Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6645 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי רמקולים של פיוניר 250W ו60W RMS

(אחוריים)

 

עכשיו האם אני צריך מגבר שההספק האפקטיבי שלו הוא 60RMS?

 

האם המגבר הזה מתאים?

http://www.nokout.co.il/Product.asp?Pid=D1400&Cat2Cat1ID=2&Cat2ID=2&aff=Zap&lang=HE

ההספק האפקיטיבי שלו הוא 60 וההספק המקסימלי הוא 350

זה אומר ש60W שומעים טוב ומעבר לזה מה זה אומר?

 

או שמא אני צריך 250W RMS כדי לקבל איכות טובה

 

 

תודה מראש, איציק.

פורסם

האמת נראה כמו מגבר שמישהו צייר בפוטושופ.

הרמקולים המדוברים הם 6X9/קומפ/קואקסיאליים?

איפה ברכב הם נמצאים?

מה הסט אפ הכללי שלי?

וכמובן מה התקציב למגבר?

מתחדשת*

פורסם
אין לצטט הודעה מעל שלא לצורך

 

הרמקולים האחוריים הם 6X9 ויש לי טויטרים מקדימה גם של 250W

הרמקולים 6X9 נמצאים מאחורה

מה זה אומרת סט אפ?

התקציב 400-500

פורסם

עם תקציב כזה אתה חייב ללכת על משהו יד שנייה, 2 ערוצים סביר.

אל תלך על חדש במחיר הזה. לא תהייה מרוצה גם עם הצפיות שלך לא גבוהות מהמערכת.

פורסם

יש לי עוד רמקולים קדמיים של פיוניר אבל אותם אני מעדיף לא לחבר למגבר

אני מעדיף לחבר את הטויטרים ואת האחוריים

פורסם

יש לי עוד רמקולים קדמיים של פיוניר אבל אותם אני מעדיף לא לחבר למגבר

אני מעדיף לחבר את הטויטרים ואת האחוריים

בדרך כלל עושים הפוך מהמגבר לקומפוננט ומהHU לאחוריים תנסה !

- alloy block,Vtec, Bosch Motronic ME7 fuel-injected

producing200HP 2.2-liter,Honda type R. Need we say more..

soon!....

פורסם

יש לי עוד רמקולים קדמיים של פיוניר אבל אותם אני מעדיף לא לחבר למגבר

אני מעדיף לחבר את הטויטרים ואת האחןריים

 

 

מהמגבר לקומפוננט ומהHU לאחוריים

- alloy block,Vtec, Bosch Motronic ME7 fuel-injected

producing200HP 2.2-liter,Honda type R. Need we say more..

soon!....

×
×
  • תוכן חדש...