Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6246 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אם כבר אתם דנים בנושא הזה, אז כמה טיפ אתם בדר"כ משאירים...?! =]

 

תלוי עד כמה האוטו מלוכלך :-)

אני משלם בין 10 ל-20 ש"ח, ותמיד מביא את הטיפ לפני ולא אחרי השטיפה.

 

דרך אגב, לנקות לבד זה סבבה, אבל לפעמים זה היה לוקח לי שעתיים על אוטו אחד, ככה שלרוב אין לי זמן לזה בכלל (ואם אני לא מנקה, אף אחד במשפחה לא חושב על לנקות את המכוניות).

 

גם בבת ים יש שטיפה ידנית טובה (בתחנת דלק סונול ליד האיצטדיון, ששם אני מנקה), פנים וחוץ הם עושים עבודה טובה, אבל המחיר יקר (60 ש"ח).

אבל משום מה המחיר לא מרתיע אף אחד, תמיד המקום מפוצץ :shock:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

רועי,

 

אתה קצת מגזים עם הנסיון להיות יפה נפש,כמובן שאין הכללה,כמו שיש יהודים טובים ויש יהודים רעים יש גם ערבים טובים וערבים רעים.

 

מה לעשות שההיסטוריה מלמדת כמה דברים שאולי אתה לא מסכים איתם,אבל אלה עדיין דברים עובדתיים (ואין טעם להמשיך את הדיון הזה פה,זה לא נושא השרשור).

 

נקמיצ'י,

 

בהונג קונג יש 2 אופציות:

 

1.העוזרת הבייתית דואגת בין היתר לשטיפת הרכב ונקיונו (מאוד נפוץ ומקובל פה בהונג קונג).

 

2.שטיפה ידנית או אוטומטית- אבל העניין הוא שפה הם ממש משקיעים ברמות קשות,זה ממש סוג של יום פינוק לרכב, הם מגיעים למקום העבודה שלך,לוקחים משומר החניון את מפתחות הרכב,לוקחים את הרכב לעסק שמתמחה בזה,ובמשך חצי יום מקרצפים את הרכב ברמות שאתה לא מבין בכלל,ואפשר לכלול בזה גם טיפול מפנק למנוע (החלפת שמנים לחדשים ומאוד איכותיים,תוספי דלק וכדומה).

בקיצור בכמה רמות ממה שנהוג בארץ,אבל גם המחיר בהתאם- שטיפה כמו שציינתי עולה לך כ-300 שקל.

 

אבל זו הסיבה שכשאתה קונה פה רכב משומש שנת 98 הוא מקביל לרכב שנת 2007 משומש שנמכר בארץ כי הרכבים פה נוסעים ממש מעט,כ-6000 ק"מ בשנה, והם מתוחזקים ברמה מאוד גבוהה מבחינה מכאנית ושמורים מאוד מבחינה חיצונית ופנימית.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

נשמע מאוד נחמד, הבעייה היא שככל הנראה אתה וחברייך לעבודה חיים במיליארדון העליון עבורם, ומה לעשות בשבילם ה300 שקל הללו הם פחות או יותר יום עבודה לכל עובדי המוסך הזה..

מעבר לעובדה שקיים שירות כזה בארץ לפחות על מוסך אחד של מרצדסים.. מנסיון של חבר לא חבר בעל SLK יפיפיה הטיפול כלל איסוף והחזרת הרכב לביתו, שטיפה והטיפול כמובן - המחיר כיאה למוסך של מרצדס בארץ.

 

אבי.

פורסם
נשמע מאוד נחמד, הבעייה היא שככל הנראה אתה וחברייך לעבודה חיים במיליארדון העליון עבורם, ומה לעשות בשבילם ה300 שקל הללו הם פחות או יותר יום עבודה לכל עובדי המוסך הזה..

אבי.

 

איך הגעת לתובנות האלה ידידי ?

 

1.אני לא בעשירון,לא במאיון,ובטח לא במיליארדון של אף אחד.

 

2.אני לא גר בתאילנד,ששם שכר עבודה חודשי בעבודה נחשבת יכול להגיע ל-200$ עבור עובד מקומי. שכר המינימום בהונג קונג מתחיל מ-1500$ לעובד זוטר,ורק השמיים הם הגבול.

 

אבל אנשים פה בהחלט מרשים לעצמם לפנק את הרכב שלהם,בעיקר מסיבה פשוטה:

 

כל ההוצאות רכב מוכרות פה לצורכי מס,שממילא זניחים.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

אני רוצה להביא את הרכב למקום שיעשה שטיפה יסודית, לכן אני רוצה להחיות את השרשור.

