורמת לשום בעיה.

לראייה: ה XP האחרון שלי החזיק 4 שנים, ונאלצתי להחליף אותו עקב החלפת מחשב, כי המעבד במחשב הישן התפגר.

ולא כי הוא נהיה איטי או בעייתי.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

בכל מערכת הפעלה, ברגע שתתקין ותסיר תוכנות המערכת לא תישאר אותו דבר. הקבצים שנשארים לאחר ההסרה הם אלה שמכבידים על הביצועים ולא משהו אחר.

אם אתה יודע להסיר תוכנות כראוי, או להפך, להשתמש בתוכנה שעושה זאת בשבילך (וכן, היום יש רבות) אז הכל בסדר.

אני משתמש ב-XP כבר הרבה מאוד זמן, אני אפילו לא יודע כמה זמן להגיד לך, ואני מאוד מרוצה ממך.

ונכון, ישנן בעיות קטנות פה ושם, אבל אם אתה מבין טיפ טיפונת במחשבים תוכל לסדר את זה לבדך ללא תוכנות, אם לא, אז תוכנות עזר הן ה-דבר בשבילך.

 

אלעדיקו, שחולה על XP.

פורסם

אני אענה תשובה מרוכזת ברשותכם :

לא משנה כמה תוכנות ניקוי תריצו (שרובן עושים יותר נזק מתועלת) ולא משנה כמה פעמים תאחו את הדיסק,

לא משנה אם תנקו את הרגיסטרי באופן ידני וכו', מערכת הפעלה מבוססת רג'יסטרי כמו WIN תמיד תושפע מכמות ההתקנות והסרות שהיא עוברת, אז נכון עבודה נכונה ומסודרת תפחית את זה אבל אם אתה חובב תוכנה רציני שמתקין ביום 3\4 תוכנות שונות לניסוי (ואני מתקין משהו כזה פחות או יותר) המערכת הפעלה מוצאת את עצמה מאיטה ומאיטה ומאיטה,

 

בלינוקס זה לא קורא פקודה קלה ב"בש" מטיסה את התוכנה ומשאירה את מערכת ההפעלה קלילה, במקינטוש זה כבר סיפור אחר מדובר במערכת הפעלה ללא רג'יסטרי למעשה אז שוב, זה כבר עולם אחר

 

*אגב, למי שלא הבין אני עובד יום יום בצורה קבועה על שלושת המערכות, XP, לינוקס, OSX


×
×
  • תוכן חדש...