Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6242 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב נו, לא יודע אם הכי טובה, אבל לפחות הכי טובה שלי יצא לשטוף בה את הרכב שלי.

 

ראיתי שכמה אנשים מגלים עניין, אז כדאי לפתוח נושא במיוחד בשביל זה.

 

המחיר הוא רק 19 שקל לשטיפה מלאה פנים+חוץ!

השטיפה היא הכי יסודית שיצא לי לראות. קשה למצוא נקודות מקומות שהם פספסו ואני אחד שמוצא כאלה בקלות...

הגעתי לשם בגלל המחיר, נשארתי בגלל השירות - זה באמת ככה :) גם אם המחיר היה יותר גבוה הייתי ממשיך להגיע לשם.

אני אישית מגיע לשם כבר בערך 3 שנים, כל שבוע\שבועיים...

 

הבעיה היחידה היא התור ואני בד"כ מגיע בשעות הלחץ. אז יוצא לי לפעמים לחכות בתור בין חצי שעה עד שעה וחצי...

אם מגיעים באמצע שבוע או במיוחד בבוקר אז המצב הרבה יותר טוב.

 

למקום קוראים "האקדמיה לרחיצת מכונית" של רענן חסון.

איפה זה נמצא? בעספייה... ככה שזה לא פשוט להסביר איך להגיע לשם אבל הנה המקום על המפה.

הטלפון של בעל המקום הוא: 0524416945, אבל אין שם יותר מידי קליטה :)

 

 

ממליץ בחום...

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מכיר, מצטרף להמלצה :mm_yeah:. מה שהכי מדהים זה הנקיון היסודי שהם עושים לפנים הרכב. כל הפירורים הקטנים האלו שאין לי מושג מאיפה הם באו ואיך שואבים אותם החוצה וגורמים לי לשנוא את השלב של נקיון הרכב מבפנים, הם מעלימים אותם לחלוטין!.

פורסם

מאיפה אתה נוסע עד לעוספייה?

אני מתחיל ללמד (שוב) בסמסטר הבא באונ', אולי ניתן לזה צ'אנס?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אני ועוד כמה חברים יכולים להמליץ על המנהרה הכחולה שבה שוטפים את הרכב מכל הלב

המחיר הוא 40 ש"ח חיצוני ופנימי

שטיפה ידנית

נמצא בכביש של מושב יגל לכייון הגשר של י"ם-ת"א

 

אחת השטיפות הטובות במרכז, שאני מכיר.

אין כמו שריקת הJT3D-7 על הבוקר...8)

פורסם

כמה מחסומים של צה"ל צריך לעבור בשביל להגיע לשם?

 

כי נראה לי שאם תמשיכו עוד קצת ישר, אז כבר תוכלו להוסיף עוד 9.9 ולקבל עוד אוטו קומפלט.

פורסם
אני ועוד כמה חברים יכולים להמליץ על המנהרה הכחולה שבה שוטפים את הרכב מכל הלב

המחיר הוא 40 ש"ח חיצוני ופנימי

שטיפה ידנית

נמצא בכביש של מושב יגל לכייון הגשר של י"ם-ת"א

 

אחת השטיפות הטובות במרכז, שאני מכיר.

+1,באמת הטובה ביותר שאני מכיר.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

אני יכול להמליץ על שטיפה ידנית מצויונת בכפר קאסם (לכל באי מסלולים פשוט להמשיך ישר ולא להכנס לאיזור התעשייה פארק סיבל)

בכניסה לכפר קאסם לפנות שמאלה בכיכר ולרדת למטה בערך 200 מטר,השטיפה היא מצד שמאל(שימו לב,יש מספר שטיפות באיזור)בכל מקרה המחיר הוא 20 לחיצוני ו 30 לפנימי +חיצוני.

 

מומלץ.

 

תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

בתחנת דלק "השחר" על כביש החוף בדרום נתניה, עושים שטיפה חיצונית ב-10 ש"ח, ועובדים גם עם

"שטיפומט" של חברות הליסינג.

 

אזהרה ידידותית: נא לא להתקרב. קשה להאמין שעם כל המברשות האלה יש חלקים שלמים של הרכב

שנשארים מלוכלכים, אבל העובדות מדברות בעד עצמן, ובפעמיים האחרונות נאלצתי לנגב למגאן את התחת

בסיום השטיפה, פשוט משום שהמברשות המתוחכמות עם הגלאים האופטיים שלהן לא הגיעו לשם. טמטום.

 

:roll:

פורסם

נזכרתי במקום טוב במכרז

הוא נמצא בחולון ונקרא "לאס ווגאס", ליד מתחם וולפסון(חודורוב). אחלה שטיפה ידנית הם עושים שם,

הבעייה היא שהוט לא דרך ה"שטיפומט" וגם די יקר.

 

אגב - יש המלצה על סוג ג'ילדה מסויים לאלו ששוטפים ידנית?

פורסם

 

למקום קוראים "האקדמיה לרחיצת מכונית" של רענן חסון.

איפה זה נמצא? בעספייה... ככה שזה לא פשוט להסביר איך להגיע לשם אבל הנה המקום על המפה.

הטלפון של בעל המקום הוא: 0524416945, אבל אין שם יותר מידי קליטה :)

 

 

ממליץ בחום...

 

מענין מתי נקרא עליך בעיתון.

 

לצערי , וזה בפירוש לצערי , הערבים נטולי הזדון מפסידים אותי כלקוח וכחבר (ואני אותם) כיוון שאחוז החלאות צמאי דם יהודים בקרבם - גורם לי להעדיף שטיפת רכב במקום בו לא אצטרך להעיף מבט לכל עבר ולחפש מאיפה תבוא האבן/סכין/בקת"ב וואט אבר.

 

בפירוש לצערי.


×
×
  • תוכן חדש...