 

כפר הדרוזי הזה נשמע נחמד, אבל נסיעה לשם מחיפה וחזרה תעלה את העלות הסופית לכוון של 40-50 ש"ח ועדיף כבר לעשות את השטיפה בעיר.

 

יש המלצות למכוני שטיפה בחיפה שעושים עבודה טובה בפחות מ40 ש"ח?

פורסם

מצטרף לכל השאלות:

 

יש מקום לשטיפה ידנית טובה עד 50 שקל באזור כפר סבא\רעננה ?

 

פעם כשהייתי גר בעמק חפר הייתי שוטף את האוטו בכפר זמר ב 25 שקלים, השטיפה הכי טובה בארץ, באמת. כיום כבר עברתי דירה ואני לא קרוב למקום, אז כרגע האוטו שלי פשוט מלוכלך ממש :lol:

פורסם
מענין מתי נקרא עליך בעיתון.

 

לצערי , וזה בפירוש לצערי , הערבים נטולי הזדון מפסידים אותי כלקוח וכחבר (ואני אותם) כיוון שאחוז החלאות צמאי דם יהודים בקרבם - גורם לי להעדיף שטיפת רכב במקום בו לא אצטרך להעיף מבט לכל עבר ולחפש מאיפה תבוא האבן/סכין/בקת"ב וואט אבר.

 

בפירוש לצערי.

 

לא להאמין, פשוט לא להאמין.

אני לא יודע מה אתה, יותר גזען או יותר מטומטם.

אני לא יודע אם לכעוס עליך או לרחם.

מקווה שתרד מהארץ, או לפחות תפסיק עם הסמים.

 

 

אני פשוט תוהה אם מדובר בשוק עבדים. גם אם בן אדם הכי טיפש שיש, אין סיבה שהוא ירויח פחות מאיזה מינימום כלשהו.

 

אני מתבאס לשלם גרושים ולראות איזה אחד שמסנג'ר את עצמו על האוטו שלי (הייתי אומר, סוג של השפלה אפילו).

 

אני לא מסוגל להגיד למישהו "לא ניקית טוב את החלון" וכו' וכו'.

אז ניקיתי לפני כמה זמן, מפאת קוצר זמן, וחוסר חשק באמת,

אבל לא פציתי פה, ורק אמרתי תודה והשארתי טיפ (45 בסה"כ... שזה גרושים..באמת). ניקו טוב או לא? זה באמת לא העניין פה.

 

לדעתי כל הקטע של השטיפה הזאת (גם זאת במכונות) משקף משהו יותר חמור על החברה שלנו.

 

לא צריך להגזים, אחרי הכל זאת פרנסה ואפילו חיובית (בניגוד לעסקים אחרים).

אני תמיד משאיר טיפ ולא מתנשא לעולם על משהו שנותן לי שירות.

 

מה נפלתם על ה"גזען" ?

 

סה"כ הוא שמע שם של כפר ערבי ונרתע מללכת לשם.

 

כל הגיבורים פה היו עושים בדיוק אותו דבר,לא מתוך גזענות,אלא מתוך העניין שדי טפשי לסכן את החיים שלי בשביל לשטוף את האוטו.

 

אני משער לעצמי שאם היה יודע שבעוספייה יש דרוזים הוא לא היה מגיב כמו שהגיב.

 

כמה זמן אתה לא בארץ? מה נסגר? מסוכן בתמרה או בפרדיס, נפסיק ללכת לירכא? לא יכבדו אותנו בבועיינה?

ומה שהכי עצוב, שהכסיל לא יודע שעוספייה זה כפר דרוזי.- וזה ידידי מהציטוט הקודם אומר משהו על החברה שלנו.

אני במקומו הייתי מתבייש ומחליף כינוי.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
אני גם חיפאי

נתקלתי בשטיפה שם אבל לא יצא לי לשטוף את האוטו אצלהם

אני מנקה אצל אבוכליב בעיר מאחורי החורבה והימאים

40 שקל ומנקים לך מכל הלב.. תנסה פעם

 

 

אולי מנקים לך מכל הלב אבל אם היית יודע לאן הכסף שלך הולך אולי היית מעדיף לתרום אותו למקומות אחרים...

תנסה להריץ את שם המשפחה הזה בגוגל ותקבל את משפחת הפשע של חיפה.

אני לא הייתי רוחץ שם גם אם היו משלמים לי.


×
×
  • תוכן חדש...