Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6625 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לקנות אוטו בתקציב של בערך 40 אלף שקל.

אני רוצה אוטו בשנתון הגבוה האפשרי משהו בסביבות 2003 עד 2005.

מה שאני לא יודע זה צריכות דלק של המכוניות האלו.

האם יש למישהו אינפורמציה בנושא?

 

מכוניות אפשריות הם דייטסו סיריון, יונדאי גטס, וכדומה....

פורסם

מלבד יונדאי גטס צריכת הדלק של כולן לא רעה בכלל.

יונדאי גטס שלפני שנת 2007 הייתה שותה יותר ממאזדה 3, שזה המון לרכב קטן.

 

הסיריון, הפאביה, הפולו, הקליאו ורוב דומותיהן בעלות מנועי 1.4 ליטר שלא צורכים יותר מדיי דלק.

פורסם

אהלן

לי יש גטס אוט' 2005. צריכת הדלק לא רעה בכלל:

בעיר (חיפה)- 10 ק"מ לליטר (עם מזגן).

מחוץ לעיר - 15 ק"מ לליטר (חצי מהדרך עם מזגן). סגנון נהיגה רגוע.

בעבר הייתי בעלים של סיריון אוט' 1000 סמ"ק- הצריכה שלה הייתה סביב 12 ק"מ לליטר בעיר ומחוץ לעיר כמעט ולא הורגש הבדל.

אני ממליץ על הגטס מכיוון שבתקציב שלך היא היחידה שתאפשר לך שנתון גבוה (חוץ מפונטו ואוואו). היפניות יאלצו אותך לרדת מאוד בשנתון. אגב אם לא מדובר בהכרח בגיר אוט'יש לך המון אופציות........

סעו בזהירות!8)

פורסם

שלום shushon

אתה בטוח שאתה לא טועה, שעשית בדיקה מחוץ לעיר מספר פעמים כדי לבדוק שלא טעית?

אני שואל את זה כי בכל הפורומים של רכב טוענים שהגטס "שותה" הרבה דלק.

 

אשמח לקבל את תגובותך ושל כל מי שיש לו ידע בנושא.

פורסם

שמע-

קניתי את הרכב לפני חודשיים בחששות כבדים (בגלל השמועות), אך החלטתי לרכוש את הרכב לאחר התייעצות עם קצין הרכב במקום העבודה שלי שבחן את נושא הצריכה בגטס אישית ואף ע"י בדיקת נתוני הצריכה של בעלי הגטס בחברה. כמו כן הסתמכתי על הכתבה של אוטו http://www.auto.co.il/Content/Exams/CarViewDetails.asp?id=264&Ref=&i=1 וכמו כן על הסקירה של חן פרחי לאחר שלוש שנות גטס http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=151539- כל אלו נשמעו לי הרבה יותר רציניים מרוב המתלהמים בפרומים השונים. לאחר חודשיים עם הגטס ו3000 ק"מ אני יודע שלפחות הרכב שלי לא מאכזב ואף מפתיע לטובה. בנסיעה שפויה אפשר להגיע לתוצאות באמת טובות עם הגטס (אגב נתוני העיר שלי מתייחסים לשטח ההררי של חיפה- אני גר בשכונות הכי גבוהות של הכרמל ואני מניח שבמישור התוצאות אף ישתפרו).

נ.ב- גם נושא התביעה נגד היבואן בוטל (כך קראתי בשיטוט באינטרנט), לאחר שמהנדס הרכב דוד נמרי בחן את הנושא וקבע כי הצריכה של הרכב בהחלט מקובלת בקטגוריה (תקנו אותי אם אני טועה, כרגע לא מצאתי לינק).

שוב- אני מדבר על הרכב שלי ולא באתי לקבוע עובדות, אך כן חשוב לי לאזן את השמועות.

לילה טוב

עצתי היא- מצא מכרים שהיו בעלים של הגטס בשנתון בו אתה מעוניין, שאל אותם על צריכת הדלק ועל סגנון הנהיגה שלהם ותסיק מסקנות (וודא שהם אכן בדקו את נושא הצריכה ולא "שמעו" שהרכב שלהם זללן).

המון בהצלחה.

סעו בזהירות!8)

פורסם

יש לי גטס 2005 ידנית 1.4 כשנה וחצי.

