Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6651 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לשחקן: צורת החישוב שלך מרעננת ויפה, לדעתי, רק פספסת פרט אחד קטן שפגע בתוצאה שהגעת אליה. זה בהחלט נחמד אם יש למכונית מנוע של 60KW לצורך האצות, נסיעה מאוד מהירה בעליות, מהירות נסיעה סופית וכו', כלומר הספק בריא לפיקים הנדרשים, אבל בפועל צריכת האנרגיה הממוצעת לא מזכירה בכלום את ההספק המקסימלי של המנוע. להערכתי, ההספק הנדרש לצורך הנעת רכב משפחתי במהירות של 90 קמ"ש במישור, הוא לא יותר מ15 קילוואט. כנראה שפחות.

פורסם
להערכתי' date=' ההספק הנדרש לצורך הנעת רכב משפחתי במהירות של 90 קמ"ש במישור, הוא לא יותר מ15 קילוואט. כנראה שפחות.[/quote']

 

על זה אני בונה...

 

אם אני אהיה עם רגל קלה, התצרוכת תהיה הרבה פחות רצינית. אין לי גם שום כוונה להגיע למהירות של 90 קמ"ש.

 

אגב, כיום אם אני לוחץ באוטו שלי ממש חזק על הגז, אני מקבל תצרוכת של 70 ש"ח לשעה על 150 קמ"ש, ככה שלא ממש מרתיע אותי לבזבז 42 ש"ח לשעה (אני לא נוסע במהירויות כאלו אבל זה עדיין תקף)

 

חוץ מזה, אני צריך לראות מה יותר יעיל, לשים גנרטור שיטעין הכל או לחבר לחשמל (מן הסתם יהיו את שתי האופציות).

 

נ.ב.

אני חוזר ואומר, אני לא מחפש לחסוך בכסף, דלק או חשמל, רק לעשות פרויקט לא הגיוני מבחינה כלכלית בשביל להשתעשע וללמוד קצת.

×
×
  • תוכן חדש...