לא מבין למה משמיצים כל כך את הגטס.רוב האנשים "שמעו" שהגטס שותה הרבה דלק והפכו למלאכים הגואלים בכל הנוגע לצריכת דלק.הבעיה העיקרית של הגטס הייתה בשנתונים 2003 שהיו שותים דלק בכמויות.לאחר מכן שינו את התוכנה של המנוע(ונראה לי את התכנון של המנוע) והצריכה השתפרה בהרבה.(סה"כ לא מדובר במכונית "מפנקת" ברמות אירפואיות, אבל מכונית טובה מאוד ואמינה - לא ביקרתי איתה אפילו פעם אחת במוסך - פעם אחת התרוקן לי המצבר, באשמתי, אז החלפתי ובנוסף החלפתי לאחרונה 4 צמיגים.בנוסף, למרות שהגימור שלה נראה "זול" הוא לא מתפרק ומתחיל לעשות רעשים כמו מכוניות אירופאיות).

צריכת הדלק הממוצעת נעה בין 13-15 מחוץ לעיר.ובין 10-13 בתוך העיר(הנמוכים יותר הם בעיקר בנהיגה "אגרסיבית").הכל עם מזגן.(אני בודק מחדש בכל תדלוק).

אך בנהיגה רגועה, בהחלט מגרדים את ה14 בעיר.

*כמובן שרכב אוטומטי ישתה יותר דלק מידני.

בסה"כ, רכב טוב ואמין.

כל זה מנסיון אישי.גם אני שמעתי לפני כן שהגטס שותה המון דלק ובלה בלה בלה...הרוב, שטויות.

פיג'ו 308, Comfort plus, 2010

פורסם
יש לי גטס 2005 ידנית 1.4 כשנה וחצי.

לא מבין למה משמיצים כל כך את הגטס.רוב האנשים "שמעו" שהגטס שותה הרבה דלק והפכו למלאכים הגואלים בכל הנוגע לצריכת דלק.הבעיה העיקרית של הגטס הייתה בשנתונים 2003 שהיו שותים דלק בכמויות.לאחר מכן שינו את התוכנה של המנוע(ונראה לי את התכנון של המנוע) והצריכה השתפרה בהרבה.(סה"כ לא מדובר במכונית "מפנקת" ברמות אירפואיות, אבל מכונית טובה מאוד ואמינה - לא ביקרתי איתה אפילו פעם אחת במוסך - פעם אחת התרוקן לי המצבר, באשמתי, אז החלפתי ובנוסף החלפתי לאחרונה 4 צמיגים.בנוסף, למרות שהגימור שלה נראה "זול" הוא לא מתפרק ומתחיל לעשות רעשים כמו מכוניות אירופאיות).

צריכת הדלק הממוצעת נעה בין 13-15 מחוץ לעיר.ובין 10-13 בתוך העיר(הנמוכים יותר הם בעיקר בנהיגה "אגרסיבית").הכל עם מזגן.(אני בודק מחדש בכל תדלוק).

אך בנהיגה רגועה, בהחלט מגרדים את ה14 בעיר.

*כמובן שרכב אוטומטי ישתה יותר דלק מידני.

בסה"כ, רכב טוב ואמין.

כל זה מנסיון אישי.גם אני שמעתי לפני כן שהגטס שותה המון דלק ובלה בלה בלה...הרוב, שטויות.

 

לפני חצי שנה השכרתי רכב ,התייעצתי עם בעל החברה איזה רכב לקחת ,הוא אמר לי שגם היונדאים החדשות בולעות דלק ולא מדובר רק במכוניות האוטומטיות אלא גם הידניות לטענתו הידניות גם שותות כמעט כמו האוטומיטיות

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.

פורסם
לפני חצי שנה השכרתי רכב ,התייעצתי עם בעל החברה איזה רכב לקחת ,הוא אמר לי שגם היונדאים החדשות בולעות דלק ולא מדובר רק במכוניות האוטומטיות אלא גם הידניות לטענתו הידניות גם שותות כמעט כמו האוטומיטיות

שוב, במשך השנה וחצי האחרונות, אני בודק בכל תדלוק ותדלוק את הצריכה הממוצעת שהרכב עשה.

10-13 בעיר זה לא הרבה יותר דלק ממכוניות אחרות.(אני מדבר על מודל 2005) - אין לי מושג מה קורה עם 2007, לדעתי שנתון 2007 מדובר במנוע חדש לחלוטין ויכול להיות שהצריכה שלו גבוהה יותר(אך גם הספק גבוה יותר).

לדעתי, למכונית פשוט יצא שם "רע" בגלל הדגמים המוקדמים שזללו והסטיגמה דבקה...

*עוד משהו ששמתי לב, כאשר אני מושך הילוכים לטורים הגבוהים יותר, אז הרכב באמת שותה יותר דלק.

יכול להיות שרוב האנשים נוסעים נסיעות "פרועות" יותר ולכן צריכת הדלק הגבוהה.

אני מחליף הילוכים ב2300-2500 סל"ד והצריכה היא כמו שציינתי בהודעה הקודמת.

פיג'ו 308, Comfort plus, 2010

×
×
  • תוכן חדש...